3.fejezet:A vacsora 1/2

925 86 11
                                    

Pár másodperc múlva az ajtó kinyílott előttünk,mi viszont még mindig levegő után kapkodva álltunk a bejáratnál.

-Sziasztok!-kuncogva meghajolt Jin.-Milyen pontosak vagytok.

-Ah,szia!Pillanat,csak alig kapok levegőt...-vörös fejjel felnéztem rá,és intettem egyet.

-Helló,Choi Yun Seo vagyok.-felugrott a barátnőm a földről,és bemutatkozott Jinnek.

-Kim Seok Jin.-mosolyogva válaszolta a fiú.

-Be is jöttök,vagy odakintről fogtok társalogni velünk?-felhúzott szemöldökkel megállt előttünk Yoongi.

Felegyenesedtem és besétáltam a gyönyörű házba.A bejárat mellett lerúgtam magamról a cipőt,és levettem a dzsekimet.A barátnőm is így cselekedett.
Majd beljebb ballagtunk,és beköszöntünk a többieknek.

-Gyertek!Már kész a vacsora.-mosolyogva az étkezőbe vezetett minket Jin.-Üljetek le!-vigyorogva a két szabad helyre mutatott,majd a konyhába távozott.

Jungkook hirtelen felpattant,és kihúzta a mellette lévő üres széket.

-YunSeo,ez a te helyed!-édes mosollyal az arcán a meglepett barátnőmre nézett.

YunSeo odasétált és leült,Kookie pedig betolta alá a széket.Aranyos és udvarias.

Egyetlen hely maradt.Yoongi és Hoseok között,Tae-vel szemben.Egész este V csodálatos arcát bámulhatom,áldás.

Boldogan leültem a két fiú közé,és magam alá húztam a széket.

-Mitől vagytok ilyen vörösek?-kuncogva érdeklődött Namjoon.

-Kicsit...nagyon...elaludtunk,és futnunk kellett.-apró mosollyal az arcomon feleltem.

-Kellett?Te akartál futni,azt hittem meghalok!-morcosan helyesbített a lány.

-Jól van,na!

-Valaki segítsen bevinni a kajákat!-kiabált be a legidősebb tag.

-Segítek.-felpattant Namjoon,és kisétált.

Nem sokkal később a naengmyeon-onos tányérok már az asztalon sorakoztak,s csak arra vártak,hogy kiürítsük őket.

-Na,akkor,jó étvágyat mindenkinek!-Jin megemelte a kanalat,majd enni kezdett.

Mi is így tettünk,és közben nem beszéltünk.A fiú főztje roppant ízletes volt,viszont egy valami zavart evés közben.Jungkook kivételével mindegyik fiú rajtam legeltette a szemét,zavarbaejtő és kényelmetlen...De YunSeo élvezte Junkook figyelmét,ennek pedig örültem.

Miután befejeztük az étkezést a nappaliba mentünk.A srácok helyet foglaltak a hosszú,fekete bőrkanapén,a barátnőmmel együtt.Én kissé elkülönültem.Az egyszemélyes fotelbe ültem le.

-Hogy ízlett a főztöm?-izgatottan,csillogó szemekkel érdeklődött a legidősebb srác.

-Nagyon finom volt.-vigyorogva válaszoltuk Unnie-val.

-Jöhet a kérdésroham?-kacagva rámnézett Jimin.

-Essünk túl rajta...

-Hány éves vagy?Hol születtél?Van munkád?Van testvéred?

-Ohm...huszonegy éves leszek hamarosan.Deagu-ban születtem,és nincs testvérem.Munkám viszont van.Két állásom...volt,de a fotós munkahelyem ugrott,ezért százszázalékosan a zeneszerzésre tudok koncentrálni.

-Zenészerzés?-meglepetten bámultak rám.

-Igen.Amatőr előadóknak dolgozom.

-Miért jöttél Seoul-ba?

Túl késő...[BTS ff.]Where stories live. Discover now