⚫ BÖLÜM 22 ~ AYRILIKLARDA SEVDAYA DAHİL

249 14 1
                                    

"Geçmişin izleri..."

Merhabalar..
Yukarıdaki videoda kitabın yeni Tanıtım klibidir. Çok yakında da karakter tanıtımı gelecektir. Videoyu izleyip yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Seviliyorsunuz. 💕😍

....

İnsan ne ekerse onu biçer'

Acı ekersen hayatın hüzünle,
Mutluluk ekersen sevinçle,
Sevgi ekersen sevgiyle yaşarsın
Yani kısaca ne ekersen onu biçersin' dediler size de değil mi?

Hepsi yalan, hayat bize gerçek yüzünü tüm duyguları ile yaşatıyor.

Yeri geliyor,
Üzülüyoruz,
Ağlıyoruz,
Gülüyoruz...

Ektiğimiz hiçbir şeyden tam verim almıyoruz.

Hiç kimse ömrünün sonuna kadar mutlu veya kederli olamaz,

Bazen ektiğin şey büyümez ya, benim ektiklerimde öyle,
Büyümedi hiç.

Belki de içimdeki bu karmaşıklıklardan dolayı, ne olacağına karar vermemiştir ektiğim şeyler...

Karmakarışığım, bir o kadar da darmadağın...

Toparlanabilirmiyim artık bilmiyorum... "

Batu Aylin'in sayfasında paylaştığı bir şiiri okuduğunda telefonunu yatağına bırakıp ayağa kalktı. Kavga etmişlerdi. Batu, Aylin'in canını hiç olmadığı kadar çok yakmıştı. Canı yanan tek kişi Aylin mi?

Batu'nun da canı acıyordu. Sevdiği insana sinirden gözü karardığı için farketmeden zarar vermişti.

Bugün olanları düşündü, Aylin'in gözündeki o acıyı düşündü.

..

4 saat önce

"Beni bırak abi ben yük olurum size"diye gerçekten vurulmuş imajı vermeye çalışıyordu Cüneyt. Ebru vurmuştu Cüneyt'i. Sonra Bora'da Ebru'yu arkasından vurdu.

"Saçmalama lan oyun bu çık git alandan, birde senin yasını mı tutcam? Güçlü bilirdim seni" dedi Bora ve arkadan ayak sesi duyduğunda silahını kaldırdı Bora,

Aylin'i görünce derin bir nefes verdi.

"Kızım niye sessizce geliyorsun",

"Kolum ağrıyor" diye ağacın altına oturdu Aylin.

Cüneyt yerden kalktığında Aylin'in yanına oturdu.

"Bırak istersen"

"Pes etmek yok" diye ayağa kalktı Aylin.

"Vurulanlar dışarı" diye bağırdı hakem Cüneyt'te oyun alanından çıktığında, Aylin ve Bora yürümeye devam etti.

Bir süre sonra yürüdükten sonra Bora Merve'yi vurdu. Sonra ayak sesleri duyduğunda, koştular Aylin'le Bora...

Biraz daha ilerlediğinde ayak sesleri geliyordu. En son Aylin silah sesi duyduğunda silahını hemen gelen sese yöneltti.

Bora vurulmuştu. Hemde Batu vurmuştu.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin