25.fejezet:Visszatért

491 47 17
                                    

-Hyung?!

Mind a négyen döbbenten álltak egyhelyben,s tekintetük értetlenül cikázott Yoongi arca,és az enyém között.Oh,és ha ez így nem lett volna elég kellemetlen,még YunSeo is meglátott minket.

-Ti meg mi a francot csináltok itt lent,a sötétben?!-dühösen kérdőre vontam Őket.

-Ohm...-zavartan megvakarta a fejét a lány.-Átugrok MinHee-hez.-magára húzta a cipőjét,s el is tűnt.

-SZÓVAL?!-türelmetlenül vártam válaszukat.

-Sötétben fogócskáztunk,mert így sokkal izgalmasabb.-felelte Hobie.-YunSeo állítása szerint ezt a játékot a Mi kis MinHee-nk találta ki.-kuncogva megrázta a fejét.

Ezen meg sem lepődök.

-Nem gondoljátok,hogy lenne mit elmagyaráznotok nekünk?-nyugodt hangnemben érdeklődött Namjoon.

-AZ ELŐBB LÁTOTTAKAT,ÉS HALLOTTAKAT MÉGIS MIRE VÉLJÜK?!-,,kissé" kiakadt Jin.

Talán azt hiszi,nem láttam,mikor a leaderünkkel ezt csinálta?Nem is értem,miért háborog.

-Nem így kellett volna megtudnotok.-tarkómat vakargatva bámultam a többieket.

-Most mivan?-kezeit széttárta Kookie.

-YoonMin van.-egy perverz mosoly kíséretében,bal szemöldökét fel-le emelgette J-Hope.

-Hoseok!-Suga ingerülten ráförmedt a fiúra.

-TI CSÓKOLÓZTATOK!MONDJÁTOK MÁR EL AZ IGAZAT!-Jin még mindig háborgott.

-Szeretem Yoongi-t.-mindenki megnémult.-Értitek?-bólogatással helyeseltek.-Már rég szerelmes vagyok belé,és nem bírom tovább nélküle.-nem volt értelme tovább titkolózni.

-Hmm,és ha jól értettem,akkor Yoongi is szeret.Ugye?-a leaderünk próbálta kezelni a helyzetet.

-Igen.-magabiztosan válaszolta a Kölyökfóka,amely még engem is meglepett.-Szeretem a Törpét,és leszarom,hogy mindketten férfiak vagyunk.

Mondandója nyomosítása érdekében a falnak lökött,és ajkaimra mart.Szemeim kikerekedtek,hiszen erre aztán igazán nem számítottam,ahogy észrevehetően a többiek sem.

-Khm...-megköszörülte a torkát Namjoon.-Mi lesz ezután?-megvárva,míg' Suga leszakad rólam,feltett egy igencsak fontos kérdést.

Tulajdonképpen magam sem tudtam erre a választ.Sejtelmem sem volt afelől,hogy mit akar Suga.Olyan kiszámíthatatlan mostanában,de lehet,csak Én látom így.

-Jimin mától a Kedvesem.-mosolyogva átkarolt a vállaimnál Yoongi.

-MEG SEM KÉRDEZED A VÉLEMÉNYÜNKET,VAGY AZT,HOGY EZ ZAVAR-E MINKET?-Jin nehezen fogadta az új híreket.

-Zavar?-flegmán nyögte ki.

-Nem.-egyhangúan felelték.

-Akkor meg?-felhúzta a szemöldökét.-Ezt meg is tárgyaltuk,nemde?-összecsapta tenyereit.

-A véleményem nem is érdekel?-nyugodtabb hangnemben szólalt meg Jinnie.

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now