⚫ BÖLÜM 12 ~ NEREDESİN?'

853 41 2
                                    

"Ve ben seni kaybetmekten o kadar çok korktum ki, git derken ciddiydim ama içim kal diyerek yalvarıyordu sana adeta..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

....

1 gün önce;

Bora Batu'yla konuşmak için kamp alanının çok az dışına çıktılar.

"Ne konuşacaksın benimle?" Dedi Batu tüm ciddiyetiyle.

"Aylin'i seviyorsun değil mi?" Diye sordu Bora.

"Bundan sanane" dedi Batu.

"Ben Aylin'i seviyorum. Onu kazanmak için elimden ne gelirse yaparım. Ondan uzak dur" dediğinde Bora, Batu gülmeye başladı.

"Onun seni seveceğini mi sandın? Yanılıyorsun. Ben Aylin'e bir adım atsam sen bile engel olamazsın buna." Dedi Batu kendinden emin bir şekilde.

"Öyle mi? Şöyle yapalım o zaman. Aylin kimi tercih ederse diğer kişi tamamen gidecek. Beni tercih ederse ikimizin hayatından çekip gideceksin. Eğer seni tercih ederse ben gideceğim " dedi Bora. Batu gülümsedi.

"Bunu neden yapayım?"diye sordu Batu.

"Beni tercih etmemesini sağla. Beni tercih ederse bizim çetenin lideri yapacağım onu" dediğinde Batu sinirlendi.

"Sakın böyle bir şeye izin vermem" dedi Batu.

Bora gülümsedi ve,

"İyi şanslar sana" dedi ve kamp alanından uzaklaştı.

...

Bu konuşmaların ardından kaybeden taraf Batu olmuştu. Aslında Bora'ya değil Aylin'e karşı kaybetmişti.

Batu gece yarısı ağlayarak eve döndüğünde babası Cemal bey ona şaşkınlıkla baktı.

" Ne oldu Batu?"

"Gidelim baba nolur. Dayanamıyorum artık" diye gözünden bir yaş düştü Batu'nun. Cemal Bey üzülmüştü oğlunun bu hâline,

"Yakında gideceğiz." Dedi Cemal bey.

Batu derin bir nefes alıp merdivenleri çıkarken birden bulanık görmeye başladı her yeri ve tüm dengesini kaybedip merdivenlerden aşağı düştü...

...

5 saat önce;

Aylin elindeki karta defalarca baktı. Cemal Bey'i arayıp arama konusunda tereddüt etti başta. Annesi Tülin teyze ile markete gidip sarma saracaktı sonra.

Merakına yenik düştü ve karttaki numarayı telefonuna tuşladı.

"Benim Cemal bey. Aylin.", Dediğinde Cemal bey onu buluşmak için bir kafeye çağırdı. Aylin hızlıca hazırlanıp evden çıktı. Ve kafede Cemal beyi görünce yanına gitti.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin