Pánik tört ki, az emberek teljesen lesokkolódtak.
Jungkook Kedvesét ijedten keltegetni próbálta, ám Ő nem ébredt.
A lány homloka tüzelt a magas láztól, a pulzusa pedig alig volt csak kitapintható.
Kookie karjaiba vette YunSeo-t, majd kocsijához rohanva befektette a hátsó ülésre. Nem várt egyetlen percet sem. Beugrott a vezető helyre, és a gázra lépett.Hoseok a késelő asszonyhoz térdelt, és elszorította annak vérző sebét.
Jimin Suga sérülésén próbált segíteni.
Remegő kezeit le sem vette a fiú oldaláról.Namjoon higgadt akart maradni, de még neki sem ment ez teljesen.
Persze tudta, mit kell tennie.
Sietve tárcsázta a mentők számát, és elmagyarázta a kényes, s egyben vérfagyasztó helyzetet.Jin a vedégeket a dorm nappalijába terelte, és mindent megtett annak érdekében, hogy lehiggadjanak.
Higgadtság? Ugyan.
Yoongi szülei zokogva egymást ölelték. Nem értették, miért kellett a fiúknak ezt elszenvednie, hiszen Ő olyan jószívű gyerek, senkinek sem ártott.
YunSeo szüleinek fogalma sem volt arról, hogy egyetlen lányuk áldott állapotban van, és e kacifántos helyzet miatt akár saját, s kisbabája életét is elveszítheti.
Sejtették, hogy baj van.
Féltették a gyermeküket.
Ezért gondolkodás nélkül elhagyták a dormot, majd a kórház felé tartók után siettek.Chim teljes arcát könny borította.
A sós cseppek pedig záporesőként hullottak Suga orcáira, akit akárhogy keltegettek, nem ébredt fel.Mindenki pánikolva várta a mentők érkezését.
***Jungkook***
Szüntelenül fel-alá mászkáltam a kórházi folyosón.
Nem tudtam megnyugodni.
A Szerelmem, és a gyermekem élete veszélyben van.
Meglehet, hogy pár napja még nem éreztem késznek magam az apaságra, de megszakadna a szívem, ha akármelyiküknek is baja esne.Néhány perc múlva kilibbent az ajtón az orvos.
Szemüvegét feljebb csúsztatta az orrán, majd párat krákogva megállt előttem.- Maga Choi Yun Seo hozzátartozója?
Aprót bólintva helyeseltem.
- A kishölgy maradandó károsodások nélkül megúszta ezt a mérgezést.
Mérgezés?!
- Viszont súlyos volt az állapota - kezét zsebre tette - és sajnos a baba életét már nem tudtuk megmenteni.
Hirtelen fel sem fogtam a doktor szavait.
MEGHALT A GYEREKEM?!
- Sajnálom - szánakozva megpaskolta a vállam a férfi, és továbbállt.
***Jimin***
Sírásom nem hagyott alább, sőt, az idő múlásával egyenesen arányosan nőtt.
Egyszerűen nem bírták az idegeim ezt az egészet.
A Szerelmem haldoklik.
Történetesen az anyám miatt, aki szintén fél lábbal már a temetőben van.Miért velem történik ez?
Hosszas, s idegtépő várakozás után egy hordágyat toltak ki a műtőből, mely' fehér lepellel volt letakarva.
Szinte megfagyott a levegő, s tapintani lehetett a feszületséget.
Mindenkiben megvolt az a kétely, hogy Yoongi fekszik ott holtan.
VOUS LISEZ
Túl késő...[BTS ff.]
Fanfiction,,Mert ő volt az, aki megtanított igazán szeretni." Szánalmas életem fénypontja volt, mikor egy késő tavaszi délután megpillantottam Őt. Akkor még nem tudtam, hogy sötét lelkem démonaitól fog majd megmenteni. Akkoriban úgy véltem, egy beteg, összetö...