Bomi szemszöge
Eltelt néhány nap.. Taemin ma jön haza. Én még nem tudtam feldolgozni hogy a picit már nem hordhatom többé a szívem alatt.
Taemin szemszöge
Ma megyek haza Bomihoz és a babánkhoz, már nagyon hiányoznak. Végre lezajlott ez a néhány hetes szóló fellépés, most végre kicsit pihenhetek. A menedzser nagyon kifáraszott már.
-Taemin, beszélni akarok veled-jön be az öltözőmbe a főnök.
-Mondjad-fordulok oda hozzá.
-Döntöttél?
-Nem. De döntés nélkül is tudom hogy kit választok. Bomit és a babánkat.
-Babátokat? Még nem hallottad?-vigyorgott.
-Micsoda? Te most min nevetsz?-kérdeztem ijedten.
-Hát képzeld, babátok már rég nincs. Ugyanis, az asszonyod elvetélt-jelentette ki, mire az én kezemből kiesett a telefonon. Ezt miért nem mondta el Bomi?
-Hogy mi? Neeem, biztos csak viccelsz!-mondtam idegesen. Legalábbis remélem hogy csak viccelt.
-Én ilyennel nem viccelődnék. De ha ennyire nem hiszed el, kérdezd meg Bomit. Aztán meglátod.
Nem is haboztam tovább, felhívtam Bomit. Remegett a kezem, le kellett ülnöm. Istenem, a kicsi babánk....
Bomi szemszöge
Éppen müzlit csináltam magamnak, mikor megszólalt a telefonom. Taemin hívott. Biztos lassan itthon lesz.
-Szia kicsim! Miújság? Jössz haza?
-Szia... tényleg igaz Bomi?!
-De... de micsoda Taemin?
-Elvetéltél??
Ezt meg honnan tudta meg?! Talán a fiúk mondták neki?
-Figyelj Taemin, én el akartam mondani...
-De?
-Nem akartam hogy ideges legyél! Értsd meg kérlek!
-Bomi, én ezt megértem, de mivan ha esetleg hosszabb fellépésekre járok és más lesz a bajod? Akkor nem tudsz senkit segítségül hívni!
-De ott vannak a srácok, és Yoona.
-Az oké. De ők sem lesznek itt mindig. A srácokkal nemsokára túrnéra indulunk, valószínűleg Yoona is jön velünk. De téged, így nem foglak elhozni.
-Micsoda? De, Taemin emlékszel mit ígértél? Hogy mindenhova vinni fogsz! Ne csináld már kérlek!
-Tudom Bomi, de lehet megint rosszul lennél. Sőt, még fel sem dolgoztad gondolom teljesen hogy nincs már baba. Ezért kérlek, maradj otthon. Aztán valamikor érkezem. És most mennem kell, lehet nem megyek haza. Szia, vigyázz magadra.
-De, de... Taemin!!!!!Lerakta. Istenem... biztos megharagudott.. de én nem ezt akartam!
Könnybe lábadtak szemeim, és a padlóra csúsztam. Nem bírtam sokáig, zokogásban törtem ki. Mi lesz ha Taemin elfelejt? És kiszeret belőlem? Azt érzem, fontosabb lesz neki a karrierje mint én... és lőttek a házasságunknak..
Totó épp megjelent a konyhában, és odajött. Tudta ő is hogy baj van.. megnyalta arcom, és próbált jobb kedvre deríteni. Legalább ő most itt van velem.Taemin szemszöge
-Igazad volt főnök...-fordultam oda hozzá.
-Na látod-lépett közelebb-és azt mondod, vele akarod leélni az életed? Olyan nő mellett aki nem képes neked egy babát sem szülni?
-Te is ellenezted ezt az egész baba dolgot ha jól emlékszem..
-Igen. És most el sem tudom mondani mennyire örülök!-vigyorgott.
-Hogy lehetsz ilyen szemét??!-futottam neki, és löktem meg.
-Csak az igazat mondtam Taemin fiam. De figyelmeztetlek, még egy ilyen, és kirúglak-figyelmeztetett.
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...