Vôbec som nebola prekvapená, keď sa na druhý deň Mike naotočil ani raz mojim smerom. Myslím, že tým uľahčil veci nám obom. Tvári sa, že pred našimi dverami včera, vôbec nezavítal, aby ma vyzdvihol na naše spoločné rande ani a ja sa tvarím, že mu nič včera pri stole nevyviedla.
,,Ty si jedna veľká, hromadná katastrofa, Lin," zhodnotila Taylor moju celú situáciu, ktorú som jej, samozrejme, povedala.
,,Keby som vedela, že obsah z mojich úst sa prilepí na jeho tričko, ver, že nikdy by som nebola radšej, že držím hubu."
Obe sme smerovali na obed, keď sa zrazu oproti nám objavila štíhla blondínka, ktorá mala opätok väčší ako dĺžku jej nôh. Všetko si musíme pravdepodobne vynahrádzať.
,,Jasmine," povedali sme obe, hľadiac na ňu a myslím, že obe dúfajúc, že jedného dňa, z ničoho nič, budeme tiež zázrakom vyzerať tak dobre ako ona.
Falošne a to až príliš žalostne do bijúce, sa na nás usmeje. Pekné, že sa nemusí ani snažiť a dá to človeku pocítiť.
,,Chcem vedieť, kde je Jordan. Hľadám ho celý deň."
Taylor sa zasmeje nad jej slovami akoby jej hlave naskočila myšlienka, ktorá ju sama pobavila.,,Očividne pred tebou uteká."
Jasmine sa k nej priblížila a týčila sa nad ňou. Ha, skús to, keď nemáš opätky, krásavica, nie teraz. Ale dobre, povedzme, že naozaj si musíme v živote veľa kompenzovať. Pretože ja som iba vo slovej hlave takáto, však ?
,,Predo mnou neuteká nikto," prižmúrila očami a štuchla ju do hrude svojim dlhým prstom a nechtom.
,,Ale očividne áno," ozvem sa, dávajúc jej ruku preč z hrudníka mojej kamarátky.
,,Sklapni, Adams." tentoraz svoj pohľad venuje mne.
,,Inak dám vaše striptizové video kolovať školou."
Taylor si odvrkla a prekrížila si ruky na prsiach.
,,Páni, to ma totálne vyľakalo a scrvkla som sa strachom. Očividne až za pár rokov sama spoznáš, čo je striptízové video."
Prikývnem akoby som tým predpovedala jej budúcnosť, ktorá ju čaká.
Lebo to nie je tak, že sme boli vyzlečené a nevedeli už dávno, že nás veľmi veľa ľudí pozorovalo.
,,Aspoň si zarobím, pravda ? Vlastne by si mi mohla nájsť Jordana, ty veštica."
,,Ja ti nikoho hľadať nebudem. Nie som tvoj stopárky pes, ktorý bude prijímať tvoje rozkazy."
Jasmine sa zasmiala nad jej slovami a vytiahla z vrecka mobil.
,,Fajn, úplne sa trasiem," povie ironicky Taylor, ale vydá sa aj napriek tomu hľadať Jordana, pretože ak príde na Jasmine, bude otravná a bude dorážať a vy budete vedieť, že pred týmto typom ľudí neschováte svoje nervy alebo trpezlivosť.
Predtým ako ju obíde, do nej vrazí ramenom.
,,Nie je taká zlá," vraví mi Jasmine tým falošným úsmevom a jej to vrátim.
Ak sa Jordan skrýva, potom ma sakra veľký dôvod.
Nenechám v tom Taylor samú, preto sa rozhodnem, že jej pomôžem s hľadaním. A myslím, že bude práve v knižnici. Pretože kde inde nájdete niekoho ako je on, ak sa chce skryť a nikoho nenapadne, že bude práve tam ? Prekvapenie to teda asi nebude.
Preňho to musí byť ako pre upíra kostol.
Otvorím ťažké dvere, pozdravím pani za pultom a vyberiem sa ho hľadať.
Netrvalo to dlho, nemáme veľkú knižnicu. Avšak, čo ma skutočne prekvapí, je fakt, že číta knihu a nesedí na zemi, ale za stolom ako niekto, kto skutočne vie, čo tá kniha obsahuje.
,,Nechceš si ma odfotiť, Jacqueline ?"
Spýtal sa, ďalej sa venujúc knihe.
,,To je erotická kniha ? Ak nie je, potom si ťa odfotím."
Ale to by som nebola ja, keby niečo nevyviediem. Akonáhle sa opriem rukou rukou o knihu, začne padať na druhú, tá na tretiu, až boli ako domino.
Rýchlo začnem ukladať knihy a vôbec sa nepozastavovala nadtým ako zistil, že som to práve ja, keď po príchode za ním, nepozrel mojim smerom.
,,Nemám miesto v telefóne," poviem mu, zakrývajúc to, čo som urobila keď doukladám knihy. Teda, iba tie, na ktoré som mala možnosť dosiahnúť. Tie, ktoré boli bližšie k Jordanovi, nechám ležať. A on sa tvári, že som v skutočnosti nič neurobila, ten hluk nebol nič a tie knihy tak boli.
,,Jasné, že nie, keď máš plnú pamäť svojich nahých fotiek."
Poznamenal a pretočil stránku knihy.
Oh, ty !
,,Nemám plnú pämať svojich nahých fotiek, Jordan."
Na sekundu sa na má pozrie, no potom sa ďalej venoval svojej knihe.
,,Ja viem, že nie. Ty podľa mňa kričíš, keď sa prezliekaš alebo umývaš."
Zamračím sa.
,,Ako to myslíš ?"
Zachechtol sa, možno mal v hlave niečo konkrétne, čo ho napadlo alebo myšlienka, preto hodnú chvíľu neodpovedal.
,,Tak, že vidíš svoje prsia a vagínu. Pre tvoje vlastné pochopenie, je to pre teba totálne cudzie, stále ťa dokáže predstaviť, čo to vlastne máš. Keby sa toho máš dotknúť alebo odfotiť sa, skončila by si na psychiatrii."
No nie je rozkošný ?
Odpoviem mu tak, že chytím prvú najbližšiu knihu a hodím ju jeho smrti. Ani sa jej snaží uhnúť, musí teda vedieť, že nedokážem ani rovno hádzať. Zasmeje sa, možno potvrdzuje, že sa nemusel uhýbať.
Namiesto toho sa smeje a teraz viem, že nad mojím činom, ktorý skončil fiaskom.
,,Oh, tak ty sa smeješ ? Fajn. Hľadá ťa Jasmine !"
Prekrížim si ruky na prsiach. A keď sa dosmial, na tvári sa mi objavil úsmev víťaza.
,,Očividne ju tvoj penis očaril."
Zaklapol knihu a pozrie na mňa
Zvraštil nos.,,Bože, Jacqueilne, nehovor slovo penis. Z tvojich úst to nevyznie tak oplzlo. Vlastne.. Celkom sa čudujem, že tvoje uši to slovo zvládajú. Nevravím, že ty nie si decko, ale už od neho by to vyznelo viac sexi."
Nahnem sa po ďalšej knihe, ale to už on vyskočil na nohy a chytil moje ruky do tých svojich.
,,Ale, ale, pokoj. Pravda bolí, ale posúva vpred. Možno keď nabudúce povieš slovo penis, bude to lepšie."
A aby toho nebolo málo, pohladí ma po hlave ako psa, ktorý je príliš na zlatý na to, aby mu mohol vynadať alebo kričať.
Pustí ma a chcel odísť, ale zastavím ho slovami.
,,Penis, penis, penis !"
Vidíte ? Nerobí ma normálnou.
,,Ty sa vymykáš z ľudstva."
,,Jordan.." hlas sa mi zlomí, dávajúc mu vedieť, že sa mi naozaj nepáči to, čo zo mňa robí. On sa však otočí a tvári sa akoby nerozumel môjmu hlasu, ale obaja vieme, že áno, on rozumie. A veľmi dobre.
,,Nájdi Jasmine." Je však to, čo poviem.
,,Prečo by som to robil ?" Opýta sa ma s pokojným, nežným hlasom akoby vedel, že ma naozaj ničí to, čo mi spôsobuje.
,,Pretože ak to neurobíš, video mňa a Taylor z párty bude kolovať školou."
To nie je pravda, ale ak už bude mať dočasne čokoľvek s Jamine, znamená to pre mňa niečo dobré.
,,Pôjdem za ňou až vtedy, keď sa so mnou vyspíš."
YOU ARE READING
Bodyguard √
Romance#1 ,,Si úbožiak !" Skríkla naňho Jacqueline celá červená v tvári. ,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," povedal jej s pokojným hlasom, ale jeho tvár naznačovala niečo iné. Obočie zvyčajne strašidelne stiahnuté a ľadové modré oči ju s hrozb...