2.kapitola

20.3K 897 6
                                    

,,Hej, Jac, dolu je nejaký chalan ! Vraj sa volá Mike !" zakričal Braden, ktorý vtrhne do izby tak prudko až dvere vleteli do steny a v rukách držal kľučku.

Vravím si, že mu neverím, vie pekelne klamať, ak do toho ide, a vie okúzliť aj samého seba, ale aj napriek tomu vyskočím z postele ako neriadená strela, ktorá chce akurát zničiť jedno mužské srdce, po ktorom dostane infart, tak túžobne som vždy dúfala, že sa do mňa zamiluje.

Rútim sa dole schodami oblečená tak mizerne až to pôsobí ako "hej, vieš, mám dobré srdce, ber ma takú, aká som". A on na to "jasné, není problém, taká láska je práve pre mňa ako stvorená."

Chytím kľučku pevne do svojej ruky a prudko k sebe potiahnem.

,,Ahoj !" zvolám so širokým úsmevom tak nechutne veľkým až je to bolestivé.

,,Tay ?!"

Taylor sa zasmeje a Jordan, sediaci v obývačke, tiež. Ten nad tým, aká som naivná, samozrejme. Alebo je možné, že prídem aspoň čiastočne pekná na to, aby pred mojimi dverami stál vôbec nejaký chlapec.

,,Vážne si si myslela, že práve za tebou by prišiel Mike ?" Zasmeje sa Taylor znovu tak úprimne až jej to vôbec ani nemôžem mať za zlé. Pretože je síce mizerná, ale hreje ma, ak sa smeje.

,, Vlastne vôbec nie," poviem skleslo a je to pravda. Naozaj som neočakávala, že bude stáť pred mojimi dverami a vedela, aký môj brat dokáže byť, no aj napriek tomu stojím pri dverách akoby mi niekto vrazil nôž hlboko do môjho srdca.

Snažím sa zatvoriť dvere, zabúdajúc, kto za nimi stojí, skôr si pripomínajúc zradu, ktorá ňou ani nie je.

,,Prepáč, že nie som ten, koho čakáš, ale ja som Taylor, tvoja najlepšia kamarátka a prišla som na návštevu."

Hej, určite si tu kvôli mne, všakže ?

,,Ahoj, Jordan," zvolala Taylor veselo a sadla si vedľa neho. On len kývol hlavou a ďalej sa venoval zapnutej telke, ktorú nevnímal. Ak príde na to, nie som si istá či je tu vôbec niečo, čo má dostatočne jeho pozornosť. Vždy vyzerá alebo pôsobí, že jeho myšlienky lietajú tak kruto až ho to musí bolieť, preto sa neustále mračí a vyzerá, že chce každému ublížiť.

,,Ty si si naozaj myslela, že keby je dolu nejaký chalan, prišiel by som ti to oznámiť a ešte s takým úbohým nadšením ?" spýta sa Braden, ktorý vošiel do obývačky a sadol si vedľa Taylor.

Pozriem naňho, dávajú mu vedieť, že síce áno, ako brat dokáže byť ochranársky, ale nemusí to preháňať až do takej miery, v ktorej to pôsobí akoby mal plno práce s mojou existenciou.

,,Prečo musíš vždy počúvať Tay ? Keby si aspoň vedel, kto je Mike, nepočúvol by si ju a nezahral mizerné divadielko."

Braden mykne plecom, pozrie na Taylor a žmurkne. Tá mu žmurkutie oplatila a ako bonus mu venuje sladký úsmev, ktorý v mojich očiach ako nezainteresovaná pôsobí ako jed, ktorý dostane svoju obeť rovno na druhú stranu.

,,Prepáč, Lin, ale keď mi otvoril dvere Braden, v hlave sa mi zhotovil plán. Ťažke som sa s ním oň podelila a on vôbec neváhal."

Samozrejme, že nie. Na jed môj brat nie je dostatočne silný.

,,A kto je ten Mike ?"

Bodyguard √Where stories live. Discover now