"İmkansız olan hiçbir şey yoktur insan yeter ki yapmak istesin..."
....Zeynep'in tüm gece boyunca gözüne hiç uyku girmedi... Uyumak istiyordu ama uyuyamıyordu yaklaşık bir saat sonra Cüneyt onu evin önünden alacaktı ama Zeynep, Cüneyt'i düşünmekten hiçbir şey yapamadı....
Zeynep yataktan kalkıp bir duş almaya karar verdi...
Cüneyt yaklaşan saati görünce uykusundan uyandı... Sonra hızla kalkıp hazırlandı. Dolabını karıştırdı uzunca bir süre gömlekleri tek tek deneyip attı tişörtleri tek tek giyip hepsinden vazgeçti....
Sonra gözü bir tişörte çarptı... Tişörtün önünde barış işareti vardı Cüneyt gülümseyip tişörtü giydi ve üstüne deri bir ceket alıp evden çıktı...
Zeynep banyodan çıktığında saçlarını kuruladı.
Dolabının önüne baktığında en güzel olan kıyafeti seçmek için dağıttı ortalığı....
Üstüne balıkçı yaka bir tişört... Altına ise kışlık kalem etek giyinip makyaj yapmıştı.... Aynadan kendine baktığında makyajını sildi... Ve hemen üstünü değiştirip hızla siyah bir tişört ve kot pantolon giyip üstüne montunu alıp son kez aynadan baktı kendine...
Onun için güzel görünmeyecekti...
Onu sevmeyecekti...Büyük konuşmamak lazım her zaman...
Belki de aşk onlar için çoktan kapıyı çalmıştı...
...
"Ağaç ettin beni burda" diye söylenmeye başladı Cüneyt...
"Hani ben ağaç göremiyorum." diye üste çıkmıştı Zeynep.
"Sabah sabah..." deyip derin bir nefes aldı.
"Sabah sabah ne?" diyerek üsteledi...
"Daha horozlar ötmeye başlamadı senin çenen maşallah..." dedi Cüneyt...
"Sensin horoz" dedi Zeynep önüne dönerek...
Cüneyt içinden gülerek arabayı sürmeye devam etti.
Cüneyt, Zeynep'in hazırsözlülüğünden etkileniyordu en çok. Çünkü bugüne dek karşısına çıkan tüm kızlar Cüneyt'in lafının altında eziliyordu...
Zeynep'in dik başlı oluşu Cüneyt'i Zeynep'e daha çok bağlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...