Nos,igaz,hogy már több,mint két hete tartozok egy fejezettel,ám most mégsem egy résszel érkeztem.
Bárki mondhatná,hogy ezt nem ide kellene leírni.Viszont itt látjátok a legtöbben,és úgy gondolom,nem fogok ezzel senkit sem zavarni.Őszinte részvétem fejezem ki a SHINee tagoknak,a csodás rajongóknak,és drága Angyalunk csaladjának!
Mint már mind tudhatjátok,a tegnapi nap ( 2017. december 18.-a ) belevéste magát a K-Pop rajongók szívébe,és elméjébe.
Mert egy valódi,földi angyal már égi,védőszenti feladatait végzi.
Tragikus,de igaz,hogy Kim Jong Hyun életét vesztette.
Pontosabban öngyilkos lett,és szénmonoxid mérgezésben hunyt el.
Sokat küzdöttek érte a kórházban,de végül nem tudták megmenteni.Tulajdonképpen nem is lehet szavakba önteni,hogy mit érzek/mit érzünk most.
Mindig borzalmas,ha a halál kopogtat valakinél,és ez most is így van.
Jonghyun egy csupaszív ember volt,és most,hogy már fentről figyel minket,úgy érzem,kevesebb lett a Világ,mert egy csodálatos fiút vesztettünk el.Megvallom,nem Én voltam a SHINee legnagyobb fanja,ám szerettem/szeretem Őket,és engem is lesúlytott a hír.
Először nem akartam elhinni,azt hittem,buta hazugság.
Bár,az lett volna!
Viszont igaz,sajnos.Mérhetetlen szomorúság lengi be mindenki szívét,ami teljesen érthető,és ha lehet ezt mondani,akkor természtes is.
Borzasztó,hogy olyan világban élünk,hogy az öngyilkosság gondolata akár csak meg is fordul az emberek fejében.
Láthatjuk,hogy az Idolok élete nem könnyű,nekik is vannak nehézségeik,és fájdalmaik.
Lehet,vannak olyan emberek,akik úgy gondolják,hogy Jonghyun a könnyebb utat választotta,de NEM mondhatja ezt senki.
Senki sem tudhatja,hogy mit érezhetett igazából,mit élhetett át,ami ennyire a mélybe taszította.S mindenek előtt;el kell fogadnunk,hogy egy csillaggal több ragyog az égen.
Mert vannak dolgok,amiket nem akarunk,hogy bekövetkezzenek,vannak dolgok,amiket nem akarunk tudni,és vannak emberek,akik nélkül nem akarunk élni,de el kell engedjük Őket.
Mert mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy az életet,avagy a halál nyújtotta megnyugvást választja.
Ő így döntött.
Tartsátok tiszteletbe.
Mert akármennyire is fájdalmas,egyszer mindenki eltávozik az élők soraiból.
Én is,Ti is,és még az Idolok is.A tegnapi nap,egy ilyen nap volt.
Egy nap,melyre búskomoran emlékezünk majd vissza.
De ne feledjétek,Jonghyun velünk van,figyel minket,és megóv mindentől.
S végül,de nem utoljára: nem tudjuk biztosan,hogy a túlvilág létezik-e,de akárhogy is van,tegnap egy új ajtó nyílt ki az Angyalunk előtt,és egy újabb világot fedezhet fel,egy jobb helyet,ahol nem lesznek fájdalmai.Nyugodj békében Kim Jong Hyun!
🕇❤❤❤🕇
❤🕇❤
❤
YOU ARE READING
Túl késő...[BTS ff.]
Fanfiction,,Mert ő volt az, aki megtanított igazán szeretni." Szánalmas életem fénypontja volt, mikor egy késő tavaszi délután megpillantottam Őt. Akkor még nem tudtam, hogy sötét lelkem démonaitól fog majd megmenteni. Akkoriban úgy véltem, egy beteg, összetö...