" Kalbimde kopardığım tüm papatyalardan özür dilerim. Kırıldığım gibi koptunuz..."
....
"Aylin benimle gelir misin?" Diye sordu Bora.
Batu ise tam şarkı söyleyecekken durup Aylin ve Bora'yı izlemeye başladı."Sorun mu var?" Dedi Aylin ve ayağa kalkıp Bora ile uzaklaştı. O sırada Batu elindeki gitarı bırakıp ayağa kalktı. Aylin ile Bora'nin uzaklaştığını görünce morali bozuldu.
"Vazgeçtim söylemeyeceğim" dediği zaman Batu elindeki gitarı hocasına uzatıp ayaklandı. Gözü uzaklara giden Aylin'i ararken,
"Yaa offf" diye somurttu öğrencilerden biri onun şarkı söylemesini istiyordu. Batu onu umursamadan kamp çadırına doğru yürürken yanına filiz geldi.
"Merak etme onları" dedi filiz.
"Neden bahsediyorsun?" Diye sordu Batu anlamamazlıktan gelerek.
" Aylin'e karşı bir şeyler hissettiğini biliyorum. Anlamamak hiçte zor değil." Dedi filiz ve arkasına dönüp gideceği sırada Aylin'i gördü.
"Nasılsın filiz?" Diye sordu Aylin. Batu ve filizi baş başa gördüğü zaman aralarında birşeyler olduğunu düşündü kısa bir süre içinde. Yutkundu ve bir şey belli etmemek için gülümsedi
"İyiyim canım sen nasılsın?" Diye sordu filiz her zamanki samimiyeti ile. Batu çadırının önünde durmuş filiz ve Aylin'i izliyordu.
"İyiyim bende"dedi tekrardan gülümseyerek
"Şey aklımdayken söyleyeyim sana da. Paintballa gideceğiz de sende gelsene, bizim sınıf arasında. Son kez böyle ufak tefek etkinlikler yapıp bir arada duralım. Nasıl olur senin için?" Diye sordu filiz.
"Herkes gelecek mi?" Diye sordu Aylin gözünün ucuyla bir kaç saniye aralığında Batu'ya kaydı gözü. Göz göze geldiklerinde gözlerini hemen Filiz'e doğrulttu.
" Bir kaç kişi var on sıralar inek öğrencilerimiz onlar gelmeyecek" dediğinde güldü ikisi de.
"Olabilir aslında neden olmasın"diye olumlu bir cevap verdiğinde filiz sevinçle alkış yapıp Aylin'e sarıldı. Sonra yüzüne dönüp
" Ben diğerleri ile de konuşayım." Dedi ve sevinçle uzaklaştığında Aylin yavaş adımlarla çadırına ilerlerken Batu'nun gözlerini üzerinde hissediyordu. Göz ucuyla baktığında yanında geçerken,
"İyi geceler" dedi Aylin.
"İyi geceler" diye karşılık verdiğinde Aylin çadırına girdi. Batu ise etrafa göz gezdirip kendi çadırına girdi.
....
Gece geç saatlerde Aylin gözlerini açtı uyku tutmuyordu. Tekrardan uyumak için gözlerini kapatacaktı ki çadırının üzerinde gezen bir gölge farketti. Öğrencilerden biridir diye umursamadı ama gölgenin çadıra daha fazla yaklaştığını hissedince çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Korkuyordu. Çıkıp bakmaya cesareti yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...