"Küçük bir gülüşe yenildim sadece"
....
"Nerede o?" Diye derin bir nefes almıştı Batu.
Saatlerdir lavabonun içinde, çıkmayı bekliyordu... Beklerken de Aylin'e yapacaklarını düşünüyordu... Yapacağı şeyler kötü değil, o küçük uslanmaz kız çocuğuna yapılması gerekeni yapacaktı...
Çilingirci kapıyı kendini zor tutarak açıyordu. O da Zeynep kadar bu durumu fazla komik bulmuş zorla olsa işini bitirip kapıyı açtı. Çilingirci geldiğinde Aylin ortadan yok olmuştu. Batu'nun deyimiyle anahtarı değil, bu sefer kaçacak yer arıyordu.
"Sakin ol Batu, küçük bir şaka yapayım derken eline yüzüne bulaştırmış herşeyi. Sakinleş." Dedi Zeynep ciddiyetle ve Batu'yu sakinleştirmeye çalışarak... O sıra gülmemek için kendini zorla tutuyordu... Batu bulunduğu durum karşısında sinirden hafifçe kahkaha atıp aşağı inerken, Zeynep çilingirciyi uğurlamak için kapıyı açtığında karşısında Cüneyt'i gördü...
"İyi günler." Dedi Çilingirci... Ve dışarı çıktı.
"İyi günler." Diye arkasından gülümsedi çilingircinin Zeynep, sonra şaşkın gözler ile Cüneyt'e baktı.
"Zamanın var mı?" Dedi Cüneyt. Sarhoştu. Ama aklı başında, ne yaptığını iyi biliyordu. Zeynep hafifçe başını evet anlamında sallayıp kapının ardındaki hırkasını alırken Cüneyt yorgunluk ile Zeynep'i izliyordu. Sonra hızla evden çıktı ikisi de...
....
"Ayliiiiiiinn..." Diye bağırdı Batu. Önce salona bakınıyordu. Sonra yavaşça, Aylin'in odasına doğru ilerlerken, Aylin'in saç tokasınl gördü yerde, onu eline alıp bakındıktan sonra bileğine taktı... Derin bu nefes aldıktan sonra onu delice özlediğini farketti... Odasının içine girdiğinde de yoktu... Dışarı çıkıp bağırdı tekrardan
"Özledim... Her neredeysen çık Aylin. Saklanma benden, saklanma ki sensiz olduğum her saniyeyi değiştirebileyim." Önce bağırarak konuşsada sonradan sessizce ve güçsüzce çıkıyordu sesi..
Sonra birden arkasından Aylin'in sarıldığını hissetti... Onu hissetti yalnız... Kokusunu, nefes alışını... Her şeyiyle onu istedi, onu arzuladı...
Aylin'e doğru döndüğü sırada Batu,
Yutkunup, Aylin'in dudaklarına göz gezdirdi... Aylin ise gözlerini Batu'nun gözünün üstünden almadan ona bakıyordu.Sessizlik hâkimdi etrafta,
Yalnızca sıcak nefeslerini hissediyordu her ikiside...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...