,,Ty si zmlátila Marka ?"
Ocitne sa z ničoho nič vedľa mňa Taylor. Prestanem si ukladať veci do skrinky a pozriem s nechápavým výrazom smerom, kde moja kamarátka stála.
,,Čože ?"
Taylor prevrátila očami.
,,Počula si. Prišiel domov so ksichtom ako vyklepaný rezeň."
Usmejem sa. Nie nad jej slovami. Ale nad tým, ako si ho Jordan podal. Dokonca aj nad tým ako ma uniesol z jej vlastného rande. Možno stále nevie, že z kamarátskeho, ale kto bude bude vravieť ? Ja určite nie.
Taylor ma šťuchla do ramena.
,,Tebe to príde smiešne ?!"
,,Vyzerám ako boxerista ?"
Taylor iba mykla plecom.
,,Jordan z neho spravil rezeň," poviem jej.
Keby sa dalo, jej oči by sa rozkotúlali okoho študenských nôh.
,,Sakra ! Ten si ťa stráži ako dom."
Nerozumiem. Tým, že som jej dala facku, sa naše prepojenie stratilo ?
,,Veď vieš.. Jordan je veľký, obrovský, zbeslý čierny pes, ktorý si stráži svoje teritórium, čiže dom, čo si vlastne ty."
,,Ja som dom a Jordan pes ?"
Prikývla s úsmevom, šťastná, že také niečo vymyslela.
,,Si ty normálna ?"
,,Neviem. Ťažko povedať."
Obe sme mali pocit, na krátky moment, že sme to znova my. Dve najlepšie kamarátky, ktoré si vravia všetko a smejú sa na banalitách a somarinách.
Taylor sa pozrela inde a poškrabala sa na ruke. Následne sa pozrela znovu na mňa.
,,Jac.. To s Jordanom ma mrzí. Teda.. Nemrzí, v skutočnosti som to naozaj chcela. Preto som ho pobozkala. Mrzí ma, že som si kvôli tomu pohnevala teba."
Pozriem smerom, kde sa nachádza Jordan. Myslím, že som vždy vedela, kde ho hľadať. A nie pre nejaký osud alebo čokoľvek tomu podobné. Myslím, že to vo vždy vo mne bez ohľadu na to, čo by z nás v budúcnosti bolo.
,,Vieš veľmi dobre ako veľmi sa mi páči. Je to už dlho. Jednoducho to už nešlo udržať."
Pozrela aj ona jeho smerom.
,,Jordan je idiot, miestami zlý, vôbec nebýva vtipný a vidíš ho smiať sa veľmi zriedka, no i cez je to chalan, ktorý keď sa na ženu upne, všetky sa môžu schovať. Je jeden z tých, ktorý keď sa zamiluje, je to len raz. A ja som hlúpo chcela byť tou ženou."
Áno, tomu dokážem porozumieť.
Jordan ucítil naše pohľady a s kapucňou na hlave sa k nám otočí a naše pohľady sa stretnú.
Nebudem klamať, moje vnútro napadol zvláštny pocit. Taký ťažký, akoby moje vnútro važilo niekoľko kilov. A tým myslím, nie je to žiadny zlý pocit, ktorý ma pred niečím varoval.
,,Nikdy by som nepovedala, že sa zamiluje práve do teba. Nebyť Bradena, možno by k tomu nikdy ani nedošlo. Možno sa o to postaral sám Braden. Žiarlim, že si to ty, pretože nikdy si naňho ani nepomyslela, zatiaľ čo ja.. Ty sama jednoducho vieš, čo som všetko kvôli nemu robila."
Prikývnem a to aj napriek tomu, že v skutočnosti vnímam len okrajovo. Stále sa dívam na Jordana, ktorého pohľad ničí moje srdce.
A keď vykúzlil pomalý, malý úsmev, hádam mi v bruchu zaštebotali aj motýle. Teda.. ak mohli štebotať.
,,Oh.. Utekaj za ním. Vidím, že ma počúvaš zadkom. Chcela som ti povedať, že ma to mrzí a že mi chýba moja najlepšia kamarátka."
Pozriem na ňu.
,,V skutočnosti Taylor.. Za tých pár dni som na teba ani nepomyslela. Jordana by som ti dokázala odpustiť. Už by som aj prekusla fakt, že si sa vyspala s Bradenom. Štve ma to, že si mi klamala a nikdy a ja to viem, by som sa to ani nedozvedela. A to s Jordenom by tiež nikdy nevyšlo najavo a obe to vieme."
Taylor iba prikývla, snažiac sa zakryť slzy, ktoré nechce, aby boli vidieť a odstúpi odo mňa. Myslím, že po čase si sama uvidí, kde boli vždy naše cesty.
Venujem jej posledný pohľad, pretože áno, vždy ju budem mať rada a aj mám a potom sa vyberiem k Jordanovi.
Skôr ako stihol otvoriť ústa, prilepím sa mu na ne. Od šoku nezatvoril ani oči. Až potom, keď sa dotknem jeho tváre. Zalapal po dychu a ruku mi zahrabol do vlasov.
Ich prvý bozk. Ten skutočný. Nie živočíšny, vášnivý, z ktorého sa vykluje sex. A prvý verejný. A dokonca v ňom bolo niečo, z čoho sa moje srdce zastavovalo.
,,To bolo za čo ?"
Spýta sa ma s úsmevom.
,,Za ten pohľad."
Uchechtol sa.
,,Čo v ňom bolo ?"
Mlčím. Znova ho pobozkám.
Láska.
Mal v nich lásku.
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...