Jordan
Vyjdem z domu a nasadím si na hlavu čiernu pletenú čapicu. Ešte stále sa po jej bozku cíti skvelo. A to ubehol deň, čo nie je možno také nezvyčajné, ale máte matku ako ja alebo žijete v takom prostredí, potom viete, že vás žiadne šťastie ani úsmev dlho nevydrží.
Znova sa chystám pousmiať ako klaun, ktorého zo mňa urobila, keď si všimnem svoju motorku. Škaredo zanadávam a čupnem si k nej.
Vyzerá ako tá Bradena a to ani nehavaroval, dopekla.
,,Kuva !"
Kopnem do nej, posunie sa o pár centimetrov.
Po mojom čine sa za mojím chrbtom niekto zasmial. Správne, všetko sa deje za vašim chrbtom.
Stisnem päste a otočím najprv hlavu a až potom celé telo.
,,Vedel som, že si to bol ty," zasyčím a zamračil sa naňho. Dotyčný iba mykol plecom.
,,Myslel si si, že ti to prejde ?"
Vykročík k nemu, ale zacucká a pokrúti hlavou.
,,To by som nerobil."
O pár krokov cúvol a zpoza Markovho chrbta vyšiel namakaný a obrovský, holohlavý chlap.
,,Pozdrav Julia, Jordan."
Julian mi zamával a po chvíli sa ku mne priblíži.
,,Počul som, že robíš problémy, chlapče," povedal a chytil ma prudko za rameno. Až mi zapraskala kosť.
Zasyčím od bolesti a snažím sa vyslobiť spod chlapovej veľkej ruky.
,,Nevieš si riešiť vlastné problémy, pán veľký policajt ?"
Ale mám pocit, že tu ide o viac ako len o všetko, čo som mu spôsobil a čo mu povedala Jac.
Chlap ma stisne ešte viac, úplne nadšený z toho, že niekomu môže spôsobovať bolesť.
,,Vieš, Jordan, možno to nie je fér, ale takto ma to rozhodne baví viac. Julio."
Mával naňho rukou a Júlio prikývol, vybral z vrecka putá a následne ich na mne použil.
,,Rozhodne mám rad drsný sex, Julio, ale dnes som už jeden mal, ďakujem."
Julio sa na moje vlastné prekvapenie rozosmial.
,,To rozhodne teraz potrebuješ. Vtipného ducha, kamarát," povie mi.
Naložil ma do veľkého čierneho auta, o niečo menšieho ako je dodávka a následne nastúpil Mark a Julio.
,,Vaša spoločnosť je mi veľmi prijemná," poznamenám ironicky.
,,Ak nebudeš držať hubu, vyhodím ťa z auta," zavrčal Julio a naštartoval auto.
,,Kam sa podela tvoja dobrá nálada ?"
,,To ten tvoj ksicht. Matka to s tebou musí mať riadne ťažké."
Zasmejem sa. Je vážne dobrý.
,,Videl si svoj ksicht ? Vlastne, nie je to riť ?"
Otočím sa k Markovi.
,,To má ksicht alebo riť ?"
Mark sa pozrel na Julia.
,,Myslím, že riť."
Julio stisol sánku.
,,Mark.. Očividne si na tom horšie ako my dvaja, keď ťa Jacqueline odkopla a nechala si toto hovno," bradou ukázal na Jordana.
,,Máme v aute riť a hovno. Skvelé. Mark, nechceš byť náš otvor ?"
Menovaný chytil do rúk prázdnu zbraň a hodill ju po mne. To ma rozhodne rozosmialo a opriem si chrbát.
Po chvíli vystúpime, Julio dvere na mojej strane, znova ma zdrapil za remeno a keď stojím s nohmi na zemi, sotí ma prudko dole.
,,Teraz, hovno, ti ukážem ako sa správať."
Uchechtnem sa a chcem niečo povedať, ale to ma už Mark začal ťahať po zemi.
,,Šucháš ma ako plné vreco odpadkov."
,,To ty si. Odpad."
Úprimne sa rozosmejem.
,,Keby nemám ruky spojené jak ženská nohy, zatlieskam ti."
Julio ma kopone, aby som sklapol a otvoril dvere od pivnice.
,,Zhoď ho dole."
A Mark ho poslúchol. Sotil ma dole schodmi a začnem sa kotúlať ako zasraté vrece zemiakov.
Ležím tam, knučiac od bolesti ako psovi, ktorému ublížili.
Mark s Juliom sa smiali počas toho ako ma vyšvihli na nohy a posadili na ošarpanú stoličku a zviazali.
,,Je celý tvoj. Keď skončíš, zavolaj ma."
Mark prikývol a pozrel na mňa. Očividne sa ritnému otvoru nepáčilo ako sa pozerám, preto Julio zaťal päsť a trafí ma rovno do čeluste. Takou silou, ktorá ma prevráti zo stoličky.
,,Prepáč, pohádal som sa s manželkou, musel som si buchnúť, nie je také osobné."
Žmurknem jeho smerom.
Pozrie na Marka a následne odíde z pivnice.
,,Juliove päste sú dvakrát silnejšie ako moje, čo ?"
Súhlasne až uznanlivo prikývem a tým potvrdím pravdu. Potom ma znova posadí.
,,Vieš, nebolo vôbec pekné to, že si mi pokazil rande a potom následne auto."
Škodoradostne sa usmejem, čo bolo obrovskou chybou. Zdá sa, že si Mark berie všetko osobne. Kto by to na tohto chlapca, ktorého dlho poznám a bozkával sa s jeho sestrou, ktorá po mne roky ide, povedal ?
No, môj na šalát ksicht veľmi ťažko.
Hlava mi letela doprava, doľava a dozadu. Keď prestal, myslím, že moja tvár skôr pripomínala tvar aj farby srdca.
,,Za to, že ti rozťahuje nohy, sa nesprávaj ako kretén."
Cez opuchnuté oči sa naňho pozriem a uškrniem sa.
,,Kurevsky dobré nohy."
Mark zavrčal a vrazil mu do brucha, následne zase do tváre.
,,Aký je to pocit len sedieť a schytávať ?"
,,Opýtam sa ťa, keď budeš na mojom mieste."
Mark sa zasmial.
,,Vieš, Jordan, môžeš byť rád, že tu nie je s nami aj tvoj priateľ. Keby neumrel, Julio z neho urobí fašírku alebo ho poskladá. Vedel si, že mu ukradol peniaze a trávu ?"
Hovno. Jediná moja odpoveď, ktorá pre mňa vystihuje totálne všetko.
,,Áno, počul si správne, uši som ti ešte netrafil. Predtým ako zomrel, si dal riadne do tela. Tou dávkou by aj teba riadne dal dolu."
To, čo cítim, bol hnev. Hnev mierený na svojho najlepšieho kamaráta. Hlasno zavrčím a začnem so sebou mykať.
,,Vlastne, Julio môže požadovať peniaze od teba alebo od Jacqueline. Dokonca aj za tu trávu."
Znova zavrčím, čím vypľujem krv a svoje telo rozhýbem ešte viac, snažiac sa dostať von.
,,Áno, rozhodne sa vyslobodíš,'' zasmial sa Mark. Možno sa ani vyslobodiť nehcem. Lomcoval mnou taký hnev až som ho musel utíšiť. Aj za skurvenú cenu bolesti.
,,Vraz mi," precedím pomedzi zuby a Mark mi vyhovel.
Potom začne búšiť znova. Za pokazené rande, za auto, za Bradena, s ktorým ma nevybavené účty, za bitku.
Cerešnička na torte.. Chytil moju prilbu a tresol mi ju o hlavu.
Prepáč, Jordan. Naozaj ma mrzí, čo som ti vyviedla :D
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...