***Taehyung***
_____VISSZAEMLÉKEZÉS_____
A kórházban ébredtem MinHee kezét fogva.
A földön feküdtem, mely' oly' hideg volt, mint a friss hó.Apropó, hó.
Odakint mindent ellep a fehéren csillogó, gyönyőrű, de mégis kegyetlen hótakaró.
Szemeimet megdörzsölve felálltam, a lány felé hajoltam, s egy hosszas csókot nyomtam homlokára.
Beesett arcát, és vékony testét látva a szívem napról-napra, egyre jobban vált kihalt rónasággá.
Szeretete, édes hangja, puha érintése nem boldogított, elvesztem nélküle.- Szeretlek - arcélén végigsimítottam - az életemnél is jobban - utoljára megcsókoltam ajkait, majd elhagytam a kórházat.
***
A lány házának hosszú lépcsősorán felszaladva a tetőhöz értem.
Tagbaszakadtan kirúgtam az ajtaját, azután pedig kiléptem a fogvacogtató, jeges szélbe.
Lassú, megfontolt léptekkel barangoltam be minden egyes szegletét.
Gondolataimat összeszedtem, majd a korláthoz sétáltam.
Hosszas perceken át sasoltam a messze távolba, mire végleg eldöntöttem; befejezem ezt az egészet.Így hát, instabilan ugyan, de felléptem a párkányra.
Ekkor kisebb pelyhekben havazni kezdett.Vicces, mintha a hótakaró megmenthetne attól, hogy szétloccsanjak a betonon.
- TAEHYUNG! - nevem üvöltése ütötte meg füleimet. - Azonnal gyere le onnan!
Nevetve megingattam koponyámat, majd levettem a kabátomat, és a pulóveremet.
- Mit csinálsz?!
- Nem akarom, hogy kicsit is lefogja az esést - mosolyogva magyaráztam el.
- Itt akarod hagyni MinHee-t?!
- A Világot akarom itthagyni, nem Őt.
- Egyszer fel fog ébredni - közelebb ballagott. - Szerinted mit fog érezni, ha megtudja, hogy meghaltál?
- CHANHEE! - dühösen üvöltözni kezdtem. - HAGYJ MÁR BÉKÉN! EZ NEM A TE DOLGOD! MEGHALNI SEM LEHET NYUGODTAN?! - a nagy mozgolódásban megcsúszott a lábam.
Vérnyomásom rögvest az egekbe szökött, míg' testem ellenkező irányba zuhanni kezdett.
Minél mélyebben leszek, annál magasabban?
Nos, ezen nem volt időm elmélkedni, mert az utolsó pillanatban a fiú megragadta a kezeimet, s a másodperc töredéke alatt átrántott a korláton belülre...
***MinHee***
Arcán láttam, hogy eljutott tudatáig, mire is gondolok.
Bánkódva emlékezett rá vissza.
Pedig tulajdonképpen miattam választotta majdnem az Élet helyett a Halált.- Felejtsük el - bólogatva felnéztem rá. - Egyikünk sem csinál ilyet, soha többé.
- Úgy legyen.
Eztán a Jin által összedobott ételt rávarázsoltuk a tányérokra, és elkezdtük behordani azokat a többieknek.
Az utolsó három tányért Tae osztotta el kettőnk között.- Na, természetesen Te hozol kettőt - nevetve ráhelyezte a mancsaimra őket. - Nehogy leejtsd! - vigyorogva az arcomra simított.
- Az ajtót mivel nyissam ki? Fejeljek rá a kilincsre?
KAMU SEDANG MEMBACA
Túl késő...[BTS ff.]
Fiksi Penggemar,,Mert ő volt az, aki megtanított igazán szeretni." Szánalmas életem fénypontja volt, mikor egy késő tavaszi délután megpillantottam Őt. Akkor még nem tudtam, hogy sötét lelkem démonaitól fog majd megmenteni. Akkoriban úgy véltem, egy beteg, összetö...