"Söyleyecek onca şey varken, yine sen' dedim bir adım geri gidip görmemezlikten geldim. Ama kalbim kırık cam parçalarıyla doluyken nefes almaya bile mecalim kalmadı..."
.....
"Bazı günler,
Pencere başında yukarıdan düşen bir damla kar tanesinin yukarıdan yere düştüğü o anı izliyorum...Sonra birikiyorlar ve etrafı sarıyorlar...
Peki ya benim dertlerim.
Birikince neye benziyorlar...Mutluluklarım, hüzünlerim...
Onlar neye benziyor..."
Aylin elindeki şiir defterini bırakıp telefonuna gelen mesaja baktı. Gözleri masanın üstündeki telefonundayken hızla yatağından kalkıp masaya doğru ilerledi...
"Yarın saat 13.00'da okul binasının önünde buluşup gidiyoruz. Hazırlıklar başlasın. :))" Diye mesaj atmıştı Filiz sınıf grubuna..
Yarın paintball oynamaya gideceklerdi. Aylin Batu'nun profiline girip aktif olduğunu görünce doğruca yatağına ilerleyip onu izledi. Ne yaptığını merak ediyordu. Mesaj attı.
"Ne yapıyorsun?"
"..."
Uzunca bir süre cevap vermedi Batu. Bir süre sonra,
"Oturuyorum öylesine, sen?" Diye yanıtladı Batu.
"Oturuyorsun demek" dedi Aylin.
Yine uzunca bir süre yanıt vermedi. Aktifti. Sinirlendi bu duruma,
"Neyse rahatsız etmeyeyim seni, senin daha mühim işlerin var anlaşılan. İyi geceler." Yazdı Aylin. Ama.bu seferde bakmadı Batu mesaja aktif olduğu halde.
"İyi geceler" diye yanıt gelince Batu'dan Aylin sinirle telefonu yastığının altına koyup burnundan hızlıca nefes alıp veriyordu Aylin. Bir süre sonra uyuduğunda,
Batu Aylin'in odasına girdi. Aylin'in uyuduğunu farkedince hemen kolyeyi cebinden çıkarıp hem gerçeğini hemde eski gazoz kapağından yapılan o kolyeyi not ile birlikte masanın üstüne koydu...
Gitmeden önce Batu, gülümseyerek Aylin'in uyumasını izliyordu.. Sonra ayak sesleri farkedince kolyeyle notu çekmecenin ilk gözüne koyup hızla odadan dışarı çıktı.
Ayşe hanım içeriye girdiği zaman Aylin'in uyuduğunu farketti. Ama içerinin soğuk olduğunu anladığı zaman gözü pencereye takıldı.
"Ahh be kızım, niye kapatmıyorsun pencereni" deyip söylene söylene pencereyi kapattı Ayşe hanım ve odadan yavaşça çıkıp uyumaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
General Fiction"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...