47.kapitola

12.6K 722 32
                                    

Nemal som jeden sen. Mal som ich viac.
1.)Mať Jennu len pre seba.
2.)Splniť jej všetko.
3.)Nájsť mne a Jacqueline ozajstný domov.
Počkal by som, pokiaľ by skončila školu a potom by sme vypadli.
4.)V našom dome by bola Jenna a Jordan.
5.)Opravovať čisto motorky a vlastniť niekoľko skvelých kúskov.
6.)Mať deti.
7.)Začať odznova.
8.)Byť dokonalým pre Jennu.
9.)Byť najlepším človekom.
10.)Dožiť sa aspoň devädesiatky.
Mám však pocit, že sny sú určené len pre snívanie. Môžem si to naplánovať, posnažiť sa to zrealizovať, ale tá námaha prinesie také kurevské problémy, že nakoniec z toho nevzdíde náš sen, ale niečo tomu veľmi podobné. Niečo, čo je na naše pomery.
Jenna mi nepatrila oficiálne. Aj cez to som vedel, že ma skutočne miluje. Možno sa bála so mnou chodiť. Neraz mi povedala, že ľuďom prináša smolu. Keď som však počul ako jej to jedného dňa matka kričí do očí, pochopil som, že z vlastnej hlavy to nemá. Jej matka ju komandovala, vhadzovala jej do tváre že je rovnako mizerná ako jej otec.
Jordan a Jacqueline by sa škriepili. Rozhodne áno. Ale stále ma zožiera pocit, že Jacqueline bude pre Jordana niečo znamenať. Neviem prečo. Je zakliesnený niekde hlboko vo mne. Páči sa mi tá predstava ? Rozhodne nie. Poznám Jordana. Má svoje muchy a rovnako aj sračky. Nie je z tých, ktorý majú usporiadaný život. Možno skončí ako povalač, možno nie. Čo však viem isto je to, že nikdy by jej nedal to, čo chce Jacqueline. Ona bude vždy na vyššej nohe. Jordan by ju ťahal dole a bola by nešťastná. Zlomil by jej srdce. Každý chlap je pre moju sestru lepší ako Jordan.
Sakra, cítim sa hlúpo za to, že som takto pošpinil svojho kamaráta. Keby to počul, nakopal by mi riť. Ale uznal by mi pravdu. To isto. Takže štvrtý a prvý bod by sa nikdy nesplnil a nesplní. Nikdy by som nedovolil aby tí dvaja spolu chodili.

Zatvorím čierny zápisník a absolútne som nevedel ako reagovať. Bradenove slová sa ma dotkli. Ale mal pravdu. Povedal som to sám aj Jacqueline. Žiadna moja časť by jej nadala to, čo by chcela a ťahala by ju dole.

Dvere od kúpelne sa otvorili a vyšla z nich Jacqueline s malým úsmevom na perách. Prešla okolo mňa nahá a vybrala si zo skrine dlhé tričko.

,,Deje sa niečo ?"

Sedel som na posteli rovnako nahý, hlava dole, v rukách zápisník.

,,Kde si to našiel ?"

Zamračila sa a natiahla sa po zápisník, ale ja jej ruku odstrčím.

,,Tiež si myslíš, že by som ťa ťahol dole, zlomil ti srdce a skončil ako povalač ?"

Mlčala.

To mi úplne zasrato stačilo. Postavím sa z postele a natiahnem si trenky.

,,Jordan.." oslovila ma potichu a jemne.

,,Mlč, Jacqueline."

Stisla sánku a bojovne sa postavila.

,,Kurva !" zvriesknem a hodím nohavice na zem.

,,Viem, že nie som ideálny chlap. Sám to viem. Bol by som tvoja skurvená kotva, ktorá by ťa ťahala dolu a nemala by si so mnou takýto luxus a možno by som bol povalač, ale chcel som od teba počuť, že si to nemyslíš !"

Pristúpila k nenu bližšie a chcela sa ma dotknúť, ale ohnem sa znova pre nohavice.

,,Kam ideš ?"

Obliečiem si ich a obzriem sa po tričku.

,,O to sa nestaraj."

,,Čo si chcel počuť ? Že bez teba sú to muky, milujem ťa a všetko s tebou zvládnem ?!"

Otočím sa prudko k nej.

,,Áno, kurva !"

Zvrieskem tak, až musela cúvnuť.

,,Áno !"

Zviesknem znova.

,,Mal som pocit, že ku mne niečo cítiš ! Tie dotyky, pohľady, ten sex pred desiatimi minútami.." hlas mi išiel z výšky dolu.

,,Neviem či ťa milujem. Ale niečo cítim. Neviem či je to láska, Jordan."

Zasmejem sa. Ironicky, nechápavo, nepríjemne a možno aj sakra bolestne.

,,Tak ty nevieš ? A kto to ma, došlaka, vedieť ?! Braden alebo Jenna ?!"

Šokovane na mňa pozrela. A absolútne mi to nie je ľúto.

,,Si úbožiak !"

Sríkne na mňa Jacqueline celá červená v tvári.

,,Som úbožiak. Veď sa pozri, koho mám na krku," poviem jej s pokojným hlasom, ale myslím, že moja tvár naznačovala niečo iné. V tejto chvíli dúfam, že ju môj ľadový pohľad prepáli, nie schladí.

,,Nikto ťa nenútil !" skríkla hlasnejšie, nahnevaná ešte viac.

,,To je to ! Keby áno, dotýčného by som päsťami zabil !"

Stisla pery a vražedne mi vrátila.

,,Vypadni, Jordan. Nechcem ťa už vidieť."

Keď si uvedomím, ako sa správam a počul sa čo vravím, oči mi znežnejú a chcem sa k nej priblížiť, ale odstrčí ma.

,,Nemilujem ťa, nemilujem, nemilujem !"

Bodyguard √Where stories live. Discover now