23.kapitola

14.6K 706 17
                                    

Jenna a Bruce.
Hrozná predstava. Mal som som chuť rozbiť si hlavu o stenu. Totálne som ju chcel mať nasračky. Popravde, chcel som to naozaj urobiť. Môj zdemolovaný ksicht by sa podobal tomu jemu, ktorú som mu ničil rukou vždy v momentoch, v ktorých mi napadlo jeho meno.
   Všetci, kurva všetci, čo sa týka mužského pohlavia vedia, že Jenna nosí moje neviditeľné označenie. Som ako jej zasratý tieň, ako jej druhý zadok, som pri nej častejšie ako jej vlastná duša a nedal by som na ňu dopustiť.
    Bol som hupnutý do toho tak, že som si neuvedomal veci, ktoré som napáchal. Kurva, to som nechcel. Ani jeden nie je pre ňu dobrý. Každému som rozprával kecy , aby ju nechali tak. Aby bola len moja. Aby si ju nikto nevšímal. A však, moja hlúpa hlava mala v pláne niečo iné. Všetci ju ohovárajú, riešia ju a rozširujú ďalšie kecy. Keď je Jenna dozvedela, kto to začal, vlepila mi a zničila fotoaparát, ktorý som jej kúpil. Kurva, to ma sralo menej ako fakt, čo mi povedala. Vraj som jej chcel len ublížiť a zahrával sa s ňou. Teraz mi neverí. Neverí, že mojím zámerom bolo úplne niečo iné.
      Teraz ako vyjebaný stalker ju pozorujem. Aj keď ja by som to stalkerstvom nenazval. Dávam na ňu pozor. A mám potrebu ju vidieť a mať neustále pri sebe. Jenna je ako zasratá droga.
      Uvedomujem si, že rozšírovať po škole že ma vši, pohlavnú chorobu, fotí nahé akty za peniaze a dalšie sračky nebolo práve dospelácke. Vážne nebolo, ale tak, ako ľahko sa to prenášalo a tak, ako ľahko tomu uverili, to bolo niečo, čo som neočakával. Neustále som si vravel, že je stále o niečo viac v poriadku ako jej násilne ubližovať alebo kruto ju šikanovať do takej miery, aby nenávidela každý kúsok zo seba alebo skolu. A došlaka, najradšej som mal chuť odjebať si hlavu zakaždým slovom, za každým klamstvom, ktoré som vypustil. O to viac, keď sa na mňa pozerá s ublíženým pohľadom. Nerozumela, čo sa to deje, čo sa to deje so mnou, ale všetko bolo zrazu lepšie ako vysvetliť jej dôvod, pre ktorú ju naozaj chcem, ale nechcem, aby ma mala vo svojom živote presne tak, akým spôsobom som ju chcel.
       V momentoch, v ktorých som jej ubližoval, som mal chuť poklaklúť, vrhnúť sa jej okolo nôh, obmotať okolo nich svoje ruky a ospravedlňovať sa. Dokonca by som bol schopný povedať jej, že ju ľúbim. A neklamal by som.
   Zasraný Braden Adams. Tak je.

,,Hej, ženská, čo to čítaš ?!"

Zľakla som sa tak, že zápisník mi vyletel z ruky, rozleteli sa z neho stránky, dve fotky a dokonca aj obal od kondómu. Ou.

,,Ježišikriste ! Sakra, Taylor !"

Moja najlepšia kamarátka sa zasmiala, ale akonáhle videla všetky veci po zemi, zamračila sa.

,,Nevedela som, že si píšeš denník. Nemala by som byť tvojim denníkom ja ?"

Obe sme zohli po zápisník a ostatné popadané veci.

,,Aj keď.. Úprimne mi je ľúto, že na mňa by si nemohla prilepiť obal od kondómu."

Obal jej vytrhnem z rúk a čo najrýchlejšie ho strčím dnu, následne tam putovali aj fotky, ktoré si som si nepozrela a pár ďalších malých papierov.

,,To je z dňa, kedy si prvýkrát spala s Jordanom ?"

Natiahne sa po zápisník, aby si ho obzrela, prípadne niečo prečítala, ale automaticky, až nevedome, jej dám jemne po ruke.

,,Nie je môj, otrava."

Taylor pretočí očami a pozrie na mňa pohľadom, ktorí vraví, že ju môžem klamať ďalej koľko chcem, ona najlepšie vie, aká som.

,,Jasné. Náhodne si ho našla tu na lavičke pred školou, však ?"

Neodpovedám. Nemám tú potrebu. Je síce mojanajlepšia kamarátka, ale tá čierna vec, ktorú v rukách držím, nie je nič, čo by sa jej týkalo. A ak na to príde, ani mňa. Je to Bradenove a je to osobné. Už tak mám čo robiť, aby som zachovala jeho súkromie a nezasahovala do vecí, ktoré sa ma netýkajú. Ktoré sa už vôbec nikoho netýkajú, takže by ma to dvakrát toľko  vôbec nemalo zaujímať.

,,Človek by si myslel, že keď ťa šukáva Jordan, z tvojej optimistickej a šťastnej tváre schytám aj ja nejakú pozitívnu energiu. Veď vieš.. každá pichačka bola správne naladená tak až sa z toho tešili aj jej kamarátky."

Krása. Človek by si myslel, že možno je ona tá, ktorá trávi čas s Jordanom.

,,Kým si ma to práve nazvala ?"

,,Pichačka. Jordanova pichačka. Pichačka."

Významne sa zatvárila, ale to už na ňu letela kniha, ktorú po nej hodím. Možno jej tým dávať vedieť, aby ma tak prestala volať, možno jej dávať vedieť, že nedá nič za to, ak sa raz za čas začne správať slušne.

,,Važne si teraz po mne hodila knihu ? Oh, sakra, ty si neskutočná ! Dúfam, že rovnako ako dobre triafaš aj šukáš !"

Pokrútim hlavou a radšej sa postavím a vyberiem sa smerom do školy. Prestávka už aj tak zachvíľu končí a vonku je veľké teplo.

Nemala som dnes na nič náladu. Ni po tom, čo stálo v denníku. Kto bol Braden ?

Otvorím však zápisník. Poziem najprv na jednu fotku a potom na druhú. Tá prvá nebola ničím zvláštna. Bola na nej iba Jenna, ktorú mal na koni Braden. Usmievali sa a z fotky bolo priam cítiť lásku. Pichne ma pri srdci. Nevedela som o nej absolútne nič a už vôbec, čo sa týkalo Jenny.

Pri druhej fotke sa jej doslova zastavilo srdce. Bol na nej padajúci chalan. Aj v tme, ktorá na fotke vládla, som bola schopná spoznať ho. Mesiac aj fotoapárat napomáhali k svetlu aspoň natoľko, aby bolo vedieť, že dotyčný padá a je to postava chalana.

,,Hej, kamoška, tá ženská pri vchode ti balí penis."

Nereagujem na jej slová. Stále sa dívam fotku. Mimo a paralyzovaná.

Bol Trevor Janis.
Chlapec, ktorý skočil z útesu.

Otočím fotku.

12.7.
Bradov rok narodenia.

Švihnem pohľadom na Jordana, ktorý ma prebodával pohľadom.

Bodyguard √Where stories live. Discover now