,,Jac ?"
Ozvalo sa mi za chrbtom. Taylor si tisla na hrudník knihy a ozvala ma jemne a potichu.
,,Si v poriadku ?"
Myknem plecom a otočím sa k nej.
,,Chcem, aby si vedela, že som tu stále. Stále pre teba."
Prikývnem. A to aj napriek tomu, že mi bolo úprimne jedno či je tu pre mňa alebo nie.
,,Stále si a budeš moja najlepšia kamarátka."
Znova prikývnem.
Taylor sa otočí na inú stranu, chvíľu tam nechala pohľad a potom sa znova otočí mojím smerom.
,,Čo sa stalo Jordanovi ?"
Stál pri svojej skrinke a niečo v nej hľadal. Pri pohľade naňho som mala chuť ísť za ním a nalepiť sa ako pijavica.
,,Sama neviem. Odišiel na týždeň a keď sa vrátil, vyzeral ako omeleta. Ver, že toto je slabá šálka. Predtým to vyzeralo omnoho horšie."
Keď som sa to ráno prebudila, nebolo nič, čo by ma mohlo pripraviť na to, ako vyzeral. Vykríkla som.
Jordanova tvár bola celá zbitá. Musela sa jej dokonca dotknúť a uistiť sa, že to, čo ma s tvárou, je skutočné, nerobí si zo mňa žarty.
Jordan namiesto toho, aby ukázal, že ho aspoň bolí jemný dotyk, vykúzlil pomalý, na jeden kútik úsmev so zatvorenými očami.
,,Hneď z rána krásny, čo ?"
Myslím, že bol natoľko zbitý aj nič necítil.
Hodila som naňho vražedný pohľad a sotila ho so svojej postele. Jeho mohutné telo dopadlo na podlahu a on vykríkol od bolesti. Pozrime sa, predsa len niečo cíti.
Vytrčím hlavu z postele a ospravedlňujúco sa naňho pozrela. Lebo áno, stále si z neho môžem robiť srandu a zároveň cítiť ľútosť.
Dotkol sa môjho pleca a stiahol ma na seba.
,,Jordan !"
Okríkla som ho, ale on sa zasmiala. Objal ma rukami a zahrabol si nos do mojich vlasov. V zadu hlave nám obom zvonila kontrolka. Vedeli sme, že to, čo sa stalo Jenne, na nás doľahne. Stále to bol strašiak usadený v našich žalúdkoch a myslím, že toto bol náš čiastočný a dočasný únik pred pádom, ktorý príde. Alebo skôr útek a strach.
,,Mlč, kočka."
A tak som mlčala. Objímala ho rovnako ako on objímal mňa.
Pýtala som sa ho na domov, čo tam robil, ohľadom peňazí a toho, prečo je taký dobitý, ale odpovedal iba ohľadom peňazí.
,,Je to vybavené."
To je všetko, čo povedal. Radšej som sa nechcela zamýšlať nad tým ako ich získal. Pretože ak ma bolel iba pohľad na to, ako vyzerá, čo urobia slová ?
,,Miluješ ho ?"
Odvrátim pohľad od Jordana a pozrela na Taylor, vrátená do prítomnosti.
,,Na túto otázku chcem odpovedať ako prvému jemu."
Taylor sa pousmiala a prikývla.
,,To s Jennou ma naozaj mrzí. Mali ste k sebe dosť blízko pred jej smrťou."
Mlčím. Je to tak. Povedala som jej veľa vecí. Či už o sebe alebo Bradenovi. A ona mne zase o mojom bratovi a tým mi dokázala, že naozaj o ňom nič neviem.
Okolo nás prejde Jasmine, myslím, že obe vieme, kam ju nohy nesú a zrazu cítim, že sme späť v časoch, ktoré mi, úprimne, ani nechýbajú.
Usmieva sa jeho smerom, niečo mu vraví a on prikývne.
,,Čo myslíš, že chce ?"
,,Chcela sex."
Skvelé, je dobré vedieť, že je stále rovnaká. Ak mi dokáže na rovinu povedať veci tak, ako ich vidí, aký bol problém zatajiť mi dôležité veci ? Pretože obe vieme, že tu nejde o žiadne pravidlá ani kódexy.
Jasmine je typ dievčaťa, na ktoré by som mala žiarliť, ale úprimne, Jordan vážne nie je niekto, kto sa rozdane, že zo dňa na deň stratí záujem. Stačí dôkaz len už len to ako doriadene vyzerá. Ak toto nie je prešovským dôkaz toho, aký je verný voči ľuďom, ktorých má rád, potom už naozaj neviem, čo iné to môže byť.
,,Svedčí vám to spolu. Myslím, že Braden by bol z vás rád, keby tu bol."
Pravdu sa nedozvieme.
,,Zajtra o šiestej mám rande. S Dylenom Traceom. Pôjdeme do kina. Ak budete chcieť, pripojte sa. Síce spolu nechodíte, ale myslím, že rande ste ešte nemali. Takže povedz Jordanovi, aby sa činil."
A to vôbec nebude ľahké, pravda ?
holky, Braden a Jordan.
Dúfam, že vám neprestane príbeh baviť. Už len dve-tri kapitoly do konca, takže, prosím vydržte.
Pekný deň, kočky :)
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...