,,Vieš, uvažovala som," začne z ničoho nič Tayler uprostred nášho spoločného obeda v školskej jedálni.
Prirodzene sa začnem smiať, samozrejme, pretože síce jasné, vážne vie rozmýšľať, nechcem jej dať pocit, že si ju nevážim alebo si myslím, že je hlúpa, ale spôsobom, akým to povedala, zábavné je.
Je ten typ, ktorý pôsobí, že toho veľa v hlave nemá, príliš sa neučí alebo jej ani nezáleží na budúcnosti. A to je pravda, potvrdím to ako niekto, kto ju pozná. Takže ako sedí oproti mne s tvárou tak vážnou, sediac na stoličke skôr zosobnená herečka, nie horlivá študentka, ktorá túži zmeniť svet, mi príde zábavné. Úprimne, musím uznať, že je rozkošná.
,,Čo ti je smiešne ?"
,,Ty si rozmýšlala. Sakra, Tay, ty si fakt rozmýšlala ! Nebolí ťa hlava ?"
Žmurknem, dávajú jej vedieť, že si v skutočnosti myslím, že je naozaj rozkošná. Nie tým spôsobom, o ktorom si muž myslí, že byť hlúpou je vlastne svojim spôsobom rozkošné.
,,Ohmromne vtipné," povie Taylor a pretočí očami tak veľmi až to musí bolieť.
,,Za to, aká krava si, ti nepoviem, nad čím som uvažovala."
Samozrejme, že nie je urazená. Chce to omnoho viac dotknúť sa jej. Myslím, že nikdy sme nemali konflikt taký veľký, aby mi dala pocítiť ako veľmi som jej ublížila alebo sa jej dotkla.
,,Dopočula som, vieš, tak náhodne, že Mike usporiadáva párty. Dnes máš skvelú príležitosť predviesť sa mu, spolu si zatancovať, niečo popiť, poolizovať a kopec iných veci."
Tak poolizovať, hej ?
,,Vidím ako sa ti v hlave pretáčajú koliečka. O ôsmej som u teba. Pripravíme sa ako sa patrí a pôjdeme tam. Aj tak mám obrovskú chuť na nové zážitky, poriadné vytancovanie a ochutnať poriadný a drahý alkohol. A určite tam bude aj Jordan. Ježiši, normálne mi zapulzovala vagína len vďaka jeho menu," dopovedala vystrašene, oči vypulené, v hlave obraz Jordana.
V tomto momente už taká rozkošná nie je, ale žiaľ, menej ju rada nemám.
,,Tak o ôsmej u teba."
***
,,Pána, Tay, vyzerám ako štetka !"
Taylor mi dá po hlave. Jemne a dvoma prstami akoby som bola dieťa, ktoré povedalo svoje prvé, nekalé slovo, ale ak sa o to pokúsim znova, bude to celá ruka.
,,To sú moje najlepšie a najoblúbenejšie šaty !" skríkne, ale nakoniec si ma premeria.
,,Ale uznávam, vyzeráš tak."
Samozrejme, pravdepodobne určite sú mi oveľa menšie ako to vyzerá. Mám boky a nie ten príťažlivý spôsob, po ktorom ma muži budú chcieť poolizovať.
,,Ešte si mi aj účes pokazila !"
,,Aj tak bol škaredý !"
,,Ty si škaredá !"
,,Opica !"
Obe sa na seba chvílu mračíme, ale potom sa obe rozosmejeme.
,,Šaty samo o sebe sú pekné, ale na mne vôbec. Teba som v nich ešte nevidela, ale na tebe určite sedia. Ja ti neviem, Tay.."
Pristúpi ku mne bližšie a postaví sa za mňa, obe sa dívajúc do zrkadla na to o ako vyzerám.
,,Lin, na párty chodia ženské, ktoré majú omnoho, ale omnoho kratšie šaty, výstrihy majú väčšie ako kozy a topánky vyššie ako ich vlasy. Ty si jednoducho kus. Veľa neodhaluješ ani nezahaluješ."
Nie som kus a obe to vieme, ale je to moja kamarátka. Čím viac ma pozná a vidí, tým krajšia som v jej očiach. Nejakým spôsobom sa prispôsobujem jej pohľadu a očiach, v ktorých teda vždy budem časom vyzerať inak.
Takže ako teda v skutočnosti vyzerám ?
,,Si si vedomá toho, že tie šaty budem chcieť vidieť aj na tebe, však ?"
Taylor prikývla a začala si obúvať topánky na opätku. Jedny hodila aj mne, dúfajúc, že sa na nich nezabijem. Či už za triezva alebo v opilosti.
A keď do nich nakoniec vkĺznem, napadne mi, že najlepšie bude, ak sa pomodlím.
Šaty zvýrazňovali moju postavu, odhalovali moje nohy, ktorým dlhosť pridávali aj čierne vysoké topánky a síce sa mi nepáči, aká som namaľovaná, musím uznať, že odviedla dobrú prácu.
,,Pohni tou vnútornou kostrou, ženská. Inak prídeme neskoro a alkohol budeme cucať z pripitých ľudí. A ver, že ak to tak bude, zabijem ťa a spravím z teba vypchaté zviera," povedala Taylor a postavila sa z postele. Schmatla kabelu a keď prešla okolo mňa, trafila ma ňou.
Vážnosť v jej hlase ma naozaj donútila pohnúť mojou vnútrou kostrou.
,,Chodíš ako opitá kačica !"
To sa stavím.
,,Počkaj, vlastne ešte len budeš opitá kačica. Keby som vedela ako chodíš na vysokých, prišla by som o hodinu, teda možno dve, skôr. Alebo by som ti dávala hodiny chodenia na vysokých," mávla rukou a pohla sa ku dverám.
,,Nemyslím si, že je to až také hrozné."
,,Nie. Lebo to nevidíš."
Tentoraz mám ja chuť ju niečím trafiť.
Pozitívne bolo, že v tých topánkach sme nemuseli kráčať príliš dlho. Taylor od Mikea nebýva ďaleko. Čo si Taylor vôbec neuvedomuje. Ak by som bola ňou, mám zákaz približovania alebo by mal vďaka mne Mike mizerný život.
,,No, síce to nie je ako z MTV sladkých šestnásť, kde sú tie prachaté decká," povedala Taylor a poobzerala sa okolo seba a pokračovala.
,,Ale aj tak je to bomba !" Skríkla, na čo sa k nej všetci, ktorí boli na chodbe, otočili s vystrašeným pohľadom a snáď aj so srdcom niekde v krku.
,,Žiadna bomba, ľudia ! Párty je bomba !" skríknem a schmatnem svoju kamarátku za ruku.
,,Ty niečo dnes vyvedieš, cítim to," poviem a dúfam, že nebudem pritom, ak sa to stane.
,,Hej, tiež si myslím. Podkopnem ťa, keď dnes niekoho zbalíš na tú hroznú opätkovú chôdzu."
KAMU SEDANG MEMBACA
Bodyguard √
Romansa#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...