20.fejezet:Randevú

747 56 9
                                    

Egész éjszaka alig pár órát aludtam.Izgultam,mint egy általános iskolás az első napja előtt.Bevallom,féltem is.Ez lesz a legelső,hivatalos randim.Attól tartottam,elrontok valamit.Aztán rájöttem,nem cseszhetek el semmit sem.Mert ez nem kihívás,avagy feladat,hanem egy egyszerű délutáni program a barátommal,aki történetesen fiú.

***

Miután YunSeo kellőképpen feltúrta az idehozott ruháimat,hozzám vágott egy szoknyát,és egy felsőt.

Miután YunSeo kellőképpen feltúrta az idehozott ruháimat,hozzám vágott egy szoknyát,és egy felsőt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ezt Te sem gondoltad komolyan.-unott arckifejezéssel az ágyra dobtam a szöveteket.-Ez nem az Én stílusom.Keress valami feketét,avagy kéket,de semmiképpen sem szoknyát!

-Most ez lesz a stílusod!-a kezembe nyomta a göncöket.-Öltözz!-bólintott egyet.-Ebben biztosan elcsábítod Taehyung-ot.-nevetve lehuppant a heverőre.

-YunSeo,ne beszélj hülyeségeket,és fordulj el!-összeráncolt szemöldökkel elkezdtem átöltözni.

-Oh,igaz is.-az ablak felé fordult.-Már elcsábítottad.

-Menj már,Te dillós!-meglöktem a vállát,majd magamra öltöttem az ajánlott ruhadarabokat.

Ezt követően lebaktattam a nappaliba,és a fiúk mellé huppantam,akik éppen egy filmet néztek.Rögvest mind a hatan bókolni kezdtek nekem,melyet pirult arccal,mosolyogva megköszöntem.Ekkor határozott kopogtatás zavarta meg minket.Vidáman felpattantam,ajtót nyitottam,és beinvitáltam az előttem állót.

-Hyung!-felugrottak a srácok,mikor meglátták TaeTae-t.-Merre jártál?

-Helló.-ezerwattos mosollyal az arcán intett egyet.-Nos,hát...Én...-zavartan dadogni kezdett,majd egy mély levegőt vett.-Ezt neked hoztam.-közelebb lépett hozzám,és háta mögül előhúzott egy vörös rózsát.-Remélem,nem fog az előző sorsára jutni...-zavartan felnevetett.

-Köszönöm!-mosolyogva magamhoz vettem a virágot.

-Aztán csak okosan!-Hoseok nevetve megveregette V vállát.

-Nyugi,csak...Hmm...Hová is megyünk?-érdeklődve Tae-ra pillantottam.

-Az meglepetés.-helyette válaszolta a barátnőm.-Viszont erre szükséged lesz.-átnyújtott egy kistáskát,amely dugig volt tömve.-De ki ne nyisd!-szigorúan figyelmeztetett.

-Oké-oké!-kezeimet megemeltem,s kissé félve elkacagtam magam.

-Ezt majd Én vízbe teszem.-YunSeo kezeim közül kikapta a növényt.

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now