⚫ BÖLÜM 35 - SAVAŞARAK KAYBEDECEĞİM

128 5 0
                                    

"Belki hiçbir şey yolunda gitmedi; ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi!"
°Neslican TAY°

"Belki hiçbir şey yolunda gitmedi; ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi!"°Neslican TAY°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

....

"Sesinizi alamadım..." Dedi Cüneyt gittiği gece kulübünde kendisine bir şey söylemeye çalışan kadını dinlemeye çalışırken,

Aslında dinlemiyordu bile... Düşünceleri içinde boğuluyordu... İçmişti... Karşısındaki kadını umursamıyordu bile...

"Diyorum ki senle ben çıkalım burdan... Daha sessiz bir yere hemde..." Dedi kadın onu duyabileceği ses tonuyla

Cüneyt kadını uzunca bir süre süzdükten sonra ona bakıp gülümsedi...

Cüneyt bu onun elde edemeyeceği ve onu sevmeyeceği bir kadın yoktu...

Ayağa kalkıp kadına doğru yöneldi ve yüzüne düşmüş saçlarını kulağının arkasına alarak fısıldadı kadına,

"Üzgünüm..." Dedi ve mekanı terk etti...

Sessiz ve düşünceli adımlarla karanlık eşliğinde yürüyordu bu caddeleri Cüneyt,

Aklı fikri hep Zeynep'ti... İçine inim inim işlemişti onu istiyordu... Bunun adını bilmiyordu ama onu elde etmek onu yaşamak istiyordu... Geçici bir heves ama herşeye değecek bir hevesle istiyordu Zeynep'i içindeki yangının ne olduğunu bilmeden...

Saatler sonra kendini Aylin'in evinin önünde buldu... Belki Zeynep'i uzaktan görebilir umuduyla tüm geceyi Aylin'lerin evinin önünde geçirdi..

Sonra bir ışık yandı.. Cüneyt'in kalbi hızla atarken Zeynep balkona çıkıp dağılmış olan saçlarını daha da geri iterek dağıtıyordu. Sonra içeri girdi Zeynep,

Kapıyı kapatırken derin bir nefes aldı, görmüştü... Cüneyt'i görmüştü... Evlerinin önündeki ağacın hemen yanında kendisini izlerken gördü... Perdenin arkasından tekrar baktı...

Oydu...

Gece gece hayal veya rüya gördüğünü düşünerek uyumaya gayret etti Zeynep...

Sabahın erken saatine kadar bekledi Cüneyt belki yine balkona çıkarda görür umuduyla...

Onu aylar önce görmüştü en son...

En son sahil kenarında görüşmüşlerdi.

Onunla veda ederken Batu'nun hastaney kaldırıldığını öğrendiği vakit orda da küçük bir veda etmişlerdi...

Aslında son görüşmelerinden bu yana baya zaman geçmişti....

Bir umut vardı... Belki Zeynep için bir umut vardı belki cüneyt'i sevebilirdi....

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin