Chcel som len kurva niečím vynimočnú oslavu. Nechcel som tú typickú, kde sa zase nahúlim, opijem a nič si nebudem pamätať. Kde budú same baby, ktoré pretiahnem, bude tam kopec ľudí, ktorých ani nepoznám.
Jordana napadlo stráviť noc pri vode. To, že tam bol útes, v tej chvíli ani jedného z nás nenapadlo. Nápad som mu hneď schválil. A keď ho napadlo, aby išla aj Jenna, musel som ho bratsky vyobjímať. Skutočne som bol šťastný pri myšlienke, že svoje narodeniny strávim s dvoma najbližšími. Bol by som rád aj za Jacqueline, ale my oslavujeme spoločne vždy skôr ako s našimi kamarátmi. A keď okolo nás prešiel Trevor Janis, napadla ho bláznivá myšlienka. Pozvať aj jeho. Keďže sme obaja vedeli, že Trevor je samotár a my sme chceli netypickú oslavu, pozvali sme ho. Skutočne nás prekvapil, keď súhlasil.
Všetci boli mimo z toho, že nekonám párty. Jordan totiž povedal, že žiadna sa konať nebude. Bolo to tak najlepšie. A musím povedať, lepšie som sa aj cítil.
Zbalili sme veci a ako prvú sme vyzdvihli Jennu, ktorá sršala radosťou. A to takou, že to ovplyvnilo aj Jordana. Druhý bol Trevis, ktorý bol síce utiahnutý, ale myslím, že Jenna nakazila aj jeho. Celú cestu s nim na zadných sedadlách viedla konverzácie. Trevis bol spočiatky stále utiahnutý, odpovedal, aby sa nepovedalo alebo aby ju neurazil. Potom sa však vyrozprával viac a Jenna naplnila auto ešte väčšou pozitivitou. Občas sa zapojil aj Jordan, ale keď sa ich smer ubral ku škole, bolo náročné s nimi udržať krok. Totiž, tí dvaja rozprávali v biflošských šifrách, hádankách a neviem čím ešte. Bol som neskutočné šťastný, že tam bola. O to viac, keď sa usmievala, počul som ju a videl.
Prišli sme na miesto pred stmievaním. Akurát keď bola tma, bolo všetko hotové. Oheň, flaše, malé občerstvenie, deky, spacáky, hudba. Všetko bolo v poriadku. Pilo sa najprv pomaly, rozprávali sme sa. Jordan podpichoval Trevisa, ktorý najprv jeho podpichovanie bral vážne, ale keď sa pilo rýchlejšie, všetci sme boli prekvapení tým, s akou ľahkosťou odbíjal Jordana.
,,Hej, Trevis, akého máš vtáka ?"
Jenna sa zasmiala. Ak by nemala v sebe alkohol, rozhodne by to neurobila. Mal som prehodenú ruku okolo jej pliec a ona sa tisla ku mne.
,,Ideme si porovnať ?"
Musel som vypluť alkohol, ktorý som mal v ústach. Jordan sa zasmial a postavil sa. Následne sa postavil aj Trevis. Obaja stiahli nohavice aj trenky a ukázali svojich vtákov.
,,Oh, ježiši," zasmiala sa Jenna, ktorej som hneď zakryl oči rukou. Ale tiež som sa musel zasmiať.
,,Jordan.. Kurva, on má väčšieho vtáka ako ty."
Jordan sa zamračil a pozrel sa medzi nohy Trevisovi.
,,Kurva.. Prekrista. Čo ti ho mama naťahovala namiesto uší ?"
Trevis, ktorý bol poriadne pripitý, mykol plecom, otočil sa nám chrbtom a s nahým zadkom prešiel o pár metrov ďalej. Následne vypustil spŕšku moču.
,,Ktorý z tých dvoch ciká ?"
Keď som videl ako sa Jordan oblieka, ruku som z jej očí zložil.
,,Jordan to nie je."
Všetci sme vedeli, že Trevis má dosť. Začal rozprávať nezmysly, divné, uchylné narážky. Občas sa týkali aj Jenny. Všetkým nám liezol na nervy. Opíjali sme ho , aby konečne odkvecol a držal hubu, ale on bol, kurva, statočný. A stával sa viac neznesiteľným.
,,Ak nezavreš tú neznesiteľnú hubu, vyhodím ťa z toho útesu."
Ozval sa Jordan a všetci sme upriamili pohľady jeho smerom.
Travis sa zasmial.
,,O čo stávka, že tam vyleziem sám ?"
Odprisahal by som, že sa Jenna vedľa mňa zamračila.
,,Nebuď debil, Janis," povedal mu.
Lenže on začal do Jordana dobŕdzať. A kvalitne. Neustále ho otravoval, podpichoval ho a dokonca doňho pichal ako do skurveného hovna.
,,Fajn ! Keď tam vylezieš, dohodím ti ženskú, s ktorou si riadne zajebaš, sakra !"
Vedel som, že Jordan to nemyslel vážne. Teda, skutočne by mu dohodil jebačku, ale povedal to len preto, aby mal od Trevisa pokoj.
Travis sa postavil a s tackajúcou postavil sa od nás zďaloval. Jenna hneď vyskočila na nohy po ňom a z ruksaku vytiahla fotoaparát. Naozaj som bol rád, keď som ho videl. Neustále ho nosila zo sebou.
Keď som videl, že Trevis zastavil a mal v pláne sa otočiť a ísť k nám, zakričal som: Slaboch !
A to všetko bolo, kurva spúšťačom. Travis musel šlapať hore dlho, pretože sme úplne na toho chlapca zabudli. Smiali sme sa a viedli konverzáciu medzi sebou a konečne si to užívali.
,,Hej, ľudia, som hore !" Zakričal a následne sme počuli jeho tichý, vziadalený smiech.
Jordan si odvrkol, ja som si odpil z flaše a Jenna naňho namierila fotoaparát. Nebrali sme na vedomie, boli sme pripití.
,,Ja lietam !" Zakričal a my sme sa zasmiali. Nebrali sme ho vážne, mysleli sme si, že žartuje. Až krik nás utvrdil o opaku. Kričal. Strašne moc, bolestne a hlučne. Mohol by som odprisahať , že všetkým sa nestiahlo len hrdlo, ale aj celé telo. Chvíľu, hodnú, kurevskú chvíľu , sme boli všetci traja ticho. Čakali sme , že telo po páde sa vynorí alebo niečo, bol to totálne placák, z ktorého by vás štípalo celé telo. Jenna si musela vykričať hlasivky. Kričala zarovno ním.
,,Kurva," zašepkal Jordan. Jenna sa hneď rozplakala. Naše opité mozgy si to ešte dostatočne neuvedomili. Začal som brať veci, Jordan ma nasledoval a pomáhal mi. Jennu som musel naložiť do auta a celú cestu bola rovnako mŕtva ako Trevis Janis, ktorého telo na druhý deň ráno našli pod útesom vynorené.
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...