Merhabalar yeni bir kitap ile karşınızdayım. Şimdiden okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.
Hikayeyi okumaya başladığınız tarihi bırakmayı unutmayı canlarım. Hepinizi seviyorum.💕💕
...Keyifli okumalar...
....
"Küçük bir kıvılcım gibiydim. Artık yavaş yavaş alevlerimin içinde yanmaya başladım.."
🌸
"Babamdı o benim, canımdı, beni ikiye bölseler bir yanım babama bir yanım anneme benzer derdim.
Babam,
Bugün ilk defa elimdeki kalem ile seninle bu günlükte konuşuyorum.
Gökyüzündeki yıldızlara bakıp sana derdimi anlatamayacağım sanırım.
İlk defa duygularımı bu kadar yoğun yaşıyorum... Uzunca bir süre aklımda geçmişi bocalayıp durdum... Eskilerdi beni üzen...Baba,
Bir erkek tanıdım. Önce arkadaşım, sonra kardeşim oldu.
Bir erkek tanıdım. Bana tüm acılarımı unutturdu.
Bir erkek tanıdım baba, ben o erkeği çok sevdim...Baba,
Bir erkek tanıdım. Sonra hiçbir şey olmamış gibi gitti.
Bir erkek tanıdım. Tüm acılarımı bana geri verdi. Fazlasıyla...
Bir erkek tanıdım baba, hala... "19.12.1996
"Anneeee, hayır, olamaz. Hayır ölmedi de lütfen" diye çığlık çığlığa bağırış sesleri ile yankılandı hastahane koridorları. Ölmüştü. Tanıdığı ilk adam, ona sevmeyi öğreten adam, ona gülümsemeyi öğreten, annesinin prensi onun kahramanı yoktu şimdi. Ölmüştü...
Dengesini kaybedip yere düştü Aylin yıkılmıştı. Kendisiyle birlikte dünyasıda yıkılmıştı.
Gözünden düşen bir yaşın yere düştüğünü hissettiğinde eliyle gözyaşlarını sildi. Güçlü olmaya çalıştı...
Derin bir nefes alıp acı dolu hastane kokusunu içine çekti Aylin.'Benim babam o. Ölemez mümkün değil bu. Olamaz değil mi böyle bir şey? Yine şaka yapıyordur bana değil mi anne? Birazdan şu kapıdan çıkıp gelecek sobe yapacağım onu değil mi? '
Aylin çığlık çığlığa bağırıp ağlarken bir yandan da babasının olduğu odanın kapısına bakıyordu. Belki o kapıdan çıkıp 'şaka yaptım kızım' der diye. Öyle olmasını umud etti. Kapıda onun gölgesini çıkmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...