Tudtam,mi vár rám...
Apám,szürke nyakkendőjét,meglazította,majd kihúzta az inggallérja alól.Ezt követően a nyakamba akasztotta,s olyan erősre kötötte,nem kaptam levegőt.Remegve próbáltam ellökni magamtól a férfit,s megszabadulni a nyakkendőtől,hiába.Gyenge voltam,Ő viszont szörnyen kemény,s erőszakos.
-Engedj el!-tenyereimet mellkasára csúsztattam,majd szívósan távolabb taszítottam.
-Ostoba Kapca!
Elüvöltötte magát,majd visszakézből arcon vágott,s tettét egy elégedett mosollyal díjazta.
A kanapéra csapódtam,vérem pedig a fehér bőrre fröccsent.Feleszmélni sem tudtam a hirtelen kapott maflásból,mikor apa,kezét meglendítette,s fekete övével egy egetrengetően nagyon csapott a hátamra.Testem ívbe feszült.Azt hittem,darabokra hullok.
-Ez már annyira hiányzott.-kacagva ingébe törölte a szíjat borító,életet adó nedűt.
Erőt véve magamon,felálltam,s megpróbáltam ellökni apámat.Nem is tudom,mit képzeltem...Természetesen nem ment,csak feldühítettem.Egy hatalmasat behúzott nekem,ennek hatására pedig a kisasztalra estem.Ezt követően karját ismét meglendítette,de még éppen időben félregurultam,ezzel a földre zuhantam.
-Ó,Kapcám...-jobb lábával a hasamra nehezkedett.-Imádlak így látni.-beharapta alsó ajkát,majd hunyorogva végigvizsgált.
Könnyben ázó szemeimmel alig láttam,ám a fejemtől pár centire lévő okulárét észrevettem.Kilátástalan helyzetemből nem láttam kiutat,ezért minden adandó alkalomon kapva kaptam.Így hát,megragadtam a szemüveget,s apám arcába hajítottam.Emiatt hátrahőkölt,Én pedig a lehető leggyorsabban felpattantam,majd megpróbáltam az anyámhoz rohanni.Persze,nem volt elég időm,s mikor hátat fordítottam a doktornak,belemarkolt dús loboncomba,s a földre lökött.
-Te ocsmányság!-üvöltve,sorozatosan az oldalamba rúgott.-Meg ne próbálj még egyszer ellenkezni!-utolsó rúgását követően a hasamra fordultam,s zokogva fogtam a fájlalt ponton bordáimat.-Megértetted?!-hajamba kapott,hátrarántotta a kobakomat,s kimérten a fülembe suttogott.
-M...meg...-elcsuklott hangon feleltem,mire elengedett,Én pedig elterültem a világos műpadlón.
-HyunWoo,hagyd már!-legnagyobb meglepettségemre felszólalt az anyám.
Nem hittem volna,hogy ki meri nyitni a száját.Ilyet eddig csak egyszer mert csinálni,akkor is megbűnhődött miatta.Ezért soha sem állt mellém.
-Nem!-erősebben rámarkolt a szíjra,majd már majdnem rám vágott azzal,mikor anya megragadta a kezét.
-Ne csináld ezt!Hagyd a lányunkat!
-Meg akarod mondani,mit tegyek?-felhúzott szemöldökkel felesége felé fordult.
-Erről szó sincs!-a nő riadtan megemelte kezeit.-Mindössze csak azt tanácsolom,ne bántsd MinHee-t.-mutogatva magyarázta.-Pontosabban,azt akarom,ne érj hozzá a lányomhoz!Azt mondtad,soha többé nem viselkedsz így!Azt állítottad,neked is hiányzik!-magabiztosan szembe szállt a férjével,ám túlságosan bátor volt.
-A lányodhoz?!-ingerülten megindult anyám felé.-Ő az Én lányom is!S azt csinálok vele,amit akarok!-remegő kézzel közeledett az asszonyhoz.
ESTÁS LEYENDO
Túl késő...[BTS ff.]
Fanfic,,Mert ő volt az, aki megtanított igazán szeretni." Szánalmas életem fénypontja volt, mikor egy késő tavaszi délután megpillantottam Őt. Akkor még nem tudtam, hogy sötét lelkem démonaitól fog majd megmenteni. Akkoriban úgy véltem, egy beteg, összetö...