"Existuje liek proti Jacqueline Adams ?

12.8K 754 13
                                    

Kamoš, píšem ti znova. Mám pocit, že to je to jediné, čo potrebujem. Možno ak odmyslíme tvoju sestru. Mračíš sa ? Možno aj sám vidíš moje chovanie. Netuším, čo robiť. Na jednej strane by som dokázal urobiť čokoľvek, aby som bol s ňou a na druhej by som sa chcel za to vyplieskať. Chcem to tak. Nechcem byť závislý na jednej žene. Poznáš ma najlepšie zo všetkých. Alebo poznal si ma ? Každopádne.. Chýba mi. Chýba mi aj keď je v rovnakom dome. A vieš prečo ? Pretože nesedí vedľa mňa, nemá nohy prehodené cez moje, nedotýkame sa. Je zavretá vo svojej izbe a ona si stále myslí, že sem jednoducho len stále rád chodím. Pravda je, zo začiatku to tak aj bolo. Chodil som k vám aj kvôli tebe. Aby som mal aspoň nejaký pocit, že som bližšie k tebe, ale teraz je to len čisto kvôli tvojej sestre.
     Možno sa smeješ, možno sa mračíš, možno si rád. A možno ľutuješ, že pri mne nemôžeš byť a radiť mi. Ostáva ti len pozerať sa, kamoš. Si ako divák. Môžte si tam hore robiť pukance ? Vlastne.. Kámo, ty si jednou nohou v pekle a v druhou v nebi, prisahámvačku, to sa stavím.
     Možno máš v tých mŕtvych ústach otázku. "Prečo ona a nie ostatné?" Sakra dobrá otázka. Nie je to tak, že som mal na výber. Neviem to konkrétne. To, že úžasne vonia, vieš hádam aj sám. Možno je to preto, pretože máme rovnakú bolesť. A keď šukáme, jeden druhému si ju odovzdávame ako štafetu a potom, keď prestaneme, sa jej zbavíme. (Myslím, že sám vidíš, že už to vlastne nerobíme.)
Možno je to tým, že ju poznám dlho. A možno je tým, že u nej mám domov. Vážne. Keď som v nej, prepáč, Braden, som doma. Teraz nenazývam jej vagínu domovom, nezaháňaj sa na mňa päsťami. Keď som v nej, v tedy ma objímala, prežíva to, bozkáva ma. A to je to, čo mi chýba, keď spolu nešukáme. Chýba mi to, chýba mi ona, chýba mi domov. Viem, že keby sa jednalo o čokoľvek, pomohla by mi aj keby som jej vyviedol tú najhoršiu vec alebo povedal čokoľvek. Rovnako ako si to kedysi robil ty.
     Sex ľudí spevňuje preto, pretože dávajú zo seba niečo. So žiadnou som nespával tak veľa. A som veľmi rád. Jacqueline by som dokázal preťahoval každý deň. Na sto spôsobov, za deň aj trikrát, celý život a viem, že by som nemal dosť. Nedokázal by som sa jej nabažiť. A to len preto, pretože mi, kurva, prirástla k srdcu viac ako za celé roky.
    Neviem vysvetliť konkrétne, prečo je mojim domov. Ono je to proste niekedy tak, nie Braden ? Nemáme vystvetlenie, proste buď cítime alebo konáme. Najradšej by som teraz vbehol do jej izby, odhrnul paplón, obmotal ju nohami aj rukami, hlavu si schoval do jej vlasov a vydržal tam.
Možno ťa teraz, rovnako ako aj mňa napadlo, že sa správam ako ženská a Jacqueline je ako chlap. A kurva, ono je to asi tak. Keby mi teraz zavolala, aby som jej kúpil fén na vlasy, kúpil žiletky alebo penu na holenie, idem, letím, utekám. Dokonca by som našiel aj ten správny odtieň laku na nechty medzi štyrma červenými.
     Preboha, existuje nejaký liek proti Jacqueline Adams ?
Je to nahovno a ja sa cítim presne tak, ako sa vždy cítil ty kvôli Jenne.
Ženy z nás robia zamilovaných, zúfalých idiotov a ja ťa dostatočne chápem. Aj keď dosť neskoro a za iných podmienok.
Ospravedlňujem sa za to, že som ťa nazval zamilovaným hovnom. Teraz som ním ja.
Dopekla, čo ?
Ak si tam, pozdrav Satana.

Bodyguard √Where stories live. Discover now