34.fejezet:Meghalt

945 49 51
                                    

-Akkor kezdjünk is neki...-nagyot sóhajtott,majd egy a konyhából hozott székre leült.-Nem is tudom,hol kezdjem.-zavartan megvakarta a tarkóját.

-Az elején?-megemelte szemöldökét Suga.

-Akkor mesélek,ha nem esik bántódásom-szögezte le-Taehyung.-külön kiemelt.

-Mondd már!Nem verlek meg-elgondolkodtam-valószínűleg.

-Szóval-a combjaira csapott-őrülten szerelmes vagyok MinHee-be.-vallotta be.-Hónapokkal ezelőtt pedig titokban mindenhová követtem.A függőjévé váltam.

Már ennél a pontnál szétvetett az ideg.

-Aznap is követtem,mikor kiderült előttetek a betegsége.-lesütötte a szemeit.-Aztán követtem Taehyung-ot is az italozóba.-nagyot nyelt.-Ott pedig telefonon elújságoltam a híreket a nővéremnek.

-Nővérednek?-ragadta meg az egyik legfontosabb kulcsszót Hoseok.

-Igen,Ő pedig rögvest rohant hozzám.-bólintott egyet.-Kieszelte,hogyan kerülhetne V közelébe.

Hogy?

-Azt állította,ha segítek neki,akkor szabad utat kapok,és elnyerhetem MinHee szerelmét.-ökölbe szorította kézfejét.-Ezért hát,idióta mód' belementem.

-Mibe is?!-türelmetlenkedett Suga.

-Abba,hogy szétverem Tae-t.-szégyenkezve mondta ki.

-TE!-dühösen felugrottam,és lerúgtam a székről.

Ezután Jin Hyung visszaültetett,és megpróbált lenyugtatni.

-Meg is tettem-újra helyet foglalt a konyhaszéken-és magára hagytam az utcán.-vékony ujjaival felszántotta tincseit.-Ekkor a tervünk második lépését valósítottuk meg.A testvérem ,,rátalált" a fiúra,és eljátszotta a hőst.

HOGY MI A ROSSEB?!

Mind lefagytunk,majd a többiek agyáig is lassan eljutottak a kapott információk,és némán hüledeztek.

-SEOYEON A NŐVÉRED?!-indulatosan rákérdeztem,csakhogy biztosak legyünk a dolgunkban.

-Igen.-bólogatva helyeselt.

-Szóval SeoYeon miatt lett ketté csapva Tae.-Jungkook összegezte a hallottakat.-Ugye?

-Ohm,jah.

-Van még valami?

-Van-van.-biccentett egyet KunWoo.-Míg' a testvérem behízelegte magát a kiszemeltjéhez-rám pillantott-addig Én megpróbáltam MinHee-t házasságra kényszeríteni,de alaposan elvert a baseball ütőjével.

MICSODA?!
Ilyeneket Én miért nem tudok?

-Ezután már természetesen óvatosabb voltam.Viszont nem mondtam le a lányról.Aztán kitalálta azt a nővérem,hogy leüti MinHee-t,Én pedig eljátszhatom a nagy megmentőt.-a combjaira csapott.-Hisz' ezzel mindketten nyerhettünk.

-Mindketten?-kérdezett rá Jin.

-Én a hőse lehettem volna,SeoYeon meg kiélhette volna a rejtett vágyait.

-Idióták...-dühösen morogtam.

-Szóval tulajdonképpen a megmentője lettem,mert a testvérem elintézte MinHee-t.-tarkóját vakargatta.-Hisz' ténylegesen otthagyta,és elvitte a gyógyszereit,mikor szüksége lett volna rá.

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now