Reggel🌄
A madarak csicsergésére és az ablakon beszűrődő napsugarakra keltem fel reggel.
-Bomi, gyere reggelizni!-kiáltott anya
Kikászálódtam az ágyból és a fürdőszobába siettem. Elintéztem a dolgaimat és lementem a konyhába. Miután megreggeliztem visszamentem a szobámba.Délután🌅
Ma jön át a legjobb barátnőm és fanolós délutánt tartunk, mivel most tudunk sikongatni mert a szüleim nincsenek itthon. Ha csak nem szól át Jooheon úr, és jön át a sétabotjával amivel jól elver mindenkit.
Gondolatmenetemből a csengő hangja zökkentett ki. Kinyitottam az ajtómat és Yoonat láttam meg az ajtóban egy hatalmas szórólapot amin nemtudtam kivenni hogy mi van rajta ezért belejebb hívtam, és felmentünk.
-Mi ez?-kérdeztem.
-Khmm-krákogott-olvasom.
A SHINEE új sminkest keres!
Ha te úgy gondolod, hogy tökéletes sminkes lennél, nincs más dolgod mint:
1.Regisztrálj a www.SMentertainment.makeup.com oldalra
2.Add meg, hogy hogy állsz a sminkelés hátterében.
3.Jelentkezz, és add meg az adataidat.
4.Ha megvan várj 3 vagy 4 napig, küldeni fogunk egy e-mailt hogy nyertél e.
Ennyi is lenne!
Hajrá Shinee fanok!
Tisztelettel:S.M. Ent.Tátott szájjal hallgattam végig a sorokat.
-Bomi! Jelentkezz de azonnal! Meg kell nyerned!-bízhatott barátnőm
Azonnal odaültem a gépem elé, és megtettem a lépéseket.
Mikorm mindennel készen voltam, kaptam egy e-mailt.Tisztelt jelentkező!
Köszönjük hogy jelentkezett a sminkes állásra! Értesíteni fogjuk magát.Üdvözlettel:S.M. Ent.
Yoona csak az ágyon ugrált, és sikongatott. Én sem tudtam megállni ezért énis belekezdtem.
-El sem hiszem! Nagyon szerencsés leszel ha felvesznek! Találkozhatsz Taemin oppaval-mondta izgatottan
Ezután, még egy kicsit Just Dance-eztünk és Shinee sexy pillanatokat nézünk. Szinte olyan vörös volt Yoona feje hogy azt hittem felrobban. De én sem voltam másképp.
Már az ajtónál álltunk mikor megölelt.
-Értesíts ha valamit kaptál! Én legyek az első! Hajrá-mondta bíztatóan
-Csak is neked fogok szólni.-mosolyogtam rá
Este🌃
Az ágyamon telefonoztam mikor ajtónyitódást hallottam. Megjöttek anyuék.
Mielőtt lementem volna, eszembe jutott valami.
Hogy hogy fogom nekik elmondani hogy jelentkeztem? És ha megnyerem?
Megráztam fejem, és végül lementem a nappaliba. Nagyban pakoltak, és hirtelen egy dobozt dobtak felém. Megnéztem és a kedvenc édességemet pillantottam meg. Pocky!!!! Rájuk mosolyogtam, közben még egy kicsit idegeskedtem. Mi lesz velük nélkülem? Ki tudja lehet hogy.... na nem! Nem gondolhatsz ilyenekre Bomi!
Miután összepakoltam odahívtam őket a kanapéra.-Talán valami baj van Bomi? Nagyon ideges arcod van (irói megj:létezik ilyen??! Xd)-simította meg frizurám anya.
-Tudjátok... mikor nem voltatok itthon, Yoona átjött és hozott egy szórólapot. Azon az állt hogy a Shinee új sminkest keres, és jelentkezni lehet az állásra. És hát.... szóval én jelentkeztem....-makogtam ki nehezen.
Láttam rajtuk hogy egy kicsit mérgesek, ám ott lapult a szemükben a szomorúság.
-Figyelj... ha nem akarjátok én visszavonom....
-Nem!-szólt rám apu-nem erről van szó. Csak nem adtunk rá engedélyt és te engedély nélkül jelentkeztél. Még jó hogy most szólsz, nem minthogy ne lássunk itthon aztán a rendőrség keressen...
-Daesung hagyd abba-szólt anya-Bomi, mi örülünk hogy végre találtál állást, de egy részben igaza van apádnak. Ne kértél engedélyt. De mi tudjuk hogy a kedvenc bandád az a...
-Shinee..-fejeztem be
-Igen az. És már tudsz valamit?
-Még nem. Azt írták hogy majd értesítenek.
-Értem. Barátnőd is megy?
-Nem. Csak én egyedül.
Hirtelen apa felállt és a szobájába érve hangosan becsapta az ajtót. Én ezt nem akartam...
Bánatos arccal néztem, és anyu próbált nyugtatni hogy meg fogja érteni hogy nekem ez volt az álmom hogy találkozzak velük. Csak ugye sosem volt rá lehetőség...Jóéjszakát kívántam, és visszamentem a szobámba. Lefürödtem, felöltöztem, és befeküdtem az ágyba. Nemsokára el is nyomott az álom.
Hi embik!💝
Először is szólok, hogy amit írtam weblap, az kitalált! Szerintem a többség is tudta, de azért szóltam, nehogy baj legyen.😊
Remélem tetszik nektek ez a story is most megpróbálok sok részt hozni.✨
Ha tetszett akkor,nyomj egy 🌟-ot!
Előre is köszönöm!😊💝
Puszi:Shina😂💝
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...