3 nappal később⏰
Még nem kaptam semmi értesítést. Kezdtem félni, de tudatalattimban tudtam hogy nem fogok nyerni...
Hirtelen a gépem csipogását hallottam meg. Gyorsan odasiettem és megnéztem. E-mailem jött.
Tisztelt jelentkező!
Örömmel tudatjuk hogy, magát választottuk sminkesnek. Kérem, ma még legyen itt az S.M Ent.-nél.
Gratulálunk!Üdvözlettel:S.M Ent.
Felpattantam a székből és a telefonomért nyúltam. Felhívtam Yoonat.
-El sem hiszed mi történt!!!
-Csak nem?!
-De igen!!!!
-Aaa dejó!! Na örülök, hogy láthatod oppaékat.
-Énis. Ma kell mennem. Eljössz?
-Persze! Most indulok is.
-Rendben szia!
Miután letettem a telefont, leszaladtam a konyhába ahol anyuék beszélgettek. Rám néztek mikor odaértem.
-Felvettek!!!-mondtam örömmel teli hangon, mire anya felállt és megölelt.
-Gratulálunk. Valóra vált az álmod, és boldog vagy. Mi ennek örülünk. Mikor kell menned?
-Ami azt illeti... ma kell mennem.-jelentettem ki mire apám lefagyott.
Na ettől féltem....-Kiviszünk a reptérre. Most mész?
-Igen.. pakolok is.
Felrohantam a szobámba és elkezdtem pakolni. Közben apámra gondoltam... nehezen fogja fel hogy elmegyek, és azt is hogy végre boldog vagyok. De nem értem miért..
A reptéren✈
-Igérd meg hogy minden nap felhívsz és elmondod mik történtek!-mondta el a "szabályokat" Yoona.
-Igérem.
-És persze minket is!-szólt közbe anya.
-Titeket is hívni foglak nyugi.
A hangosbemondóban megszólalt egy nő miszerint: A Dél-Koreai járat hamarosan indul. Kérem szíveskedjenek a gépre addig felszállni!
Megöleltem Yoonat, és a szüleimet is. Apropó. Apa. Út közben bocsánatot kért, amiért úgy viselkedett velem. Csak aggódott értem, nehogy bajom essen.
Felültem a gépre, oda ültem, ahol jobban láthattam őket. Integettek én pedig utánoztam tettüket.
-Kérjük kedves utasainkat, hogy kapcsolják be biztonságöveiket. Megkezdjük a felszállást.
Utolsót intettem nekik, és el is indult a repülő.
Út közben természetesen Kpopot hallgattam, mikor hirtelen elnyomott az álom.Néhány perc múlva azt vettem észre, hogy valaki rázogat.
-Kisasszony megérkeztünk.-szólt egy idős nő.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá, és ő is viszonozta.
Percekkel később
Itt állok az S.M Ent. előtt. El sem hiszem. Még mindig nem. Régebben mindig az volt az álmom hogy láthassam őket, vagy velük lakjak vagy bármi, és ez most eljött. Az életem egyik legnagyobb álma vált valóra.
Ami azt illeti... nemtudom hogy fogok viselkedni velük szemben, hiszen nagyon izgulok, és félek hogy nem fogok tetszeni nekik.
Elég Bomi! Menni fog!-gondoltam magamban.
Egy nagyot sóhajtottam, és benyitottam. Hirtelen kiabálásokat hallottam a folyosó végéről.-Ez nem igazság!!!-toporzékolt a nő az ajtó előtt.
-Tűnjon el! Nem bírom látni magát!-kiabált egy félig idős férfi.
-Ez szemétség!! Én akkor sem csináltam semmit sem a fiúkkal!!
-Ezért rúgtunk ki! Most menj mert nemsokára jön az új sminkes.
-Pfff... majd meglátjuk minél lesz jobb nálam.-dobta hátra haját és mint egy primadonna úgy ment ki az ajtón. Hál istennek nem vett észre. A férfi megpillantott és felém közeledett.
-Jónapot-hajolt meg-a Shinee menedzsere vagyok. Te vagy Park Bomi?
-P...persze én vagyok.
-Remek! Khm.. először is bocsánat ha hallottál mindent itt.
-Semmiség.
Még egy kis ideig beszélgettünk mikor.....
-Gyere bemutatlak a fiúknak.
Édes jó istenem! Végre láthatom őket! És... Taemint is láthatom... ahj el fogok pirulni ha meglátom!!
A helyiséghez érve megpillantottam s fiúkat akik éppen mevettek valamin, de aztán észrevettek minket.
-Fiúk, ő Park Bomi az új sminkesetek.
-Szi....sziasztok.-intettem egyet kezemmel. Gyerünk Bomi megcsinálod!
-Sziaa!-kiáltották kórusban.
-Nos nekem el kell mennem egy dolgot elintézni addig ismerkedjetek.-mosolygott a menedzser.
Lefagyva álltam ott egy helyben és nem mozdultam. Lehajtottam fejemet, mintha a cipőmet érdekesebbnek találtam volna. Éreztem a fiúk tekintetét. Főleg Taeminét...
-Ne csak állj ott gyere ide.-paskolta meg az üres helyet maga mellett Minho.
Elmosolyodtam, és leültem mellé. Kezdtem pirulni és a kezeimmel a levegőben csapkodtam magam hogy ne legyek tűzpiros.
Az egyik tag elnevette magát. Ismerem ezt a nevetést.....
Taemin...Bocsesz hogy ilyen rövid lett de éjszaka közepén nem jön annyi ihlet xd
Nemsokára új rész!Ha tetszett nyomj egy 🌟-ot!💝
Előre is köszönöm💝✨
Puszi:Shina✨🌟
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...