"Senden gittikçe sana geliyorum... Bildiğim tek yol sen, indiğim tek durak sensin..."
....
Sonbaharın yavaş yavaş gelişi ile yapraklar şiddetle yerde savrulurken, Aylin pencere kenarında düşen herbir yaprağı izliyordu. Hafif bir üşüme ile sabahın en erken saatinde kalkmış, üstüne bir hırka almıştı. Sonra Zeynep'in odasına girip, Zeynep'e bakacakken, Zeynep'in telefonuna gelen mesaj ile ürktü. Zeynep'in telefonuna doğru parmak uçlarında yavaş yavaş yürüyerek ilerlerken Zeynep'in yavaş yavaş uyanmaya başladığını anladığında doğruca geri çıktı odadan ve kapıyı yavaşça kapattı.
Kapının ardından derin bir nefes verip, güldü. Zeynep'in sevgilisi olduğundan şüpheleniyordu. Son zamanlardaki davranış şekli Aylin'i oldukça şaşırtıyordu. Sonra ellerini hırkasının ceplerine koyarak, mutfakta Nescafe hazırladı hızla ve hemen odasına geri döndüğünde karşısında Zeynep'i gördü.
Zeynep birden karşısında Aylin'i görünce korkuttu.
" Sabah sabah öcü gibi niye karşıma çıkıyorsun." Diye kendine geldiğinde Zeynep, gözlerini ovuşturup doğruca banyoya ilerlerken Aylin Zeynep'in arkasından küçük bir tebessüm bırakarak odasına dönecekken, Zeynep'in odasından bir mesaj sesini daha duyunca olduğu yerde durdu Aylin.
O mesajı merak ediyordu. Elindeki kupa bardağı koridordaki küçük çekmecenin üstüne bırakıp yavaşça Zeynep'in odasına girdiğinde, bir mesajın daha geldiğini gördü. Hızla telefonu eline aldığında gelen mesaja baktı. Daha önceki mesajların silinmiş olduğunu farketti. Çünkü bu konuşmalar mesajın en ortasından başlıyordu...
"Ben geldim..."
"Ne çabuk geldin. Neredesin?"
"Dolanıyorum öyle, müsaitsen gel, ya da anlaştığımız saatte gel."
"Geliyorum ben, anlaştığımız yer ve saatte."
"Anlaştık..."
10 dakika sonra gelen mesajlara da bakmıştı Aylin.
"Hazır mısın?"
"Seni bekliyorum."
"İstersen sana yakın bir bölgeye gelebilirim."
"?"
Aylin'in "A" diye kayıtlı olan bu isim dikkatini çekmişti. Sevdiği birini 'A' diye kaydetmek saçma gelmişti. Sonra Zeynep'in söylenme seslerini duyunca telefonu aldığı yere bırakıp hızla odasına giderken, kupa bardağını bıraktığı yerden alırken, Zeynep'e yakalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Ficción General"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...