⚫ BÖLÜM 39 ~ GİTMEK ZORUNDAYIM

887 31 1
                                    

.... BÖLÜM ŞARKISI : GRUP NARA - NE OLUR GİTME

.......

Gelen ambulans içeri girdiğinde borayi sedyenin üstüne koyup götürürken Aylin telaşlı bir şekilde bakıyordu boraya. O sıra içeri batu girdi....

"Ayliin" dedi batu gözlerindeki korku aylinin iyi olduğunu görünce azaldı.

"Batu... Ben..." dedi Aylin... Bir şey diyemedi... Daha doğrusu ne olduğunu bilmiyordu. Bu noktaya nasıl geldiğini çözemedi... Küçük bir şok geçiriyordu...

"İyi misin?" dediğinde batu...

Aylin başını aşağı yukarı doğru sallayıp dışarı baktı hızla. Sonra yerdeki kanları görünce...

"Bora... O iyi değil..." deyip dışarı koşturdu Aylin.... Batu da aylinin arkasindan koşturdu...

"Aylin dur..." dedi batu...  Aylin hiç durmadan son anda yetişti boraya...

"Bora... Kalk hadi.... Uyannn uyann... Bırakıp gitme beni...." diye ambulansa binmek üzereyken boraya sesleniyordu...

Batu ise olduğu yerde durup başını öne eğdi...

Kıskançlık değildi batunun hissettiği... Ne hissettiğini çözmeye çalışıyordu...

Aylin ambulansa bindiğinde batuda koştururak bindi son anda....

"İyi olacak değil mi? İyi olsun lütfen..." diye ağlıyordu Aylin...

"Şsssttt... Sakin ol... Bora bu Aylin, uyanacak. Uyanması lazım." dediğinde batu ayline sarılıyordu bir yandan da...

Onu kaybedeceğinden korktu Batu... Hissettiği duygu buydu tam olarak... Kaybetme duygusu....

...

Zeynep bilgisayarın başında öylece durmuştu... Hareketsiz... Gözlerini kırpmadan.... Etrafı Zeynep'in düşünceleri ile doluydu... Ne hissediyordu... Ne cevap vermeliydi... Karmaşık duygular içindeydi...

Sonra kapı çaldı... Zeynep kapıyı açtığında karşısında Cüneyti gördü... Bir kaç saniye olduğu yerde durakalmisti.

"Cevabımı alamadım ben..." dedi Cüneyt içeri bir adım attığında Zeynep hala tepkisizdi...

Cüneyt Zeynep'e bir adım atıp dikkatlice izlemeye başladı onu...

"Şey..." dediğinde Zeynep telefonu çaldı bir anda...
Arayan Aylindi...
"özür dilerim açmak zorundayım." dediğinde Zeynep

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin