Mikor hazaértünk, benyitottunk a dormba ahol teljes sötétség volt. Felkapcsoltuk a villanyt, és minden bútor elől egy-egy tag jelent meg szülinapi kalappal fejükön.
-Meglepetéés!-kiabálták kórusban.
Mindenhol lufik, és konfekttik és egy nagy "Happy Birthday Taemine" felirat volt. Taemin szemében könnyek jelentek meg, amik hamarosan arcán gördültek végig. Beljebb haladtunk, mikor a konyhába értünk ahol egy torta volt az asztalon meggyújtott gyertyákkal. Ezt a tortát megettük, utána pedig jött az ajándékosztás, és itt jutott eszembe hogy semmit nem vettem Taeminnek. Ez nagy égés, ügyes vagy Bomi.
Mikor a többiek odaadták az ajándékokat, következtem én. A fiú elé léptem aki elmosolyodott.
-Ne haragudj de nem tudtam semmit sem venni neked.-mondtam lehajtott fejjel. Kezével állam alá nyúlt és felemelte buksimat.
-Semmi baj. Te vagy az én születésnapi ajándékom.-simította meg arcomat, amitől kirázott a hideg.
Hogy lehet egy ember ennyire jószívű és cuki?-Ez olyan romii.-hallottuk Key hangját a háttérben.
-Bulizzunk!-kiálltott fel Minho.
Jonghyun beindította a zenét, és mindenki elkezdett táncolni.
Az este folyamán sokat hülyéskedtünk. Voltak táncpárbajok amiket végig röhögtünk. Végül ennek a napnak is vége lett és hajnal folyamán mentünk aludni.*Taemin szemszöge*
Reggel egy hason fekvő Bomit láttam meg. Végig simítottam hosszú haján, és egy csókot adtam arcára.
Kimentem a konyhába ahol a fiúk már a gyertyákat gyújtogatták meg a tortán. Ma van Bomi szülinapja. Készültünk neki egy kis meglepetéssel. Elidnultunk a szoba felé, közben segítettem Onewnek vinni a tortát, nehogy leejtse. Nem egyszeri alkalom volt az amikor leejtette..
Benyitottunk a szobába, és Bomi ugyan úgy feküdt ahogyan ott hagytam. Minho elszámolt háromig és elkezdtük neki énekelni a "Boldog Szülinapot" című dalt. A lány kinyitotta szemeit, és csodálkozva ült fel az ágyban. Odaültem mellé, és egy csókot nyomtam kézfejére. Könnyei kicsordultak szemeiből amik végiggördültek szép kerek arcán. Jonghyun egy tálcát hozott be amire ráraktuk a tortát.-Ez nem hülye megoldás? Ez mégis csak nem reggeli...-kérdezte Minho.
-Szerintem sem a legjobb ötlet. Szerintem menjünk ki.
Ölembe vettem Bomi törékeny testét, és levittem a konyhába. Ma ő a hercegnő.
Bomi vágott egy szeletet, és oda akarta adni Keynek mikor ő elutasította.-Bomi, te szórakozol? Az első szelet a szülinaposé!-bökte meg vállát Onew.
Azonnal letette a tányérra a szeletet, és mindenkinek vágott egyet.
Ez után következett az ajándékosztás. Én egy nyakláncot vettem neki amin egy T+B=❤ jel volt.
Mikor mindenki odaadta a saját ajándékát, odamentem hozzá.-Remélem tetszeni fog.-nyújtottam felé a dobozkát amit el is vett.
Mikor kinyitotta el akadt a szava egy pillanatra. Felnézett és átölelt.-Köszönöm. Ez a legjobb ajándék amit kaptam.
Elvált tőlem és egy csókot nyomtam puha ajkaira.
✖✖✖✖✖✖
-Taeminee kérlek nyisd ki az ajtót.-kérlelt Onew.-Majd te kinyitod. Én megmondtam hogy Bomival leszek egész nap.
-Menj csak. Én elmegyek a szobába. Siess.-puszilta meg arcom.
Nagyot sóhajtottam és az ajtóhoz mentem és kinyitottam. Olyan személy állt az ajtóban akire nem számítottam.
-H...Hyuna..?
YOU ARE READING
💯Álomból Valóság💯 [Shinee Taemin ff]
FanfictionBomi egy koreai származású lány Amerikában él, és a kedvenc bandája a Shinee. Ám, egy estén rábukkan egy hírdetésre hogy a banda új sminkest keres. Bomi azonnal jelentkezik, és el is utazik Koreába. -Trágár beszéd előfordulhat -Felnőtt tartalmú rész...