🍓Lezárás, köszönet, érdekességek🍓

292 22 4
                                    

Nos, Szamócák, ez is elérkezett.

Az első befejezett történetem.
Valami fenomenális érzés tudni, hogy megcsináltunk ezt, közösen!
Hiszen nélkületek nem tarthatnánk ott, ahol!

Az imádnivaló kommentek, amikkel megbombáztatok, minden egyes alkalommal megmelengették a szívem.
Természetesen a vote-ok is rengetegszer mosolyt csaltak az arcomra.
Erőt adtatok ezekkel nekem s a tudattal, hogy vannak olyanok, akiket valóban érdekel a munkám.
Ezért pedig mérhetetlenül hálás vagyok nektek!

Ennek a törtenetnek köszönhetően sok embert megismerhettem és többükkel össze is barátkoztam. Így már csak ezért is megérte belekezdeni.

A 13K megtekintés pedig ATYÁM, SZÁMOMRA HIHETETLEN!

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM NEKTEK! T-T

Plusz hálás vagyok, hogy ennyien maradtatok mellettem annak ellenére is, hogy volt egy kisebb kihagyásom.

Attól függetlenül, hogy ettől történettől elbúcsúzunk, azért remélem, a továbbiakban is velem tartotok. Hiszen jelenleg is több könyvem vár folytatásra s még rengeteg minden van a tarsolyomban. 😉

Néhány érdekesség:

Kezdetben úgy terveztem, hogy a sztori végén MinHee meghal, ám ezt végül elvetettem.

A kétjegyű, hármassal végződő sorszámú fejezetekbe (13; 23; 33; 43) beleírtam egy lényegesebb csókjelenetet.
                ● 13: MinHee és V első csókja
                ● 23: Jimin és Yoongi első csókja
                ● 33: ismét egy V és MinHee kulcsfontosságú csók
                ● 43: a lánykérés utáni csók

Igaz, így is sok dráma volt benne, de eredetileg úgy terveztem, hogy sokkalta több visszaemlékezés lesz MinHee szemszögéből, amiben a családi hátterével kapcsolatos dolgokat írtam volna le.

Továbbá gondolkoztam azon, hogy KunWoo-t megölöm benne, Tae ikertesóját pedig megszöktetem az elmegyógyintézetből, csak hogy még több dráma legyen benne.

YoonMin páros helyett pedig kezdetben YoonSeok párost szerettem volna összehozni, ám inkább maradtam a YoonMin-nél.

Még egyszer köszönök mindent!
Csodásak vagytok és imádlak titeket!

🖑🖑🖑🖑
❤❤❤
🍓🍓

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now