⚫ BÖLÜM 11 ~ AİLELER ARASINDA

1.1K 53 3
                                    

"Sevgili adam, bana bu kötülükleri hep en sevdiklerim yaptı. En acısı da, ailem olmaları..."

Bölüm şarkısı; Emre Aydın ~ Hoşçakal

Bölüm şarkısı; Emre Aydın ~ Hoşçakal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...

Hazırlıklar başlamıştı. Herkes kamp için tüm eşyalarını toplayıp çantalarına koyuyordu. Çadırlar kaldırıldı. Çöpler atıldı. Ve servis bekleniyordu. Aylin, annesini o kadar çok özlemişti ki bir an önce ona sarılıp hasret gidermek istiyordu. Servis alanında Filiz ve Batu'yu yan yana Bora ve çetesini konuşurken gördü. Çantasını yere koyup üstüne oturdu ve annesine mesaj atmak için telefonunu cebinden çıkardı.

" Kraliçem, birazdan servis gelecek." Diye mesaj attı annesine Aylin.

"Kuzumu çok özledim. Sen yokken ev çok sessizdi. Bir an önce gel." Diye karşılık verdiğinde Aylin'in yüzünde hafif bir gülümseme oldu. Farketmeden gülüyordu. O sırada filiz ve Batu'nun geldiğini farketmedi.

"Bekle beni güzel kraliçem." Diye yazıp karşısına baktı.

"Kimle konuşuyorsun öyle yüzün gülüyor" dediğinde Filiz, Aylin yüzündeki gülümsemeyi bozup ciddiyetle filize baktı.

"Annemle" dedi. Batu çok hafif bu gülümseme ile Aylin'e baktı.

"Servis geldi gidelim" dedi filiz ve servis alanına doğru ilerlerken tekrardan arkasında Batu'yu gördü. Önlere doğru hızla ilerledi. Tekrar onunla oturmak istemiyordu. Servise binerken gözü Batu'yu aradı. Bulamadı. Servise bindiği zaman arka taraflara ilerlerken Batu'yu gördü. Batu'nun bir önüne oturdu. Filiz ise Batu'nun yanına. Bora ise Aylin'i görünce yanına oturdu.

"Selam" dedi Bora.

"Selam." Dedi Aylin.

"Seninle bir şey konuşmak istiyorum. Önemli" dedi Bora ciddiyetle Aylin'e baktı.

"Ne hakkında " dedi Aylin kaşlarını çatarak.

"Çete hakkında...." Dediği zaman Bora, Aylin Bora'nın sözünü kesti.

"Bora lütfen." Dedi Aylin.

"Bir süreliğine gelmen lazım. Zor zamanlar geçiyoruz. En azından senin gibi biri yanımızda olursa bu bize az da olsa cesaret verir. Bir süreliğine sonra eski halimize döndüğümüz zaman seni zorlamayacağım."

"Düşünmeme izin ver"

" Tamam seni bekliyor olacağım." Dedi bora. O sıra filiz Bora'nın en son söylediği sözü duydu.
Seni zorlamayacağım' sonra filiz başını iki sandalyenin arasına koyarak.

"Ooooo eski aşklar alev alıyor yeniden" diye güldüğünde ikisi de buna aldırış etmedi. Batu ciddiyetle ve kızgınlıkla Aylin'e bakıyordu.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin