41.kapitola

12.2K 682 18
                                    

Jordan

Odísť bol ten najlepší nápad. Nie len kvôli Jacqueline, ale aj kvôli tým prachom. Najlepšie zarobím mimo nášho mesta.

Aby som bol presný, dvesto kilometrov od toho nášho. Tam som vyrastal, tam ma ľudia poznajú.

Na pár dni zakotvím u kamarátky, zarobím peniaze a potom sa vrátim.

Zarábať si na pouličních bitkách bude najlepšie východisko. Stačia dva-tri zápasy a mŕtvy Braden bude zo sračiek vonku.

To ťa však, kamoš, nevráti, čo ?

Trúfam si povedať, že Julio by bol schopný okradnúť aj jeho vlastný hrob.

O tri hodiny zastavím pred malou bytovkou. Stále vyzerá rovnako biedne. Ako útulok pre hajzlov alebo pre väzňov.

Nechať tu vonku Bradenovu motorku, ktorú som od jeho nehody začal opravovať, a ukázalo sa, že to bola dobrá vec, bude kurevsky nebezpečné, ale nemám ju kde nechať.

Garáže sú zapratané deckami, ktoré tam majú vlastné útočisko a ešte v čase, v ktorom som tu žil, jedno dieťa v nej z nich umrelo.

Ľudia vás odbachnú na ulici kedykoľvek sa im zachce a ešte nechajú na vašom mŕtvom tele zbraň aby toho magora policajti vystopovali. V tomto momente sme v nebezpečenstve motorka aj ja.

Vstúpil som do bytovky a rozhodol sa, že predtým ako odídem, opravím dvere. Sally sa ochrániť vie, o tom nepochybujem, vlastní dokonca aj nejaké malé zbrane, ale pre jej bezpečnosť a pre bezpečnosť tu žijúcich ľudí, sa o to pokúsim.

Zaklopal som a netrvalo dlho, otvorila. Šokovane otvorila ústa a neverila vlastným očiam.

,,Jordan ?"

Toto dievča ma spozná aj strieskaného.

Prikývol som, chvíľu nechápavo pozerala, potom sa mi hodila okolo krku. Musel som zadržať boľavý vzdych.

,,Chýbal si mi," zamrmla mi do ucha.

Usmial som sa a objal ju.

,,Teraz som zistil, že aj ty mne."

Zasmiala sa a pustila ma. Následne ma pozvala dnu.

,,Dosť sa to tu zmenilo."

Otočila sa ku mne a rovnako ako ja, prechádzala očami po svojom malom byte.

,,Už to tu nepáchne," povie.

Zasmial som sa. Rozhodne nie.

,,Dáš si niečo ?"

,,Nerob si starosti, Sally."

Mykla plecom a posadila sa. Bradou mi naznačila, aby som urobil to isté.

,,Vyzeráš hrozne, aby si vedel. Čo sa ti stalo ?"

,,Ty vyzeráš hrozne a nemusíš byť ani zbitá."

Zasmiala sa.

,,Stále si to ty."

Popravde, Sally vôbec nevyzerá hrozne. Nie je pekná, skôr roztomilá. Blonďavé krátke vlasy, hnedé malé oči, drobný pehatý nos a útla.

,,Čo sa sem privádza ?"

Pohodlnejšie som sa usadil na sedačke.

,,Potrebujem peniaze."

,,Tie si potreboval stále."

Má pravdu. So Selly sa poznáme už odmalička. Bol som ako jej ochranca.

Vlastne, bol som pre ňu všetkým. Otcom, ktorý bol v tej dobe skurvený ožran a mlátil ju, bratom, ktorý sa ňu vykašlal kvôli vlastnej frajerke, najlepším kamarátom a v neposlednom rade milencom.

,,Toto je niečo iné, Sally."

Prikývla, že rozumie. Nepýtala sa ďalej. To mám na nej rád. Nikdy sa nepýta.

,,Ešte stále sa tu vedú pouličné bitky ?"

Zalapala po dychu a vypúlila oči.

,,Zbláznil si sa ?! Jordan !"

Vyskočila so sedačky a otočila sa ku mne chrbtom.

,,Sally.. Ja tie peniaze skutočne potrebujem. Ak ich nedostanem, stane sa kurevsky niečo zlé. Niekomu, koho milujem."

Otočila sa ku mne. Veľmi pomaly a neveriacky.

,,Ty si zaľúbený ?"

Prikývol som. Dopekla, ak toto náhle kývnutie nie je potvrdím, potom už absolútne nič.

,,Neverím !"

Zachechtol som sa.

,,Skutočne, Sally. Hádam si nečakala, že sa nikdy nezamilujem."

Znova si sadla.

,,Popravde.. Nie, nečakala."

Chytil som ju za studenú, malú ruku.

,,Tak ?"

Pozrela sa mi do očí a mohol som vidieť nesúhlas v jej očiach.

,,Áno, ešte stále sú. Minulý týždeň Rock Drivers zabil šestnásťročného chlapca. Jordan.. Bolo to strašné.. Bil ho, kopal ho, trieskal mu hlavu o betón.. Mal len šestnásť.."

Tak to chodí. Je to na vlastné riziko. Ak zomrieš, zomrieš. Nikto sa o to nestará. A ten, kto ťa zabije, z toho nič nemá.

,,Nemôžeš si zarobiť u strýka Darvina ?"

Sallyn strýko je chlapík, ale rozdne nechcem robiť automechanika. A vlastne, o to ani nejde.

,,Nie. Chcem ísť čím skôr znova domov. Chcem ísť za ňou. Potrebujem od nej niečo počuť. Už teraz mi chýba."

Pozrela sa inde. Vedel som, že nechce, aby som do toho šiel.

,,Zajtra o desiatej. Proti Rockovi."

Bodyguard √Where stories live. Discover now