2.fejezet:A meghívás

1K 91 11
                                    

Mit keres itt?Honnan tudja,hol lakom?Jungkook.Biztosan ő árulta el neki...Mit akar tőlem?Nem volt elég bunkó tegnap?

-Szia,MinHee!-meghajolva köszönt.

-Szia...-követtem a példáját.-Nem akarok udvariatlan lenni,de miért jöttél?

-Bemehetek?-bólintott a lakásom felé.

-Ja,igen,persze.Gyere!-arréb álltam,beljebb tessékeltem,majd becsuktam az ajtót.-Szóval?

-Azért jöttem...

-Ki jött?-lassan becsoszogott a nappaliba a barátnőm,s így félbeszakította a fiút.

Mikor meglátta Taehyungot,teljesen elámult.Nem hitt a szemeinek.

-Helló!-mosolyogva köszöntötte YunSeo-t,Tae.

Milyen kedves vele.Persze,ez mindig így volt.Az emberek őt sokkal szimpatikusabbnak találták,mint engem.Ahogy látom,ez most is így történt.

-Szia!-vigyorogva huppant le a kanapéra a lány.

-Szóval?Folytathatod...-a srác felé fordultam,és csípőre tett kezekkel vártam a válaszát.

-Tegnap beismerem,bunkó voltam.Ezt nagyon sajnálom.Remélem,nem haragszol rám.-zavartan megvakarta a tarkóját.-Én is kedvellek,mint a többiek.Csak váratlanul ért,hogy találkoztunk.Nehezen kommunikálok a szép lányokkal...-beleharapott az alsó ajkába,melytől a szívem gyorsvonatként kezdett zakatolni.-Örülnék neki,ha ma este eljönnél hozzánk,és megismerkedhetnénk.-mosolyogva merült el kék szemeim tengerében.

Szép lányokkal?Engem szépnek talál?És az az ajakharapás...Aaa...elvörösödtem,válaszolni sem tudok.Jézusom,de szerencsétlen vagyok...

-A barátnődet is hozhatod...

-Ohm...hát...én...-zavaromban össze-vissza dadogtam.

-Ott leszünk!Este nyolc óra megfelel?-kezébe vette az irányítást YunSeo.

-Tökéletes!-hófehér fogait megvillogtatta,majd vékony ujjaival beletúrt gyönyörű,barna hajába.

Mik ezek a mozdulatok?Mindjárt elolvadok.

-Majdnem elfelejtettem...-dzsekije alól egy szál rózsát húzott elő.-Ezt neked hoztam.-félénken átnyújtotta a virágot.

Na jó,most haltam meg.Kim Taehyung egy vörös rózsát ajándékozott nekem?Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna.

-Köszönöm!-hatalmas vigyorral az arcomon elfogadtam a gyönyörű virágot.

-Add ide!Vízbe teszem.-kikapta a kezemből a növényt YunSeo,és kettesben hagyott Tae-val.

-Kérsz valamit inni?-vidáman felnéztem a fiú porcelán arcára.

-Nem,köszönöm!Mennem kell,sokat próbálunk ma,nem maradhatok le.

-Oh,értem.Akkor majd este találkozunk.

-Igen,este.-száját mosolyra húzva intett egyet,majd elment.

Még mindig alig hiszem el.Ez biztosan velem történik?Előbb találkozom a Bangtan Boys-szal,most pedig náluk vacsorázom,és ez a rózsa,hihetetlen...Félek,hogy ez csak egy álom,és hamarosan felébredek...

-MinHee,a főnököd keres telefonon!-szakította meg gondolatmenetemet YunSeo.

-Megyek már!

Odaléptem a telefonhoz,majd a fülemhez emeltem a kagylót.

-Halló?

-Jó napot,MinHee!

-Jó napot!Valami baj van?Csak holnap lesz a következő fotózás.

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now