⚫ BÖLÜM 9 ~ KAMP

1.1K 51 3
                                    

"Ve ben sevgili adam, kalbimi bulmak için kayboldum uğruna yürüdüğüm bu sokaklarda..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

....

Kamp zamanı gelip çattı. 12. Sınıflardan kampa gitmek isteyen öğrencilerin çoğu okul kapısının önünde bekliyordu. Aylin ve Bora kapının hemen yanında dururken Batu ve Filiz kapının diğer köşesinde duruyordu.

"Siz kavga mı ettiniz?" Diye sordu Filiz Batu'ya,

"Hayır." Dedi Batu Filiz'e bakarak.

"Niye böylesiniz sanki eski karı koca gibisiniz" diye güldü filiz. Sonra Batu'nun yüzündeki ciddiyeti görünce sustu.

"Tamam sustum" dedi filiz ciddi bir şekilde.

Sonra Batu gözlerini tekrardan Aylin ve Bora'ya doğrulttu.

"Yaa sen çok fenasın" dedi Aylin gülmeye başlayınca Bora'ya vurmak için ona doğru bir adım attığında Bora hemen kaçtı. Aylin ise Bora'yı kovalamaya başladı. Batu sinirle ve ciddiyetle onları izlerken Aylin kaldırıma çarpıp yere düştü.

"Ahhh" diye bir çığlık attı. Batu tam yanına gidecekken kendini tuttu. O sırada Aylin'in yanına Bora gitti.

"İyi misin?" Diye onu yerden kaldırırken Aylin'in gözü Batu'ya çarptı. Endişeli bir hali vardı. Batu bunu farkettirmemek için bakışlarını Filiz'e doğrulttu.

"İyiyim." Dedi Aylin. O sıra seke seke yürürken bir yandanda Bora'ya hafiften vuruyordu.

" İnanmıyorum sana bir daha öyle bir şey yapma sakın" diye söyleniyordu Aylin.

Kaldırım kenarına oturduğu zaman çantasından yara bandı çıkardı. Bora ve Batu onu dikkatlice izliyordu. Dizine baktığı zaman yüzünde garib bir ifade oluştu. Sonra yara bandını takacaktı ki Bora Aylin'in elinden bandı alıp onun dizine yapıştırırken Batu bu duruma daha da sinirlendi. Aylin şaşkınca Bora'yı izlerken gülümsedi ona.

"Teşekkür ederim" dedi Aylin.

"Rica ederim." Diye karşılık verince servis geldi. Herkes teker teker binerken Aylin Bora'yı kaybetmişti. Servise doğru yavaşça ilerlerken arkasında bir şeyler hissetti. Bora olduğunu sandı hızla başını döndürdüğünde Batu'yu gördü. Bir kaç saniye boyunca göz göze bakmışlardı. Aylin gözlerini ondan kaçırıp arkalar baktı. Batu derin bir nefes alıp verdi. Sonra servise bindi. Aylin Bora'yı bulamayınca servise binmeye karar verdi. En son o kalmıştı. Servise bindiği zaman arkalara doğru ilerledi ve Bora'yı gördü.

"Her yerde seni arıyordum" dedi Aylin.

"Özür dilerim " diye gülümsedi Bora.

Aylin boş yer bakıyordu ama yoktu biraz daha arkaya ilerlerken Batu'nun yanında boş yer gördü. Başını geriye çevirip başka bir boş yer var mı diye bakındı. Ama yoktu. Batu'nun yanına doğru ilerledi.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin