A mai nap még egy órát kb beszélgettem Yoonaval. Nemtudom hogy komolyan gondoltam e azt amit mondtam neki. Már hiányoznának nekem ezek a hülyék. És bevallom, hiányzik Taemin.
Kimentem a szobámból, és Taemint kezdtem el keresni. Éppen megláttam amikor a szobáját rendezte.
Kettőt kopogtam mire felnézett.-Zavarok?-kérdeztem lehajtott fejjel.
-Nem. Te sosem.-mosolygott.
Beljebb haladtam a szobában, és egyre jobban közeledtem hozzá. Ő csak nézte minden mozdulatomat mikor megálltam előtte.
-Taemin... sajnálom hogy ilyen voltam veled. Csak tudod hogy nagyon utálom azt a nőt, és nem tudtam elviselni hogy lefe....-folytattam volna mikor egy csókkal elhallgattatott. Már 3 napja nem csókoltuk meg egymást, ez nagyon hiányzott. Az egész lénye hiányzott.
-Semmi baj. Én voltam a hülye hogy hazudtam neked.-vált el tőlem.
-Öhm.. segítsek pakolni?
-Már összepakoltam mindent.
-De... akkor újra pakoljunk. De az én szobámban.
-Istenem de aranyos vagy így. Szeretlek.-ölelt meg.
-Én is téged.
Annyira szeretem, és sosem akarok vele összeveszni. Még a szuszt is kiszorítottam belőle annyira öleltem.
-Szent a béke?-jött be Key.
-Igen.
-Hála istennek. Már alig bírtam elnézni, hogy kerülitek egymást.
Mi ezen csak elmosolyodtunk, és visszamentünk a saját szobámba.
Taemin egy percet sem adott, letámadott. Persze finoman. Az ágyhoz vitt és letepert. Ajkai mohón falták az én párnáimat. Áttért nyakamra, és a gyenge pontomat meg is találta amitől nyögtem egy aprót. Még egy kicsit rosszul voltam, nemigazán gyógyultam még meg. Észrevette hogy nem élvezem már amit csinál ezért felnézett.-Van valami baj?
-Öhm.. csak még nem gyógyultam meg és így nem fog menni.
-Oh. Megértelek. De ha meggyógyulsz, nem menekülsz.-villantott egy perverz mosolyt-szeretnél filmet nézni?
-Persze, nézhetünk.
Kiválasztott egy doramát, és elindította. Ő az ágytámlához támaszkodott, én pedig neki háttal. Hozzábújtam ahogy csak tudtam. Hosszú körmeimmel mellkasát cirógattam, ezen elmosolyodott.
-Kis vadmacskám.-puszilta meg fejem.
-Meow.-nyávogtam egyet mire ő felnevetett.
Annyira jó hallani a nevetését.Újra a filmet néztük, amikor hirtelen elnyomott az álom.
Mikor megébredtem, már vége volt a filmnek. Még mindig Taemin ölében voltam. Felnéztem rá mire, adott egy puszit a fejemre.
-Mikor lett vége?
-Már egy órája. De nem keltettelek fel mert túl cukin aludtál. Oh, és valaki keresett téged telefonon. De nem tudtam megnézni ki volt. Elég sok ideig csörgött.
Megkerestem a telefonomat és megnéztem ki hívott. Anya.
Visszahívtam.-Szia anya. Miért hívtál?
-Dolgod volt hogy nem vetted fel?
-Igen.
-Csak valamit szeretnék mondani..
-Baj van? Aggódó hangod van.
-Hát igen. Az a helyzet, hogy tegnap apád megcsalt.
-Mi?! Mi az hogy megcsalt?
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...