✨Negyvennegyedik fejezet✨

160 10 5
                                    

Már napok óta a hányinger kerülget... biztos beteg leszek.

Éppen a reggelit esszük, mikor újra elkap a hányás, és gyorsan beszaladtam a mosdóba. Kiadtam magamból mindent. Taemin is bejött, simogatta a hátam, megnyugtató szavakat mondott mitől tényleg megnyugodtam. Újra hányom kellett, Taemin pedig felfogta a hajam nehogy belelógjon, közben még simogatta a hátam.

-Itthon maradok veled-jelenti ki mire én ellenkezni kezdek.

-Nem kell. Menj nyugodtan dolgozni, én elleszek itthon-erőltetek egy mosolyt arcomra.

-Azt már nem. Nem hagyom hogy az én hercegnőm betegen egyedül maradjon. Szólok a főnökömnek.

-Taemin. Kedves vagy, de tényleg nem kell. Nemsokára jobban leszek ígérem!

-Biztos?

-Igen.

-Akkor jó-puszilta meg homlokom.

----------------------------
-Akkor vigyázz magadra!-csókolt meg mikor munkába készült.

Mikor elhagyta a házat, rögtön gondolkodni kezdtem.
Ugye nekem, elsején kellett volna megjönnie. De aztán az előző hónap végén jött haza Taemin, és akkor romantikáztunk. Mi?? Álljunk meg... nem használtunk óvszert...
Most mit csináljak??

Szemben álltam a tükörrel, és felhúztam a pólómat. Hasamat simogattam, és egy kicsit láttam hogy nagyobb. Ez nem.... ugye nem...?

Megráztam fejem, és írtam Onew barátomnak.

Néhány perc múlva meg is érkezett az én drága kis barátnőm, kipirulva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Néhány perc múlva meg is érkezett az én drága kis barátnőm, kipirulva.

-Na mi az, amiért el kellett jönnöm sürgősen?-leült a kanapéra.

-Az a helyzet hogy.... lehet hogy terhes vagyok....

-MIVAN?-pattant fel és tágra nyitotta szemeit.

-Igen jól hallottad. Nagyon szeretne gyereket, és múlt hónapban hát.... romantikáztunk és nem használtunk óvszert....

-Úristen Bomi!!! Ugye lehetek a keresztanyukája? Ugye Minho lesz a keresztapukája?? Tudod hány hetes?? Milyen nemű??-dobott meg kérdéseivel.

-Igen, te leszel a keresztanyja, és még honnan tudnám hogy hány hetes? Kb egy hónapos lehet...

-Igaz... jó bocsi csak így előjöttek a kérdések..

-Eljössz velem a nőgyógyászhoz?

-Persze hogy elmegyek. Menjünk is.

---------------------------------------

-Bomi kisasszonyt várjuk a vizsgálatra-nyitott ki egy hölgy.

Amikor bementem azt hittem hogy ott leszek rosszul... az életemben egyszer most vagyok nőgyógyásznál...

-Mondja mi a panasza?

-Hát az a helyzet, hogy múlt hónapban, szeretkeztünk a férjemmel, és nem használtunk óvszert és....

-Ne is mondja tovább! Kérem, feküdjön az ágyra.

Lefeküdtem, a hölgy pedig rákent valamit a hasamra. Kicsit elmosolyodtam mert csikizett.

-Hát, Bomi kisasszony, nagyszerű hírem van. Látja azt a kis pontot ott?-mutat a kis pöttyre.

-Igen.

-Az a maga gyermeke. Gratulálok!

Igaz.... terhes vagyok...

-És... azt lehet tudni pontosan hogy milyen nemű?

-Még nem tudom megállapítani sajnos-törölte le a hasam-de azt igen hogy egy hónapos a picike.

Ahogyan gondoltam...

Egy képet nyomtattam a kicsiről és, érezelem mentes arccal kimentem Yoonahoz.

-Na mi volt?

-Terhes vagyok....

-És te ennek nem örülsz?

-Dehogynem, nagyon örülök!!!-borultam nyakába. Szerintem őrültnek néztek minket a várakozók. Néha elmosolyodtak hiszen tudták hogy gyereket várok.

---------------------------------------

Otthon feküdtem a kanapén, és néztem a kedvenc sorozatomat a Teen Wolfot, mikor kaptam egy üzenetet Taemintől.

Miután lelépett, vége lett a sorozatomnak is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután lelépett, vége lett a sorozatomnak is. Hasamat kezdtem el simogatni.

-Nagyszerű családba kerülsz picim-mosolyogtam.

Taemin szemszöge

-Srácok! Én hazamegyek...

-Miért is?-jött elő Zico.

-Már fáradt vagyok, és szeretnék több időt tölteni otthon.

-Oh... megértem. Akkor szia!

-------------------------------------

Mikor hazaértem, Bomit láttam aludni a kanapén. Telefonja le volt téve a szőnyegre. Leguggoltam mellé, és arcát kezdtem el puszikkal elhalmozni. Elmosolyodott, és kuncogott végül felébredt.

-Végre itthon vagy-von ölelésbe.

-Igen. Na most már elmondhatod amit akartál.

Nem szólt semmit, felállt és a konyhába sétált. Mikor visszajött egy kép volt a kezében. Mit jelentsen ez?

-Taemin..... terhes vagyok...-nyújtotta felém a képet amit csináltak a gyerekemről. Az én gyerekemről. Istenem el sem hiszem!

Letettem a képet, és megöleltem Bomit. Szemeimbe örömkönnyek voltak, és megpörgettem a levegőben.
Ezentúl jobban fogok vigyázni Bomira, és a kicsinkre.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Where stories live. Discover now