✨Huszonhatodik fejezet✨

233 11 2
                                    

[Az a kép😭❤❤❤ Cukorfalat💟💟 gyere lasthongirl haldokoljunk együtt😂❤]

-Elnézést. Bemehetek a barátomhoz?-kérdeztem az orvostól miután kijött a szobából.

-Persze. Lee Taemin ugye? Akkor menjen, úgyis a maga nevét mondogatja.

-Okés rendben köszönöm.

Beléptem a kórterembe, ahol megpillantottam az ágyon ülni Taemint. Érkezésemre elmosolyodott, én pedig leültem mellé. Egy csókot adtam arcára.

-Jobban vagy?

-Igen. Sokkal jobban.

Lefeküdtem ágyba, és ő is. Átöleltem gyenge testét.

-Figyelj, elmegyek kávét venni.

-Oké de siess.-csókolt meg.

Kiléptem a szobából, és elindultam az automatához. Vettem egy erős kávét, és visszamentem Taeminhez.

-Gyors voltam?-vigyorogtam.

-Igen. Milyen kávét vettél?

-A legerősebbet. Kérsz?

-Nem köszi. De, le kellene szoknod erről a kávézásról. Nagyon sovány vagy, és egyfolytában tömöd magadba a koffeint.

-Sajnálom csak, annyi minden volt velem..

-Nincsen semmi gond. De ha lehet kevesebbet igyál, nehogy itt elfogyj nekem. Most pedig gyere mellém mert hiányollak.-húzott maga mellé.

*Onew szemszöge*
-Szerinted már jobban lehet Minnie?-kérdezte aggódva Minho.

-Igen. Bomi írt hogy jobban van.

-Hah hála égnek...

-Öhm, Onew téged keres a menedzser. Valami fontosról lehet szó...-jött be Jonghyun.

Elindultam a folyosón és pont vele találtam magam szemben.

-Áh, Onew téged kerestelek. Menjünk az irodámba beszélnem kell veled.

-Rendben.

Bevallom, egy kicsit gyomoridegem volt.

-Ülj le. Szóval-ült le-ez így nem mehet így tovább ami itt megy a napokban..

-Ezt hogy érti?

-Szét kell választanod Bomit és Taemint.

-M...mi? Miért pont én?

-Mert veled van legjobb barátos viszonyba nemde? A lényeg az, hogy válaszd szét őket valahogy, és minden úgy fog menni ahogyan régen ment.

-Nekem ez nem fog menni...

-De igen. Csak akarat kérdése az egész. 20 napod van szétválasztani őket, mert kezdődik a túrné. Bomit nem azért vettem fel, hogy összejöjjön valamelyik taggal. Hanem hogy sminkeljen titeket.

-Ezt én megértem Boss, de Taemin a barátom, és nem akarom tönkretenni az életét... és úgyanúgy Bomiét sem.

-Pedig muszáj lesz... sajnálom.

-Hogy maga milyen....

-Ne is mond tovább. Tudom mit gondoltok rólam-állt fel idegesen, és az ajtóhoz ment mikor visszanézett-azért okosan és normálisan bántjatok hozzám, mint menedzseretekhez különben a csapatnak annyi. Viszlát.

Nem tudtam felfogni amiket mondott.. nehéz dolgom lesz az biztos. Főleg így, hogy Taemin kórházban van.. a fiúknak még nem szabad megtudniuk... még nem.

*Bomi szemszöge*
-Taemin mennem kell. Holnap is jövök. Jóéjt-adtam neki egy csókot.

-Oké. Köszönöm hogy itt maradtál velem. Jóéjt szeretlek.

Elindultam hazafelé mikor megcsörrent a telefonom.

-Haló?

-Bomi?

-Ah, Onew mizu?

-Nincs semmi, engem az érdekel hogy Taemin hogy van.

-Teljesen jól van. Már néhány nap és jöhet haza. És odahaza miújság?

-Nincs semmi különös..

-Onew, miért sóhajtozol ennyit? Talán edzel?

-Jaj, dehogyis. Csak aggódok Minért és azért csinálom.

-Hát oké. Már lassan otthon vagyok.

-Rendben. Várlak szia.

Várlak? Na neem biztos azt akarta mondani hogy várunk..

*Otthon*
Mikor benyitottam, a fiúk ébren voltak és a kanapén beszélgettek. Onew egy kicsit furcsa volt számomra.
-Valami baj van Onew?

Nem válaszolt, csak bement a szobájába.

-Nem tudjuk mi a baja-mondta Key-mióta a menedzserrel beszélt, azóta ilyen. Biztos hogy valami durvát mondhatott Hyungnak.

-Hát én mondom, az a menedzser nem is menedzser... amiket tesz velünk..

-Csak annyit mondott hogy 20 nap és kezdődik a túrné.

-Próbálj meg beszélni vele-jött elém Jonghyun-addig mi elmegyünk aludni. Jóéjt

Miután elmentek a fiúk, én benyitottam Onew szobájába. Az ágyon pillantottam meg, magzatpózban. Szemei egy kicsit dagadtak voltak.

-Onew mi történt?-guggoltam le elé az ágyon-mond el had segítsek.-simogattam vállát.

*Onew szemszöge*
Már hogy mondhatnám el neki? Nem akarom. El kell játszanom hogy jobb vagyok Taeminnél. Ezt én nemtudom megcsinálni! Pedig muszáj lesz külömben a csapatnak annyi...

-Jah, nincs semmi-ültem fel-esik az eső. Nem áztál meg?-simogattam meg hosszú loboncát.

-Nem. Megnyugodtál már?

-Nem mondhatnám..

-Mond csak, mit mondott a menedzser hogy ennyire kiborultál? Talán azt hogy szétváltok?

-Dehogy! Nem mondott semmi olyat.

-Pedig a fiúk azt mondják hogy mióta eljöttél tőle azóta vagy ilyen. Őszintén Onew. Bántott? Vagy durvát mondott?

Nem bírtam megszólalni... a lelkiismeretem furdalt. Mint ha ki akarna onnan jönni. De nem lehet..
Újra zokogni kezdtem mire a lány magához ölelt. Furcsa volt először számomra.. megéreztem vanília illatát, ami rabul ejtett.. csak simogatta hátam, néha hajamba túrt. El tudtam volna aludni ott helyben. És rájöttem valamire.

Azt hiszem szerelmes vagyok Bomiba.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now