22.kapitola

14.3K 707 18
                                    

Prebudilo ma obrovské teplo a ťažoba. Spočiatku som nevedela, čo to je, bola ospalá. Ale akonáhle započujem hlasné dýchanie, zľaknem sa a poskočím na posteli. A to až tak, že telo ležiace vedľa mňa dopadlo na zem.

Vykuknem z postele a uvidím na zemi oblečeného Jordana. Zmätene otvorí oči a uvidí ma prekvapenú. A možno je sám tak trochu prekvapený, nevediac, čo nie len robí na zemi, ale aj pri mne.

Oprie sa o lakte a bezbranne sa mi díva do očí, pýtajúc sa, čo sa deje.

To mi povedz ty, Jordan.

Vlasy strapaté, oči rozospaté a obočie skrížené. Mal cezo mňa iba prehodenú ruku, ktorá dodávala môjmu telu teplo, ale pri pohľade naňho sa nahromadilo znova.

,,Rozhodne vieš, ako sa postarať o dobré ráno," odvetil sucho a znova si ľahol, pretierajúc oči.

,,Čo tu, dofrasa, robíš ?"

,,To je dobrá otázka, však ?

Pozriem, čo ma oblečené a potom prejdem pohľadom až zastavím oči na jeho rozkroku. Nie úmyselne, podotýkam.

,,Prepanájana!"

Jordan ku mne vrhne pohľadom a keď uvidí, kde sa pozerám a pohľadom tam tiež nakoniec zavadil, široko, pomaly a sexi sa usmeje.

,,To je kaliber, čo ?"

Ozve sa tak chlapčensky akoby hovoril o zbrani, ktorú mu rodičia kúpili a usmeje tak hrdo, že to urobili až sa mi stiahlo srdce.

Frustrovane zakričím, natiahnem sa po vankúš a hodím mu ho rovno na hlavu.

Rozmeje sa na celú izbu silno a nahlas a ja dúfam, že to, čo sa otrasia domom, sú základy, nie to, čo so mnou vo vnútri môjho tela vyvádza.

,,Fakt si nenásytne, neukojené hovädo."

Postavím sa a prejdem okolo neho do kúpelne. Radšej sa ani do zrkladla nepozriem.

Také hrozné to byť nemôže. Zľakol by sa.

Ale potom prišla ďalšia myšlienka, po ktorej jej srdce dávalo za pravdu.

Nezľakol sa preto, lebo s ním správaš.

Potlačím ten pocit hlboko v sebe a prejdem do sprchového kútu. Nestihnem po sebe ani zatvoriť dvere, znova sa otvárajúc. Dovnútra vstúpil nahý Jordan ako kráľ. Aj skutočných kráľov by zatienil. Čo možno nie je pravda, tí to vynahradia peniazmi, ale pre mňa rozhodne vyhral.

Radšej otočím hlavu preč od jeho vtáka, ktorý by kľudne mohol robiť vešiak na oblečenie.

A nakoniec sa otočím chrbtom celá v momente, v ktorom sa natiahol po šampón a nezalapala som len po dychu, ale musela sa dokonca dotknúť steny kúta, tak príšerne blízko sa zrazu nachádzal a lepil svoje teplé, mohutné telo na to moje.

,,Prečo nepočujem protesty ?"

Lebo som onemela ? Možno som mŕtva ?

Studená voda. To pomôže. Takže to urobím. Pustím si studenú vodu, kašlem na to, čo si myslí a možno ho dokonca napadne, že odíde.

A rovno aj s tým vešiakom, na ktorom poslednom čase visím. A to pravdepodobne doslova, pravda ?

,,Jordan ! Povedz mu, aby do mňa nešťuchal !"

Hlasno sa rozosmeje a ako sa smial, jeho vták sa smial zarovno nim, čím ma pošťuchával do zadku.

,,Tvoj vták je neukojené hovädo, nie ty. Na sto percent je tvojim pánom a ty si jeho podriadený. Prisahamvačku. Sakra, Jordan, toto už robíš naschvál, nesťuchaj ma nim !"

Oprel si čelo o moje rameno a tie jeho sa otriasli smiechom.

,,Prepáč. Ale keď vidím tvoje telo, sme ako súperi. Neviem, ktorí z nás ho chce viac."

Hlavu otočím jeho smerom.

,,Vsádzam na tvoj penis."

Jemne, trochu chraplavo sa poslednýkrát zasmial a obkrútil svoje ruky okolo môjho pása, stále hlava na mojom ramene, hlas už nemá ani jedinú stopu po smiechu.

,,Hneváš sa na mňa ?"

Ani sama neviem. Nechodíme spolu a síce áno, je pravda, že ak príde naňho, neovládam zo seba žiadnu časť a som ochotná kvôli nemu plakať, takže to určite niečo znamená, ale naozaj netuším. Nie som nahnevaná, zároveň som, no zároveň mi to nie je jedno a tak trochu aj je.

Smiešne, nie ?

,,Ja neviem, Jordan. Viem iba to, že to bolo od teba hlúpe. Neviem, čo teraz odo mňa očakvaš, pretože ja ti už rozhodne zapichať nedám."

Kusne ma do ramena. Viem, že to nie je preto, čo som povedala. Mal nutkanie to spraviť, tak to urobil. Už poznám a tak viem, ako sa chová alebo aké sú jeho relácie.

,,Prepáč mi to, Jac. V skutočnosti som nespal so žiadnou."

Prevrátim očami.

,,Ty si si stiahol obrázok pŕs z googlu, čo ? Alebo to bolo na weheartit ?"

Zamračil sa.

,,Čo je weheartit ?"

Oddelím mu ruky od svojho tela a chcem ísť von, ale stiahne ma na seba, chrbtom narazím o jeho hruď a jeho vták mi skĺzol medzi nohy.

,,On musí byť všade, čo ?"

,,Prečo mu nedať meno ?"

Nosom prešiel po uchu a mne automaticky naskočili zimomriavky. On si to všimol a jazykom po nich začal prechádzať.

,,Čo tak pán Darcy ?"

Odtiahne sa odo mňa aj a so zamračeným pohľadom sa mi pozrel do očí.

,,Veď vieš, pýcha a predsudok. Ten film má moje srdce."

Prikývol, že chápe a dotkol sa bradavky, ktorú začal trieť.

Položím si hlavu na jeho rameno a užívala si ten pocit. Ale v hlave mi bliká červené svetlo a ja viem, že je to varovanie, ktoré mám brať vážne. A ja budem, naozaj, len teraz.. hlúpo ešte nebudem.

,,A ja mám len hádať, kto bude Elizabeth, však ?"

Zasmejem sa. Možno práve nadtým, že vie, ako sa volá hlavná hrdinka.

,,Čo tak to trošku prikrášliť ?"

,,Rozhodne. Elizabeth je dlhé meno. Pokiaľ by som to počas sexu povedal, pán Darcy by klesol."

Zasmejem sa znovu.

,,A povedzme si úprimne, keby som povedal:,,Vycuciam ti Elizabeth ako pomaranč," cítila by sa vzrušene ?"

,,Úprimne ?"

Prikývol a prešiel rukou po tej mojej.

,,Rozhodne áno !"

Tentoraz sa zasmeje on, ale oči ma vážne.

,,Koniec srandy. Tvoja Iz je teraz s Darcym."

Bodyguard √Where stories live. Discover now