Akonáhle jej strelím, Taylor sa chytí za štipajúce líce, zamračí sa na mňa a celou silou mi zabuchne dvere rovno pred nosom.
,,Zaslúžila si si to !" zakričím, no dám ruku do ohňa za to, že ma počula.
Aj cez to, že sme jej spoločne s mojou rukou urobili, vôbec sa nám neuľavilo. Ba naopak. Bola som ešte viac rozčulená.
Oh ten hlupák !
Vyberiem z vrecka telefón a prsty na displeji jej lietali ako Harry Styles v novom videoklipe.
Jacqueline:Bola dobrá ?
Keď neodpisoval tri minúty, začnem chytať ďalší záchvat a preto odblokujem mobil s tým, že znova mu niečo napíšem, ale v tom momente odpísal.
Jordan:Kto ?
Zavrčím.
Ako nahnevaná levica, ktorá si bráni deti.
Alebo zahreším. Príde mi to v tomto momente skoro rovnako.Jacqeline: Taylor, hlupák !
Jordan: Došlaka, nespal som s ňou !
Jacqueline: Veď o tom ani nehovorím !
Jordan: Nebuď ako hysterická suka, ktorá má menštruáciu.
Stisnem v ruke telefón, uvedomujúc si, že možno sa tak naozaj správa.
Neodpíšem mu.
Vyberiem sa smerom domov, brblajúc, mrmlajúc a nadavajúc.
Úplne zabudnem, že Taylor spala s Bradenom. Stále sa viac vraciam ku Jordanovi a ku Taylor.
Jordan: Prepáč. Príď ku mne.
A o chvíľu mi poslal smsku s číslom domu a ulice.
Najprv váham. Nechcela som tam ísť. Asi by mu vrazila. Čo je pekne mizerné klamstvo, ale dáva mi to aspoň nejaký lepší pocit.
Lenže aj napriek tomu, že to nechceš, vždy sa ocitneš tam, kde pravdepodobne máš. A ja ti uverím, keď mi povieš, že si to naozaj chcela a možno sa dokonca bránila.
Bosý, len s čiernymi teplákami a s nezvyčajne strapatými vlasami ma čaká medzi dverami.
Snažím sa nevšímať si ten náhly cit, túžbu a motýle, ktoré mi spôsobil. Vlastne sa hrám, že som iba okoloidúca, ktorá netuší, kto je a tvárim sa, že neviem, kde sa to vlastne nachádzam.
,,Poď sem, kočka."
Myslela som si, že mám ísť k nemu dovnútra, ale akonáhle natiahne ruky, pochopím.
Zrazu sa ocitnem v jeho objatí a z nahého tela nasala jeho vôňu.
Chcem ho pichnúť do boku alebo mu vraziť do ramena, ale je to môj osobný čert, pretože zrazu je zo mňa huspenina, s prázdnou hlavou, ktorá drží na mieste, síce má malý "pohyb" , to je všetko nepamätá si žiadne smsky.
A vôbec, to absolútne nepomáha ani to, že sa nemal k tomu, aby ma pustil.
,,Prepáč mi to. Pobozkala ma ona. Chvíľu som sa toho držal, to naozaj. Nebudem klamať. Ale ver, neboli to tvoje ústa."
To síce nepomáha, buď radšej ticho, ale zabite ma, pretože stále tu stojím a som ochotná počúvať niečo, čo skôr raní.
A naozaj, naozaj, stále nenávidím, čo zo mňa robí a je naozaj, naozaj ťažké voči tomu bojovať. Toto naozaj, naozaj, absolútne nechcem.
Stisne ma ešte viac akoby vedel, aké myšlienky mi behajú v hlave a nosom mi drhnie vlasy. Ak sa mi snažíš, aby tie myšlienky zmizli, tak veľká smola, Jordan.
Následne mi šak venoval bozk na vrch hlavy.
,,Poď dnu, zlato."
Ale žiaľ, ja o obrovská hlupaňa, som nemala k tomu, aby ho moje ruky pustili.
Zasmial sa. Jemne a príjemne.
,,Zlato.."
A tak ho pustím. Chytí na za ruku a potiahol dnu.
To, čo cítím, nebola aróma jeho vône. To, čo cítim, bol alkohol. A keď sme prešli okolo obývačky, pach sa zvýraznil. Dokonca som mohla vidieť aj flaše, o ktorých hovoril.
Stisne ma ešte viac. Neuvedomoval si prečo. Myslím, že tu nebol ani Braden.
Myslím, že tam vonku, to nechal zájsť priďaleko a naozaj si neuvedomoval, čo vraví. Za žiadnych okolností by ma dnu nepustil. Možno si to dokonca neuvedomoval ešte skôr. V dobe, v ktorej si čítal moje smsky.
,,Ukážem ti, že skutočne mi nezáležo na jej perách tak veľmi a vôbec ako na tvojich."
Začne ma prirýchlo ťahať preč. Otvoril dvere od svojej izby a bez toho, aby som mala šancu si ju obzrieť alebo vôbec si ju stihla obzrieť, vrhne sa na mňa.
Avšak nie nenásytne a živočíšne. Jemne, pomaly a láskyplne. Až zalapám po dychu a musím sa dotknúť jeho tváre.
Ruku zamotal do mojich vlasov a zaklonil mi hlavu, malými bozkami obsypával krk. Vyžíval sa v tom a užíval si to, dávajúc mi to vedieť.
Cítim však, že si teraz len potreboval niečo dokázať.
,,Tak nádherne voniaš. Žiadna tak nevonia. To je prvý dôvod, prečo som mnou jej pery nič nerobili."
Prešiel mi jazykok po krku som akoby bola vanilková zmrzlina. Jordan Miluje vanilkovú zmrzlinu.
,,Moja vanilka."
Zamrmlal do záhybu medzi krkom a ramenom. Následne sa zahryzol do kľúčnej kosti.
Bolelo to, no zároveň to prinášalo aj niečo dobré a vzrušujúce.
,,Vraciaš mi moje násilnické činy. To je druhý dôvod."
Stŕpnem.
Zasmeje sa do záhybu.
,,Nie, Jacqueline, nespal som s ňou."
Úľavu mohol vidieť, dokonca aj cítiť po celom mojom tele.
Hodí ma na posteľ a pomaly ma začal vyzliekať. Zakaždým, keď vyzliekol nejakú časť oblečenia, mi venoval krátky bozk na určitú časť tváre.
,,Keď ležíš podo mnou nahá, šaliem. Ďalší dôvod."
Prešiel mi veľkou a potetovanou rukou po tele.
,,Keď sa ťa dotknem, tvoje telo na mňa reaguje."
Prstom brnkol do bradavky.
,,Rýchlo ti stvrdne bradavka."
Pozrie sa mi do očí.
,,Zbožnujem všetko na tebe. Preto mi jej pery nič nerobili. Žiadne inej mi to robiť ani nebudú."
A ja som mu vďačná, že sa o nič nepokúsil a pamätá sa, čo som mu povedala. Už žiadne spanie.
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...