Jordan: Vstal som s riadnou erekciou, kočka.
Poslal mi správu - totálne romantickú- úplne zabudajúc, možno zároveň nie, že som naňho nahnevaná. Nemusím mu vravieť ako sa ma dotklo to, že odišiel lebo myslím, že také niečo sa nedá ľahko zamaskovať.
Úprimne, ak príde na to, naozaj už v podstate nemal dôvod k nám chodiť. Medzi nami okrem toho jediného, nič nie je, takže po tejto stránke nemám skutočný dôvod na to, aby som sa mohla hnevať.
Dôvod je ten, že veľmi dobre vedel, čo bolo za mojimi slovami a mojimi slzami. Skutočne vedel dôvod, pre ktorý som nechcela, aby odišiel a aj napriek tomu to urobil tým známym spôsobom, do ktorého ma zaradil medzi ostatné. A ani v tom by nebol samotný problém lebo so svojimi vecami či pocitmi, citmi, by som sa mala vysporiadať predovšetkým sama.
Bez ohľadu na všetko, stále som niekto, koho pozná, u koho trávil čas a kto je sestra niekoho, koho mal veľmi rád. Aspoň po tejto stránke som si zaslúžila určitý rešpekt, ak už nie kvôli tomu, do čoho sme spoločne vstúpili.
Jacqueline: Moja vagína ma zatvorené.
Jordan: Ty nie si nadržaná ?
Jacqueline: Nie. A uvedom si, že nie som šukací stroj. Preboha, kto ti má stíhať ?
Jordan: O jednej by som rozhodne vedel. Ale tá nevie jazdiť.
Keď sme už pritom, sám mi povedal, že to neviem ani ja. Akoby si mala vodičák len niekoľko dní.
Jacqueline: Tak si ju nafúkaj a vyšukaj.
Jordan: Ale no tak. Ona mi to tak ústami neurobí. Nezabúdaj, že ústa ma len na pichanie.
Jacqueline: Rozhodne mi je to ľúto. Žiaľ, ja nemienim mať kvôli tebe vagínu ako otváracie dvere.
Jacqueline: Alebo nemienim mať kvôli tebe pysky ako plachetnice.
Jacqueline: Ja mám zatvorené. Nájdi si jednoducho inú.
Jordan: Kedy máš dostať menštruáciu ?
Jacqueline:Choď do pekla ! Ježiši.. Jordan. Keby som nevidela, že máš vtáka medzi nohami, povedala by som, že ho máš namiesto mozgu.
Jordan: Pošlem ti aspoň kozy dievčaťa, ktorú vybúcham namiesto teba.
Jacqueline: ..
***
Jordan
Vstanem z postele, odhodím telefón na posteľ a začnem sa vyzliekať, v pláne si vymeniť oblečenie. Neviem, kam dopekla zájdem pôjdem, ale rozhodne mám v pláne niekam ísť.
Musím, inak nemám ako inak dokázať, že všetky tie správy, ktoré som jej napísal, nič neznamenajú.
Lebo pravdepodobne áno. To, že nešlo tak o sex ako o fakt, že ju chcem vidieť.
Keby bolo Bradena, sedel by som vedľa neho, napchávali by sme sa jedlom doma, rozčúlili by Jacqueline hlasnou hudbou, ktorá by pre mňa absolútne neexistovala, ale namiesto toho mám na tanieri toto.
Vďaka, kamoš.
A ďakujem aj tvojím rodičom, ktorý ti dali súrodenca. Pekne mizerného, ale dali. Lebo to dievča mi zabíja srdce.Vstúpim po pol hodine do baru.
Opité, tancujúce dievčatá ma vôbec nelákali, ale kvôli nim tu nie som.Vybriem si objednať to najtvrdšie, čo majú a mal v pláne sa poriadne roztrieskať.
Nechcel som myslieť na Jacqueline, ktorá po mne dobre šialene jazdí, čo v skutočnosti dávam najavo naopak, nechcem myslieť na svojho mŕtveho kamaráta alebo na tie skurvené pocity, ktoré sa u mňa a pripadajú.
,,Ahoj, krásavec," ozvalo sa za mojím chrbtom. Nemienil som sa otočiť, ale akonáhle sa ma dotyčná dotkla, iná možnosť nebola.
,,Ale nemrač sa tak, chcem si len užiť."
Zasmiala sa a svoje prsia natlačila na môj chrbát.
,,Nemám náladu šukať ani si užívať, vypadni."
Prejde mi rukou cez rozkrok a následne spevnila stisk, čím mi cez nohavice chytila pýchu, ktorú nedokázala ani postaviť.
Nadvihnem obočie, dávajúc jej vedieť, že toto je klub, do ktorého jej zabúdlivé ruky nepatria.
,,Páčia sa mi chlapci ako si ty. Takí to v posteli jednoducho vedia."
Stisne mi rozkrok ešte pevnejšie.
,,Nemohol by som si odfotiť tvoje kozy ?"
Čiernovláska sa zasmeje, no aj napriek tomu, že som to očakával, ma prekvapila so súhlasom. Dievča ako ona nemajú zábrany v tom, čo chcú, páči sa im alebo vedia, že dostanú zaplatené. Určite nie som prvý ani posledný.
Schmatne ma za ruku a viedla na dámske záchody. Tam si stiahla šaty a odhalila tak svoje pevné, väčšie prsia. Odfotím si ich a následne fotku poslal Jacqueline.
Jordan:Rozhodne má prsia lepšie ako ty. A keby si počula ako kričala moje meno.
Usmejem sa na červenovlásku, poďakoval a odišiel zo záchodov.
Myslel som si, že to, čo urobím, nebude mať žiadny pocit. No namiesto toho som cítil bodnutie v žalúdku. A aby som sa ho zbavil, jediné, čo mi zostávalo, bolo sa poriadne opiť.
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...