-Bomi, légyszíves tedd le azt a seprűt, ne takaríts tovább!-nyaggatott Taemin. Igen.. mostanában mindig gondoskodott rólam, mindig jön segíteni, mindent ő csinál. Megértem hogy nagyon félt minket, de szeretnék rendet rakni én is a lakásunkban.
Már egyre jobban nagyobbodik a hasam is. Taeminnek szokása minden este simogatni a hasam, és énekelni a kicsinek. Néha érzem már hogy rúg egyet.-De Taemin!!-kezdtem hisztizni-Hadd csináljak már valami hasznosat is.
-Most éppen a hasznos dolog az, hogy vigyázz a picinkre-fogta meg az előbb elvett tárgyat és elkezdett söpörni.
Duzzogva leültem az ágyra, vagyis tettem hogy duzzogok.-Itt vagyok-huppant le mellém a kanapéra de én ugyan nem szólaltam meg-Mi a baj kicsim?
-Semmi-dünnyögtem orrom alatt.
-Na jó-fordult teljes testével velem szembe, és kezei közé fogta arcomat-Figyelj Bomi. Én ezt nem azért csinálom hogy kiakasszalak. Hanem azért mert nagyon féltelek titeket. Egy óvatlan pillanat, és bármi bajod történhet. Például hogy véletlenül eltörheted a poharat és még sorolhatnám. Én csak rátok akarok vigyázni. Már nagyon várom hogy megszülessen a kicsink-mosolygott, és egyre közelebb hajolt arcomhoz. Puha párnái megtalálták ajkaimat, és nyelvével végigszántotta alsó ajkam amibe beleremegtem. Tudta mivel kerget őrületbe.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte mikor elváltunk egymástól. Arcomat simogatta hüvelykujjával.
-Hmmm-gondolkodtam-Talán elmehetnénk moziba.
-Jó ötlet. De mit nézünk?
-Szabadság ötven árnyalata-vigyorogtam.
-Na nee, inkább menjünk máshova...
-Miért?
-Mert a szürke ötven árnyalatán is felizgultam...-nézett máshova zavarában, és elpirult. Na jó, ezt nem bírtam ki nevetés nélkül.
-Hé, ez nem vicces!-próbált kemény lenni-Na jó, menjünk el, nézzük meg, de fogadni merek hogy neked is nedves lesz a bugyid-vigyorodott el perverzen.
-De nekem könnyebb dolgom van. Nem látják hogy ott délen bajok vannak-haraptam be alsó ajkam.
-Istenem, mindjárt megeszlek-esett nekem, mire én hangosan felsóhajtottam-Mi az? Talán ráfeküdtem a picire?
-Dehogyis-nevettem.
(Időugrás)
Miután elmentünk megnézni a filmet, Taeminnek igen csak gondjai voltak ott lent. Szegényt sajnáltam, még is nevettem rajta. Engem is próbált felizgatni azzal, hogy majd mi is csinálunk egy "játszószobát". Hát egy kicsit sikerült felizgatnia bevallom...
Az ágyban feküdtem, és a közösségi oldalamat néztem, mikor megjelent egy félmeztelen Taemin. Ó te jóságos ég, most legyél velem!
Mikor észrevette hogy őt bámulom, perverzül elvigyorodott.
Befeküdt mellém az ágyba, és nedves csókokkal halmozta el nyakam. Mikor abbahagyta, megtakaróztam, ő azonban lehúzta rólam. Kérdő fejjel néztem rá.
Felsőmet feltűrte, és elkezdte simogatni hasam. Na, már tudom mire ment ki a játék!-Szia kistündér-beszélt közel hozzá-ugye jól érzed magad anyukád hasában? Már nagyon várom hogy megszülessél. Sok sok időt fogunk eltölteni együtt. És figyelj csak. Aki hordoz téged a pocijában, őt nagyon szeretem. Szerencsés vagyok mellette, és örülök hogy ő lesz az anyukád. Most pedig, szép álmokat kincsem-puszilta meg hasam-Aztán, nem felkelteni anyádat éjszaka! Nem szeretem elengedni az ölelésből.
Istenem de aranyos volt ez tőle...
Újra betakart, én pedig mellkasához bújva aludtam el.Yoona szemszöge
Nagyon örültem ennek a hírnek. El sem hiszem hogy a legjobb barátnőm terhes...
Belépve a SHINee birodalomba, Minho támadott le. Szorosan ölelt, azt hittem ott fulladok meg.-Hol voltál? A frászt hozod rám te nő-vált el tőlem és tűrte el a hajam fülem mögé.
-Csak Bomiéknál voltam. És bocsi hogy nem szóltam..
-Semmi baj, csak legközelebb szólj. Na, és miért voltál Bominál?
-Azért mert, el kellett kísérnem a nőgyógyászhoz. Bomi terhes. Terhes érted?!
-B..bo..bomi terhes? Te jóisten!!!-kiáltott fel boldogan.
-------------------------------------
-Na, és a mi gyerekünknek mi lesz a neve?-érdeklődött Minho mikor az ágyban feküdtünk. Hát igen.. Minho ki volt éhezve.
-Nem is tudom. Egyáltalán te szeretnél?
-Hát majd idővel.
Hirtelen egy nagy ajtócsapódást halottunk lentről amire nagyott ugrottam.
-Hol vannak??-kiáltotta egy férfi.
-Nincsenek itt, nem fogod fel?? Elmentek!!-kiabált vissza Onew mérgesen.
-Minho-néztem fel rá félve-ki ez?
-Ne félj. De van egy sejtésem hogy ki ő.
-Ki az?-A menedzser...-suttogta a levegőbe.
Ezúttal mit tervel?
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...