⚫ BÖLÜM 31 ~ 'Sana ait 3 şey'

161 13 0
                                    

'Hayallere inanın çünkü her hayal bir mucize eşiğinde gerçeğe dönüşür...'

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Zeynep hızla eve girdiğinde, olduğu yerde zıplamaya başladı

"Aptal aptal" diye olduğu yerde sinirden kıvranırken, derin bir nefes verip olduğu yerde durdu...

Sonra sakince mutfağa ilerdi. Ve Batu için akşam yemeğini bir tepsiye hızlıca hazırladı. Sonra Batu'ya mesaj attı.

"Akşam yemeğini getiriyorum."

Batu'dan mesaj gelmeyince, Aylin uyanmadan hızla odanın kapısını açıp içeri girdi. O sırada Batu'yu uyurken gördü.

Tepsiyi küçük bir sehpanın üstüne bırakıp tam çıkacakken kapının hemen arkasında durup Batu'ya döndürdü başını. Tepkisiz ve ne hissettiğini anlayamadan Batu'ya doğru bir kaç adım attı. Uyuduğu yerin hemen baş ucuna çömeldi ve Batu'ya baktı.

Ne diyeceğini bilmiyordu. Sonra ayağa kalkıp tam gidecekken Batu uyandı ve Zeynep'i görünce,

"Bekle" dedi Batu. Sonra yataktan kalkıp sersemlemiş bir şekilde oturur pozisyona geçti.

"Konuştun mu Aylinle?" Dedi Batu. Onun tek istediği şey Aylin'in onu affedip buradan gitmesiydi.

"Akşam yemekte konuşacağım. Merak etme." Dedi Zeynep ve kapıyı açacakken,

"Yemeğini getirdim bu arada afiyet olsun." Dedi Zeynep ve odadan çıkıp kapıyı kilitledi... Sonra mutfağa doğru ilerlerken Aylin'in sesini duydu ve hızla mutfağa attı kendini...

"Uyandın mı pamuk prenses?" Diye alay etti Zeynep, Aylin'le.

"Uyuyakalmışım. Yeni uyandım. Ha bu arada Cüneyt gelecek birazdan." Diye ekledi Aylin. Zeynep kaşlarını çatıp Aylin'e bakıyordu.

"Ne alaka Cüneyt. Aylin bana sordun mu acaba. Rahatsız oluyorum ondan. Niye bu çocuğa bu yakın davranıyorsun anlamıyorum."

"Zeynep, yakın davranmıyorum. Yakın davransam bile bu onu sevdiğim anlamına gelmiyor. Ben kendimi bildim bileli Batu'yu sevdim öyle de olacak. Onun dışındaki hiçbir erkeğe o gözle bakmam. Arkadaşım sadece." Dedi Aylin ve çalan kapıyı duyunca Zeynep'e bakmadan kapıya doğru hızlıca koştuğunda Zeynep, kendine çeki düzen verip içeri girdi

Karşısında Cüneyt ve bir arkadaşı vardı.

Zeynep kaşlarını hafiften çatıp önce Cüneyt'e baktı. Göz göze geldiklerinde gözlerini kaçırıp arkadaşına doğru yöneltti.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin