"Ve ben sevgili adam, yine affettim seni çünkü seni özledim, çünkü seni... Çünkü sen... Dil varmıyor anlatmaya..."
Bölüm şarkısı; Ercan Saatçi ~ Seni görmeyeli
....
"İyiyim Aylin" diye tekrardan gülümsedi Batu.
"Gerçekten mi?" Dedi tekrardan Aylin
"Evet Aylin iyiyim." Dedi Batu. Sevinmişti aslında. Onu merak etmesi onun hoşuna gitmişti.
"Neden gelmiyorsun ki buraya?" Dedi Batu. Aylin sustu.
"Öyle gerekiyor." dedi ve geçiştirmeye başladı Aylin.
"Benim kapatmam lazım." Dedi Aylin,
"Aylin." Dedi Batu. Bir şeyler olduğunu hissediyordu ama ne olduğunu bilmiyordu.
"Sonra konuşalım lütfen, görüşürüz." Dedi Aylin ve telefonu kapattı.
Batu ise ne olduğunu anlamadan
"Bu 9" diye mırıldandı...Ağlayacak gibi olmuştu. Kendi öyle zor tutuyordu ki.
Ağladı o gece. Hayatın zorluklarına ağladı. Sevdiklerine kavuşamayacak diye ağladı. Aylin o gece herşey için ağladı. Ağlarken uyuyakalmıştı...
Batu ise iyileşmek için çırpınıyor, ilaçlarını günü gününe alıyordu. Aklına annesi geldi. Onunda bugüne kadar hiç onu ziyaret etmediği geldi aklına. Şimdi de Aylin. O da ziyarete gelmiyordu. Onunda annesi gibi gideceğinden korktu. Odaya Filiz'in girmesi ile düşüncelerinden kurtuldu.
"Selam Batu." Diye gülümsedi filiz. Batu'da ona gülümsedi.
"Selam"
"Nasıl gidiyor?"
"Çabalıyorum iyi olmak için." Dedi Batu. Ve tekrar gözü dalmıştı. Filiz Batu'nun yanı başına oturup derin nefes aldı.
"Aylin'i görünce ne hissettin?" Diye sordu filiz.
"Nasıl tarif edebilirim ki bunu?" Diye kendi kendine güldü Batu.
"Cemal bey ile Aylin arasında bir şey mi var Batu?" Diye sorduğunda Batu gözlerini daldığı yerden kaldırdı ve Filize baktı.
"Nereden çıkardın bunu?"
"Seni görmeye geldiğinde Aylin. Cemal bey izin vermemişti. Aylin yalvardı zorla da olsa gelip gördü. Cemal bey ile arasında bir şey mi var?" Diye sordu filiz.
"Babam ve Aylin mi?" Diye şaşkınca düşünürken Batu yatağından kalkmaya çalıştı
"Batu dur iyi değilsin sen!" Dedi filiz onu durdurmaya çalışsada gücü Batu'ya yetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...