⚫ BÖLÜM 8 ~ GAZOZ KAPAĞI

1.1K 66 3
                                    

"Ve ben, sevgili... Hala daha kalbimde ki hatıralar ile ayaktayım..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


....

Eskimeyen bir sevgi,
Kavuşulması gereken bir aşktı onların ki.

Ama uzak durmak zorunda bir taraf,
İnsan sevdiğine zarar vermez derler ya.
Vermez. Vermek istemediği için böyle bu hikaye.

Batu'nun babası Cemal bey evde otururken gözü daldı. Buraya kadar nasıl geldiğini hayatına kimlerin girip gittiğini, Aylin'in babasının ölüm anı tıpkı bir film şeridi gibi geçip gitti gözünün önünden.

...10 YIL ÖNCE...

"Büyüyecek bu çete oğlum daha. " Diye güldü Cemal, Mehmet'le beraber.

Cemal ve Mehmet çok eski zamandan beri çok iyi dosttu. Batu'nun babası ve Aylin'in babası....
Çok eski ahbaptı Cemal bey ve Mehmet bey.

Birden bire Cemal bey, küçük bir çete kurmak istedi. Haksız yere kazançları olanlardan, yani kısaca kötü insanların hepsinden haraç alır kavga ederlerdi.

Yıllar yılları böyle kovaladı. Çete gün geçtikte büyüdü.

İhanette böyle başladı. Büyük görünen herşeyin açgözlülüğü ile başladı. Cemal bey çetenin daha da büyük olmasını istedikçe Mehmet buna karşı çıkıyordu. İkisi çok iyi kavga eder, haraç aldıkları paralarla fakirlere yardım eder, vakıflara bağış yapardı.

Cemal bey bir gün Mehmet'ten habersiz başka biri ile işbirliği yapar. Bu kişi Cemal bey'e çetenin büyüyeceğini ve kazançlarının 5 katına çıkacağını vaat eder. Ama bunun için birinin ölmesini ister. Kabul eder Cemal. Ve çeteyi kandırarak haksız yere para kazanan kişinin parası alınacak diye yalan söyler çeteye.

Cemal bey sessizce adamı öldürecekti. kimsenin haberi olmadan yapacaktı bu işi.
O gün cemal  ve Mehmet çeteyi toplayıp adamı öldürmek için gittiğinde Mehmet'e uzunca baktı. Belki bundan sonra tebrik ederdi. çünkü çete büyüyecekti. Ama gittikleri yer sandığı gibi değildi. Çokça adam saldırmaya geldi. Ama çete baş edemedi. Çoğu kişi yakalandı. Cemal, Mehmet'i öldüreceği adamın olduğu yere götürecekken belindeki silahı gördü Mehmet.

"Cemal bu ne oğlum. Bizim silahla işimiz yok." Dedi sessizce ama kızarak.

"Ne olur ne olmaz. Göz korkutmak için Mehmet." Diye tekrar yalan söyledi Cemal.

Öldüreceği adamın yanına geldiğinde Cemal elindeki silahı adama doğrulttu. Mehmet şaşkınlık içinde bakarken durdurmaya çalıştı. Ama yapamadı. Bu kez adamın diğer adamları geldiğinde, Mehmet ve Cemal yakalandı. Adam Cemal'in silahını alıp önce Cemal'e sonra Mehmet'e doğrulttu.

"Kimsiniz?" Dediğinde adam Cemal korkup herşeyi birer birer anlattı

"Onların suçu yok." Dediği zaman Cemal, adam Cemal'i yanına aldı. Ve kendi silahını Cemal'e uzattı.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin