Taeminnel egy vígjátékot néztünk meg, miután kiadtam magamból mindent.
Egyedül vagyok a szobában, Taemin pedig fürdik. Gyorsan előveszem a fekete csipke fehérneműt, és a selyemköpenyt. Ezt még az esküvő előtt vettem hiszen, tudtam hogy kelleni fog. Tudom hogy Taemin szereti a meglepetéseket.
Gyorsan megnéztem magam a tükörben, és meg kell hogy mondjam, nagyon sexi vagyok. Nem szoktam dicsérni magam, de most meg vagyok elégedve magammal.
Melleimet jobban megemeli az anyag, ami remélem tetszeni fog neki. Hajamat kiengedem, kicsit összerázom hogy egy picit dögösebb legyek. Felveszem a köpenyt, és visszamegyek a konyhába.
Hallom Taemin lépteit.-Hát itt vagy kicsim?-csókolt nyakamba.
Nem látott még semmit mert háttal álltam. Bomi, kezdődjön az akció!
Megfordultam, és sunyi mosolyra húztam számat. Taemin végigmért szemeivel, szinte felfalt velük.-E...ez...-makogott.
-Ez..?-karoltam nyakába.
Nem szólt semmit. Helyette letámadta ajkaimat. Két kezét a derekamra tette, és lesiklott a fenekemre. Belemarkolt én pedig belenyögtem a csókba. Megéreztem merevedését.
-Ugorj.-kért meg miután elváltunk egymástól.
Felugrottam ölébe, és felvitt az emeletre. Beérve a szobába, becsukta az ajtót és ledobott az ágyra. Fölémkerekedett és testemet nézte, közben száját nyalogatta.
-Tetszik?-kérdeztem tőle.
-Kibaszott sexi vagy...-nyögte számra.
Újra megcsókolt, utána pedig nem is kell mondanom hogy mit csináltunk....(Sorry de nemtudtam leirni tovább a +18as részt)
Az akciónk után, Taemin mellkasára feküdtem, és cirógattam kockáit.
Az akciónk után szereztem egy kis izomlázat is. De nem bántam, hiszen egy újabb élvezetes percekben lehettünk.A nagy csendben hirtelen megszólalt a telefonom. Taemin odaadta a mobilt, és láttam ki hív...
Anya-Szia Anya, valami baj van?!
-Kislányom... apád börtönben van.
Mondatára teljesen ledöbbentem. Ho...hogy és... m...miért??
Idegesen feültem az ágyba, és beletúrtam hajamba.-De...d..de miért??
-Drogot találtak a kabátja zsebében.
Ezt nem hiszem el.... ezt azért nem néztem ki volna apámból... De most hogy azzal a riheronggyal volt együtt, simán...
-Azonnal megyek, várj meg!
Gyorsan letettem és elkezdtem felöltözni. Taemin aggódó tekintete folyamatosan engem figyelt miközben szitkozódva rángatom fel magamra az anyagot.
-Bomi, az isten szerelmére mond már el mi történt!!
-Apám börtönben van!! Fel tudod ezt fogni???
-De miért?
-Drog volt a zsebében... de hogy honnan van neki azt nemtudjuk... be akarok menni hozzá. Most azonnal.
-Rendben, elviszlek.
Taemin is felöltözött, gyorsan elköszöntünk Totótól és el is indultunk.
Út közben agyon rágtam a körmeimet. Nagyon ideges voltam.-Bomi ne rágd már a körmeidet, tönkre teszed azokat a szép kezeket.
-De nagyon ideges vagyok....
-----------------------------------------
-Jónapot Kim Daesunghoz jöttünk.
-Hozzátartozói?
-Igen, ő az apám.
-Rendben. Tom, gyere kísérd be a kis hölgyet a 32-es cellába!
Taeminnek adtam egy csókot, és elindultam a cella felé. A szívem már annyira dobogott, hogy azt hittem hogy ott menten ki ugrik a helyéről. Még az esküvőnkön sem dobogott ennyire.
Megálltunk a cellánál mire az őr kinyitotta az ajtót... ott ült.... apa...
Leültem vele szembe, mire ő megfogta kezeimet. Rég éreztem már ilyet.
-Miért?
-Mit miért kicsim?
-Miért csináltad ezt??! Hogy mégjobban fájjon nekünk??
-Kislányom hallgass meg... Az a drog nem is az enyém, sőt én hülye lennék a bármilyen anyagot is szívnék. Tudod.... azt a drogot..... Hyuna tette a kabátomba és rámhívta a rendőrséget...
Gondolhattam volna....
-Bomi, igérd meg hogy ha kimész ezen az ajtón, hogy nem fogsz nekimenni annak a nőnek... kérlek..
-Nem, most ezt az egyet nem fogom neked megigérni!! Te is annyira hülye voltál hogy jártál vele, és anyát meg elhagytad emiatt a ribanc végett!! Úgyhogy én is bosszút fogok állni ha tetszik, ha nem. Tönkrefogom tenni neki is az életét ahogy nekem tette ő.
-Kislányom ne foglalkozz vele.
-Könnyű ezt mondani apa... már kurvára elegem van..
-Lejárt az idő, távozzon hölgyem!-szólt az őr.
Még utoljára ránéztem apámra és kimentem. Anya már nem volt sehol, ezért én is elkezdtem a kocsink felé menni.
Taemin a kocsiban ült és telefonozott, mikor észrevett engem.-Kicsim... jól vagy? Nagyon vörös a fejed..
-Persze..-mondtam gúnyosan.
-Kiderült az igazság?
-Igen ki!! Apám nem is drogozik, hanem az a szemét kurva rakta bele a zsebébe a tasakot!! Igen Hyuna.. Engem nem érdekel, most telt be a pohár, vigyél oda engem hozzá..
-De édesem...
-Nincs most semmi édesem, csak vigyél oda hozzá...
Taemin nagyot sóhajtott és elindultunk Hyuna felé.
Na mit fogsz most kapni tőlem kisanyám.. még azt is megfogod bánni amiket velem műveltél te kis kurva...
VOUS LISEZ
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...