Merhabalar;
Bugün yeni bölüm paylaşıyorum yeni bölüm hazır. 2-3 saat sonra paylaşacağım yeni bölümü.
Size yayınlamış olduğumbhir bir kitap hakkında bahsetmek istiyorum....
Kitap, küçüklük travması yüzünden yıllardır psikolojik sorunlar yaşayan bir genç kızın hayatını anlatıyor. Psikolojik sorunu yüzünden babasından şiddet gören, ve etrafına zarar veren bir genç kızın hayata tutunma çabası....
Kızımız bir gün uyandığında bedeninde artık kendisinin olmadığını fark eder.
Bir karakter kötü, diğer karakter ise iyidir.
Kötü karakter küçükken ortaya çıkmış ve annesi gözlerinin önünde ölürken ona yardım etmediği için ölür...Bu kızımıza elbette yardım eden birileri olacak... Kızımızın kötü yanı hiç olmadığı kadar kötü bir olaya sebebiyet verir...
Baş karakterin babasının ölmesine yani...
Şimdi oğlan kıza yardım mı edecek?
Yoksa intikam mı alacak?Bu hikaye sizlere çok ters köşe yaptıracak....
Bilirsiniz yazarınız klişe hikayelerden kaçar...
Okumanız için kitabın tanıtım bölümü ile ilk bölümden bir kesit paylaşacağım...
Keyifli okumalar... Kitap yayında bu arada.... Okursanız mutlu olurum. ♥♥♥♥
..........Tanıtım Özeti.....
"Sen hiç kendini kaybettin mi?
Ya da sen hiç kendini bulmak istedin mi?""Beyazım sonra bir bakıyorum Siyah. Hangi taraf olacağımı ben belirlemiyorum. İçimde hiç bitmeyen bir ses var. İçimdeki bu insanla adeta savaşıyorum. Bugün iyi davransam yarın kötü davranacağımdan korkuyorum. Buna engel olamıyorum. Uyuyup uyanamacağımdan korkuyorum. Uyandığım zaten kendimin yerine bir başkası geçmiş oluyor. Bir süre sonra eski halime dönüyorum. Dengesizliklerim, duygularım, insanları fazlası ile yıpratıyor. Yoruldum. Gün geçtikçe tükeniyorum. Bu yüzden karanlıkta oturup kendim ile konuşmaktan zevk aldım. Kimsenin olmadığı bir yerde kimseye zarar vermemek benim için kaçınılmaz derecede güzeldi. Farkındayım. Yanımda birinin olması lazım ve ben kimseyi istemiyorum yanımda. Bir kadın olarak içimdeki bu insanla savaşıp ayaklarımın üstünde duracaktım. Ta ki o gelene dek"
.............
BÖLÜMDEN BİR KESİT
.
.....
Babam fazlası ile kızgındı ve kızgın olduğu kadar da sarhoştu. Sinirinden dolayı yüzü kıpkırmızı olmuş ve alnının kenarlarında beliren damarlarının kenarında beliren su damlacıkları ile daha ürkütücü bir hal alıyordu. Şakaklarının kenarında beliren damlacıklar ile onun sinirli olduğunu anlamamak pek mümkün değildi.
Babamda böyle oldu işte. Melek gibi biriydi benim babam. Ne olduysa hayat arkadaşını yani annemi kaybettiği zaman böyle oldu ve işin en ilginç yanı ise annemin benim yüzümden öldüğünü düşünmesi idi. Yıllardır bunun vicdan azabı vardı üzerimde ama bir yandan kendimi hatırlamadığım ve bilmediğim bir olay yüzünden neden böyle kötü hissediyorum diye kendimi teselli ediyordum bir yandan. Acılarım ile hep kendim baş etmeye çalıştım bunca zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Ficción General"Bir dilek hakkın olsa ne isterdin" diye sordu Zeynep. "Çocuk olmak isterdim " dedim. Çocuk olmak. Eğer çocuk olarak kalsaydım. Batu yanımdan gitmiş olmayacak tüm bu kötü anıları yaşamamış olacaktım. Batu giderken aslında anılarımı hayallerimi de al...