✨Huszonkettedik fejezet✨

206 13 2
                                    

Reggel hatalmas fejfájásra ébredtem fel. Kibaszottul másnapos voltam.. de emlékszem mindenre... hogy fogom Bominak elmondani?

-Hmm jóreggelt macikám.-ölelt át Hyuna mikor én kiszálltam ágyából és felöltöztem.

-Te mégis hová mész?

-Te mit képzelsz magadról?! Leitatsz engem, direkt azért hogy lefeküdjünk? Komolyan...

-De macikám maradhatnál hiszen biztosan fáj a fejecskéd..

-Jaj ne gyere már nekem ezzel a dumával. Hadj engem békén mostantól. Ja nem! Hanem az egész Shineet hagyd békén. Viszlát.-léptem ki házából.
Azt terveztem hogy nem megyek haza most... kell egy kis idő mire felfogjam mit is tettem

*Bomi szemszöge*
Aggódok Taeminért. Éjszaka nem jött haza, és a többiek is írtak neki üzenetet egyre sem válaszolt.

-Kérlek gyere haza bárhol is vagy.. hiányzol..
Állt levelemben. De nem írt vissza.

Délután még mindig nem volt itthon, kezdtem aggódni. A fiúk elmentek megkeresni, addig én bekapcsoltam a tvt ahol élőben ment egy rádiós műsor.

-Szép jónapot kívánok mindenkinek, én Choi Tzuyu vagyok a Jóreggelt Soul rádió műsorvezetője. Ma egy idol jött el hozzánk aki mesél minden napjairól. Köszöntsék az előttem lévőt, Kim Hyunat.

-Jóreggelt mindenkinek én Hyuna vagyok.

-Szóval Hyuna, milyenek mostanában a mindennapjaid?

-Hát, attól függ. Sok a munka, most éppen az új számomat készülöm kiadni.

-Hm. Értem. Ha jól láttuk akkor tegnap láttak téged és Lee Taemint a Shineeból. Éppen a lakásod felé tartottatok. Van valami köztetek?

-Oh.. hát ez igazán furcsa kérdés. Igen, tegnap elhívtam egy clubba ahol jól szórakoztunk, és egy hosszú este után megajándékoztuk magunkat éjszaka.

-Oh, értem tehát lefeküdtetek.

-Hát igen ha így is,lehet mondani.

Tátott szájjal néztem a tvt. Akkor mégsem Minhyukhoz ment?? Hogy lehet ekkora tahó?? És pont a születésnapomon?
Gondolom ezért nem mert haza jönni. Na megálj Lee Taemin kapsz te én tőlem hideget meg meleget.
Ki is kapcsoltam a tvt mert nagyon felhúztam magam ezen a dolgon. Most legszívesebben összetörtem volna mindent ami az utamba állt.

Ajtó nyitódást hallottam a nappali felől. Lementem és akkor megláttam őt.. közeledni kezdett felém, de én hátráltam.

-Mi a baj baba?

-Te csak ne babázz itt nekem! Inkább becézd így akivel hemperegtél éjszaka! Mert Lee Taeminnek olyan balfasz barátnője van hogy nem engedi meg őfelségének hogy minden nap az ágyba vigye.

-Ezt most miért mondod Bomi? Megijesztesz..

-Hogy miért? Ma volt a rádióban ez a mocsokláda és elmesélte a műsorvezetőnek hogy mennyire jó volt az estétek, meg valami clubba voltatok... és azt is mondta hogy lefeküdtetek.. ez igaz?

Taemin lehajotta fejét. Tudtam..

-Őszintén. Igaz vagy sem? Hm? Válaszolj már ha kérdezlek az isten szerelmére!-ordítottam.

-Igen igaz! De ő itatott le engem, és nem tudtam ellenkezni. Sajnálom Bomi nem akartam...

-Soha többet nem akarlak látni Taemin. Elegem van belőled.-mentem fel szobámba és dobáltam ki Taemin cuccait a fiókból és szekrényekből.

-És mondjátok fiúk.. ti erről tudtatok?-néztem a többiekre. Meg sem szólaltak de így is tudtam hogy ők is egész végig tudták..

-Hmm.. nem lepődtem meg. Tudjátok mit? Még egy huzásotok van, és repülök innen. Szerencsétek van hogy ilyen türelmem van. Mert más már rég elment volna közületek. Te meg pakold össze a mocskos cuccaidat, aztán fáradj vissza a szobádba.

Visszamentem a szobámba és hangosan becsaptam az ajtót... lecsúsztam a földre és hangosan sírni kezdtem..
Ugyan olyanok vagytok mind ketten. Mind két tojás.

*Taemin szemszöge*
Na erre számítottam.
Huh, de elegem van már mindenből.... de ebből a nőböl meg aztán kurvára.
Bementem a szobámba és elkezdtem törni és zúzni mindent. Felbúrítottam mindent, a falat is teljesen tönkretettem. Közben bejöttek a srácok is. Na már csak ti kelletek ide.

-Taemin te normális vagy? Nézd meg mit tettél!-nézett körbe Jonghyun.

-Ez a Hyuna tényleg nem normális.. valamit csinálnunk kellene hogy békén hagyja Taeminet.

-Nem! Nem kell semmit, mert én is már százszor megpróbáltam mindent! De sosem ment. Legjobban magamat utálom. Átvertem Bomit pont a születésnapján.. hogy lehetek ennyire tuskó?-túrtam hajamba idegesen.

-Hát ha elmegy Bomi akkor nincs más választásunk mint..-kezdett bele Minho.

-Semmit! Mert Bomi itt marad és kész. Én még mindig szeretem és próbálom összehozni újra a kapcsolatunkat.

-Hát akkor sok sikert haver..

-De Taeminee-jött mellém Key-miért tetted? Miért mentél el?

-Azt mondta ha elmegyek akkor békén fog hagyni! De nem így lett.  Most hagyjatok egyedül egy kicsit légyszíves.

A többiek bólintottak, és kimentek a szobából. Már nem is szobának lehetett nevezni hanem inkább szeméttelepnek.

💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant